Alleen teveel hotwings, anders ik ook nooitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die over schijten na bepaald voedsel praten.. Heb er echt nooit last van, tenzij het verkeerd valt
Zo'n niggerbucket bij de KFC zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Alleen teveel hotwings, anders ik ook nooit
Dit ja, heel vaak als we iets eten wat heel pittig is (kofte) dan hebben sommige mensen het erover dat het pijn doet bij het eruit schijten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die over schijten na bepaald voedsel praten.. Heb er echt nooit last van, tenzij het verkeerd valt
Had toen met wat vrienden die pizza Inferno gegeten, die verhalenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit ja, heel vaak als we iets eten wat heel pittig is (kofte) dan hebben sommige mensen het erover dat het pijn doet bij het eruit schijten.Hier heb ik werkelijk nooit last van en ik eet best pittig, al zeg ik het zef.
In Amerika ja. Hier is dat gewoon normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo'n niggerbucket bij de KFC zeker
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef BDIL het volgende:
PACK OPENING :
http://www.twitch.tv/BBBcrew
Heb je nog nooit KFC gegeten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso als ik later weg kan hier de grote stad in en al het vreten uitproberen
Jawel, beetje tegengevallenquote:
Ey fok jou nu heb ik zin in KFCquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jawel, beetje tegengevallen
Denk maar aan die heerlijke stukjes kipquote:
Dus dat betekent weer veel Braziliaanse en Engelse teamsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geen idee of het al genoemd is; nieuw toernooi incoming
EISEN:
Min. aantal competities: 3 basisspelers in je team
Max. aantal spelers uit één competitie: 5 basisspelers in je team
Toernooibonus 1 goud pakket.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk maar aan die heerlijke stukjes kip
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Emieliodinho het volgende:
Is er iemand die 30k coins heeft op ps3 voor mij? Wil echt dringend ben arfa en ramires kopen.
Sure, zet er maar iets op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Emieliodinho het volgende:
Is er iemand die 30k coins heeft op ps3 voor mij? Wil echt dringend ben arfa en ramires kopen.
Ook offline?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geen idee of het al genoemd is; nieuw toernooi incoming
EISEN:
Min. aantal competities: 3 basisspelers in je team
Max. aantal spelers uit één competitie: 5 basisspelers in je team
Toernooibonus 1 goud pakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |