quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ik eet de laatste tijd geen kapsalon meer, ben nu meer van de zwankierpizza's
quote:
Ja dan houdt het op hèquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef Emieliodinho het volgende:
1 minuutje moet even deze wedstrijd afmaken. Alvast bedankt!
Mijn moeder kan koken als de bestequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:43 schreef n0ir het volgende:
Geen gekookte aardappels lusten![]()
je moeder kan gewoon niet koken.
Wel, maar niet voor het koken neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn moeder kan koken als de besteMaar met gekookte aardappelen kan je ook niet zoveel, enige is een beetje zout toevoegen, kruiden dringen verder toch niet door.
Na het koken vallen ze uit elkaar als je ze gaat marineren, krijg je een veredelde puree.quote:
Echt heeft ie mic aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
BDIL WORDT PISSIG OMDAT IE KANKERPACKS KRIJGT!!! RAGEINCOMING
Zometeen xbox'en, je gaat toch geen wiskunde leren...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na het koken vallen ze uit elkaar als je ze gaat marineren, krijg je een veredelde puree.
Dan zal het best lekker zijn hoor, geloof ik best
PRAKKIE MAKUH!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na het koken vallen ze uit elkaar als je ze gaat marineren, krijg je een veredelde puree.
Dan zal het best lekker zijn hoor, geloof ik best
Ik wilde dalijk eigenlijk expeditie robinson ff kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zometeen xbox'en, je gaat toch geen wiskunde leren...
Ik doe ook terugkijken, minder reclamequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde dalijk eigenlijk expeditie robinson ff kijken
Naja is goed, doe ik vanavond wel leren en terugkijken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Emieliodinho het volgende:
Vilhete,
LM,
3-4-3
npowerleague 2, Barnet,
Portugal,
BIN 31k
12 doet het niet eens op mijn nieuwe laptopquote:
Jij denkt dat iemand je ff 30k gaat geven terwijl niemand je kent?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Emieliodinho het volgende:
Vilhete,
LM,
3-4-3
npowerleague 2, Barnet,
Portugal,
BIN 31k
Moest je nog iets anders doen, had ik ook. GJE heeft het gefixt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
12 doet het niet eens op mijn nieuwe laptopKapt ermee bij het opstartscherm
Berkelium downloaden zeker, maar daarna deed ie het nog steeds nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest je nog iets anders doen, had ik ook. GJE heeft het gefixt.
Neh, volgens mij had ik hem bij Thorb opnieuw gecracktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Berkelium downloaden zeker, maar daarna deed ie het nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |