quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
en 6 wedstrijden op rij verloren. Dit keer wel na strafschoppen, dus er is sprake van progressie.
Gekocht!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Emieliodinho het volgende:
Vilhete,
LM,
3-4-3
npowerleague 2, Barnet,
Portugal,
BIN 31k
Naja ik had hem ook gecrackt op dezelfde manier als bij mijn broertje (mijn oude laptop ). Daar doet ie het gewoon en bij mij nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neh, volgens mij had ik hem bij Thorb opnieuw gecrackt
Wanneer wou je gaan clubben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
en 6 wedstrijden op rij verloren. Dit keer wel na strafschoppen, dus er is sprake van progressie.
EVen opnieuw alles doen dan, heb heel het FUT topic aan FM geholpen geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik had hem ook gecrackt op dezelfde manier als bij mijn broertje (mijn oude laptop ). Daar doet ie het gewoon en bij mij niet
Ja,en dat zal ik wel een tijdje blijven, want hij crasht elke keer als ik het team van de tegenstander ziequote:
Kwartiertje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wanneer wou je gaan clubben?
2x gedaan, daarna heb ik het maar opgegeven en schijt gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
EVen opnieuw alles doen dan, heb heel het FUT topic aan FM geholpen geloof ik
Dat is maar eenmalig, in dat gewone toernooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Waarom zouden mensen een heel nieuw team maken om aan het nieuwe toernooi mee te doen, waar je een goud pack kan winnen, terwijl je in het gewone gouden toernooi ook een goud pack kan winnen, plus 2000 coins?
Je gaat je huis in je huis halen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom ouwe. Nog even vuilnisbak binnen halen enzo
Nee mijn avondeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je gaat je huis in je huis halen?
koel tiemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:59 schreef zerokil het volgende:
Dalijk maar is spelen, nog 10k over straks waarschijnlijk 27k.
[ afbeelding ]
Chem binnenkort maar is fixen..
Als je 1x het gouden toernooi hebt gewonnen, kan je de 2e keer alleen nog maar 2K winnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Waarom zouden mensen een heel nieuw team maken om aan het nieuwe toernooi mee te doen, waar je een goud pack kan winnen, terwijl je in het gewone gouden toernooi ook een goud pack kan winnen, plus 2000 coins?
Kun je nagaan hoe goed in presteer in de cupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je 1x het gouden toernooi hebt gewonnen, kan je de 2e keer alleen nog maar 2K winnen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed in presteer in de cup
Met mijn schaduw elftal speel ik de cupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Je speelt alleen Divisies, daarom wist je het nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |