Een stream zou wel beter zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
Begin die packdiarree nu wel irritant te vinden.
niet zo huilen. Dit is echt fucking tofquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
Begin die packdiarree nu wel irritant te vinden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef zerokil het volgende:
BDIL bedankt!
Nu zie ik waarom ik nooit meer packs ga kopen!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rum-op-doel-af.dhtml
Netjes, is die nog veel waard?quote:
*Mevrouw voor jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
Kijkt hier iemand Revolution? Net die Pilot afgekeken en dat wijf is best lekker
+/- 35kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes, is die nog veel waard?
quote:
Zoek t even opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Coenehv het volgende:
Majeed Waris in gold pack, is die wat waard?
PS3 staat 1kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Coenehv het volgende:
Majeed Waris in gold pack, is die wat waard?
Ik heb gelukkig een vriendin die 80% van de tijd kookt, anders zou het er voor mij precies zo uitzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Pizza en bier, culinair hoogstandje weer. Had geen zin om boodschappen te doen
Rijst en aardappelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een vriendin die 80% van de tijd kookt, anders zou het er voor mij precies zo uitzien.
Ik heb rijst met sardientjes en aardappel. Hele maaltijd heeft misschien 3 euro gekost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verkoop dit effe dan stream ik de 160k wel dat overblijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |