minimaal aantal leagues 3, maximaal spelers uit 1 league 5.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef n0ir het volgende:
Broeders wat zijn de requirements voor de nieuwe cup dan?
Foto van jouw schaduw team?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met mijn schaduw elftal speel ik de cupMaar goed, moet ik die uitdaging dus nog volbrengen
Godver dan kan ik niet meedoen met mijn Colombiaanse baasjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
minimaal aantal leagues 3, maximaal spelers uit 1 league 5.
N'Zogbia is 1 van de snelste en behendigste spelers die ik in alle FUT's bij elkaar gehad hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga wel zo'n vies team maken, ik ben die sweaty ***mongolen spuugzat in divisie 1.
![]()
![]()
Pacewhores here i come
Denk dat ik die wel makkelijk kan doen, nicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
minimaal aantal leagues 3, maximaal spelers uit 1 league 5.
Ben Speel jij ook vies?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
N'Zogbia is 1 van de snelste en behendigste spelers die ik in alle FUT's bij elkaar gehad heb
Moet je ook nog eens een 5atb van maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga wel zo'n vies team maken, ik ben die sweaty ***mongolen spuugzat in divisie 1.
![]()
![]()
Pacewhores here i come
Ik heb mn schaduw team verkocht, en heb nu een matig Russisch competitie team. Ben aan een 4-3-3 begonnen, die mijn huidig eerste elftal moet doen degraderen tot reserve team. Lavezzi LW, en Aguero in de spits. Verder moet ik er even over nadenkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Foto van jouw schaduw team?![]()
Aha, moet lukken. Kom meestal slechte teams tegen
Nou, ik ben een pace user. Geen abuser. Heb nog niet zo heel veel sweaty goals gemaakt eigenlijkquote:
Ow oké. Heb je al eens eerder 4-3-3 gespeeld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mn schaduw team verkocht, en heb nu een matig Russisch competitie team. Ben aan een 4-3-3 begonnen, die mijn huidig eerste elftal moet doen degraderen tot reserve team. Lavezzi LW, en Aguero in de spits. Verder moet ik er even over nadenken
Afleggen en intikken gebeurd minimaal 2x per wedstrijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ben een pace user. Geen abuser. Heb nog niet zo heel veel sweaty goals gemaakt eigenlijk
Gegroetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef Emieliodinho het volgende:
Ik zou als LW voor hazard gaan. Hij was ongelofelijk voor mij
Ohh Hazard heb ik wel een keer gehad, maar 30k heb ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef Emieliodinho het volgende:
Ik zou als LW voor hazard gaan. Hij was ongelofelijk voor mij
Geld opgemaakt aan packsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohh Hazard heb ik wel een keer gehad, maar 30k heb ik niet
Die twee wil ik ook voorin, en Thiago Silva met Chiellini achterin. Alleen kom ik in de knoop op de LB. Daar heb je buiten Maxwell niemand anders omdat je Lavezzi moet linken met Pastore.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mn schaduw team verkocht, en heb nu een matig Russisch competitie team. Ben aan een 4-3-3 begonnen, die mijn huidig eerste elftal moet doen degraderen tot reserve team. Lavezzi LW, en Aguero in de spits. Verder moet ik er even over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |