Wat een onzin. Smaak is een mening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou sorry dat vind ik echt onzin. Aardappel hoort (imo) iedereen te lusten net als rijst, pasta en water
Watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou sorry dat vind ik echt onzin. Aardappel hoort (imo) iedereen te lusten net als rijst, pasta en water
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neger watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind van niet dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Smaak is een mening.
Ik eet ook geen aardappels, voer voor de arbeiders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Je bent wel de eerste van wie ik weet dat 'ie geen aardappels lust
Aardappelen zijn raar. Ze zijn geel. Je gaat toch niet iets geels eten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Ik gebakken of puree vind ik het wel lekker hoor, maar gewoon puur gekookte aardappel ken ik zat mensen die dat ook niet lekker vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Dat lusten heel veel mensen nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
Ik lust geen (ongesmolten) kaas. There, I said it.
Behalve chips en kaas trouwens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardappelen zijn raar. Ze zijn geel. Je gaat toch niet iets geels eten?
Ik lust het wel maar ik eet het niet graag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
Vuige hommo en landverrader ben je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
Zeg alsjeblieft niet dat je ze te glibberig vindt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |