Ja, want ik wil die ene les proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
Gewoon op de wc gaan zitten voor de ontspanning dan.
Denk je echt dat je anders volgende week twee keer gaat? Zelf haal ik nooit lessen in ookal heb ik de kans ervoor.
Ok, dat ligt meer aan jou dan aan de ttquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik schrokIk dacht dat de tt was: Poepen op brood verplicht
_
Nee is iets uit onz.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, dat ligt meer aan jou dan aan de tt
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus dacht dat een zekere plastic_zak misschien een topickaap had gedaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus dacht dat een zekere plastic_zak misschien een topickaap had gedaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Velen blauw:
[ afbeelding ]
Moet nog even kijken of ik ze allemaal houd.
Geniet ervan, vrijdag gaat er een stuk afquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Overigens ben ik zelf zo stom geweest om twee lakjes te bestellen die behoorlijk op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
En in mijn swappakket zat:
[ afbeelding ]
Selektvracht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
kudt, vice pellet is uiteraard weer via zo'n vage pakkethoer gebracht
Is ie niet goed dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
kudt, vice pellet is uiteraard weer via zo'n vage pakkethoer gebracht
Overigens ben ik zelf zo stom geweest om twee lakjes te bestellen die behoorlijk op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er ligt een briefje, van een pakketbedrijf dat ik niet eens ken, met een nummer dat het niet doetquote:
Oh, dat is wel aidsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er ligt een briefje, van een pakketbedrijf dat ik niet eens ken, met een nummer dat het niet doet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt hier met selektvrachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
dat is goddomme altijd als iets via Royal Mail verstuurd wordt
Nope. Het schijnt dat die twee CG op de nagel wel verschillen. Om die onderste CG had ik wel gevraagd, maar ik zie net dat die al gebruikt is, ik denk dat ze er daarom die andere bij heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En is toevallig een van die bovenste CG ook eenzelfde als die op de onderste foto?
+1 voor jouw moederquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef megamandy het volgende:
Mijn ma heeft geen zin om te koken. Dus nu gaat het kebab worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" Netwerk Support / Post & Mail Eindhoven "
samenwerken in pakketdistributie
Klinkt wel ongeveer hetzelfde als 'Presikhaaf Post' inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" Netwerk Support / Post & Mail Eindhoven "
samenwerken in pakketdistributie
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pistoletje met vegetarisch filet american
(en nee, het is niet heel lekker, maar het is ook niet vies en het was duur)
Blauw ohaiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Velen blauw:
[ afbeelding ]
Had ik al gezienquote:
Owwwwwwquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Wil je een van die cremes hebben Priem?
Kies maar één van die creme's uit, het is mij om het even eigenlijk. En je mag het zo wel hebben, die lakken zijn 1,50 ofzo, daar ga ik niet moeilijk voor doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
Welke wil je kwijt en wieviel kost das?![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou, vice pellet komt morgen tussen 6 en 7
MITS JE NAAR DE CARAVAN KOMT!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Kies maar één van die creme's uit, het is mij om het even eigenlijk. En je mag het zo wel hebben, die lakken zijn 1,50 ofzo, daar ga ik niet moeilijk voor doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Tussen je tetters?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je moet hem alleen zelf even komen zoeken
Dan zou ze heul snel klaar zijnquote:
Bij jou zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Mss het volgende:
Het is natuurlijk wel een klassieken verstopplaats
Ik had er laatst nog mijn schroevendraaier gestopt omdat ik simpelweg even geen andere plek had voor dat dingquote:
Ik heb op de meet al gedemonstreerd dat als ik dingen tussen mijn tetten stop, ze er aan de onderkant van m'n shirt weer uitvallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Mss het volgende:
Ik stop mijn telefoon er ook nog wel eens als ik geen zakken heb. Ghetto-style.
Wow! Had je die zo besteld of heeft ze die er zelf bij gezocht? Lijken wel heel erg op elkaar zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Velen blauw:
[ afbeelding ]
Die heeft ze erbij gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wow! Had je die zo besteld of heeft ze die er zelf bij gezocht? Lijken wel heel erg op elkaar zeg
zijn gelukkig dan wel weer toffe blauwtjesquote:
ik was benieuwd of iemand het zou opmerkenquote:
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat moet jij mensen uitleggen?
quote:
ja das verplicht bij scharen, blijkbaarquote:
DIE NADEELquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moest er gewoon een foto van maken toen ik dit las![]()
[ afbeelding ]
en je clitoris stimulerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das verplicht bij scharen, blijkbaar
enormquote:
met je rechter handquote:
EINDELIJK BEGRIJP IK HET!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
zekers! Best humor om in te lezen, tot ik dit soort plaatjes tegen kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EINDELIJK BEGRIJP IK HET!
Dat klinkt als een verdomd goed boek
neinzquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bestaat daar ook een ebook van?
dat kanquote:
Die meneer heeft een tampon in z'n piemelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers! Best humor om in te lezen, tot ik dit soort plaatjes tegen kwam![]()
[ afbeelding ]
Zeer begrijpelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
ik had vandaag een grote Antilliaan op consult
ik : "wat is uw belangrijkste probleem?"
hij: "ik kan niet meer neuken"
ik: "ok, duidelijk"
![]()
Welcome to my world
neinz, aufpombahre pen0rpumpequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die meneer heeft een tampon in z'n piemel
Ja maar tampon is garpigerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, aufpombahre pen0rpumpe![]()
voor dwarslaesiepatiënten en zulks
dus ik heb hem geadviseerd om homo te worden en zich voortaan in zijn kontje te laten blaffen. Was hij zeer content meequote:
dat zuigt alle bloed eruit jonguh, da's vet zielig! dan krijg je nooit een harde pen0rquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar tampon is garpiger
Geniaal, ik ga hem testenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
nee want dat is lastigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geniaal, ik ga hem testen
Wel ff plaatje doormailen aan de man, hoef ik hem ook niet uit te leggen
hondenpikkiequote:
Is het ook groen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb van die vage samples bij mijn bbcream gekregen en eentje heet 'Broccoli Sprout Cleansing Cream'.
klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb van die vage samples bij mijn bbcream gekregen en eentje heet 'Broccoli Sprout Cleansing Cream'.
Volgens internet is het wit met groene puntjes.quote:
Tony Moly Clean Dew heet het merkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt veelbelovend
Is het zo'n geitenwollensokken merk ofzo?
Wat voor BB-cream heb je trouwens gekocht?
Jammer, groen was veel tofferder geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens internet is het wit met groene puntjes.
[..]
Tony Moly Clean Dew heet het merk![]()
SKIN79 Super Plus Triple Functions Vital ORANGE BB Cream
Omnomnomnom!quote:
Hoe ben je daar dan weer op gekomen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens internet is het wit met groene puntjes.
[..]
Tony Moly Clean Dew heet het merk![]()
SKIN79 Super Plus Triple Functions Vital ORANGE BB Cream
Vera Camillaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe ben je daar dan weer op gekomen?
moet zeggen dat ik dat niet het toppunt van voorbeeldige huidjes vind, maar soms heeft ze wel leuke ideetjes jaquote:
de horror, net of er een balzak aan zijn oor hangtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Never mind, ik doe deze wel:
[ afbeelding ]
Het mist alleen nog een leren homo-petje
Het toppunt van voorbeeldige huidjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik dat niet het toppunt van voorbeeldige huidjes vind, maar soms heeft ze wel leuke ideetjes ja
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de horror, net of er een balzak aan zijn oor hangt
samenvoeging van 2 zinnen die het tot iets vreemds makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het toppunt van voorbeeldige huidjes?
Hmm okay. Ik vind het haar juist mooi staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
samenvoeging van 2 zinnen die het tot iets vreemds maken![]()
Maaruh, crappy huid heeft ze en daardoor vind ik foundation en zulks vaak er lelijk uit zien bij haar.
zeer jammer jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat ik net z'n snor eraf heb gehaald
altijd bedoel je? Ze heeft veel puistjes e.d. vind ik, staat niet zo mooi op foto's. Kan die meid ook niks aan doen natuurlijk, daar niet van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay. Ik vind het haar juist mooi staan.
Ik heb niet alles van haar gezien, maar meestal wel. Tja, ik heb ook weleens puistjes en dan ga ik echt niet minder op foto's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
altijd bedoel je? Ze heeft veel puistjes e.d. vind ik, staat niet zo mooi op foto's. Kan die meid ook niks aan doen natuurlijk, daar niet van.
loop een dagje mee met mij op mijn werk, kun je de hele dag lolleren, gegarandeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef Mss het volgende:
Ik moet nog steeds lolleren om dat seksboek van Kip.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
loop een dagje mee met mij op mijn werk, kun je de hele dag lolleren, gegarandeerd
quote:
jij wilt gewoon scharen, da's wat andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nieuwe meet waarbij Kip geen excuus heeft om er niet te zijn![]()
O wait, we krijgen over 2 dagen al een meet
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
Kip kun je ook het beste knippen met een schaar...logisch toch!!
Voor:quote:
Blokker? DOK in de passage?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
En zo'n schaar moet ik ook nog eens, maar waar de hel koop je die?
wat is er kut aan?quote:
die nieuwe Essence potjes vind ik wel ok trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
De lakjes vind ik prima te doen hoor, beter als veel van die Essence mini-potjes eigenlijk.
De nieuwe heb ik nog niks van, ik heb echt al heel lang geen lak meer gekochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die nieuwe Essence potjes vind ik wel ok trouwens
Laatst mijn teennagels mee gedaan
Goeden argument!quote:
ik heb een zwembadtegeltjes blauwe en een hoerig roze kleurtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe heb ik nog niks van, ik heb echt al heel lang geen lak meer gekocht
Het laatste was volgens mij de CG neon-shizzle![]()
mooi hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
Ik kom werkelijk nooit in de etos dus kan je niet helpen
China Glaze Jungle Queen
Jaquote:
ik vind 'm echt gaaf, zo heerlijk diep viezig paarsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaSowieso paars
Alleen hield ik net mijn hand onder de lamp en zag ik op een nagel dat het nog doorschijnend ismorgen dus nog even een laagje eroverheen gooien voordat ik ga werken.
Proficiatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Mss het volgende:
Mijn nagels groeien ook bizar snel de laatste maanden!
quote:
En jullie hebben allemaal pil-advies van mij aangenomen, dus jullie zijn straks allemaal zwangerquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Mss het volgende:
[..]
En jullie hebben allemaal pil-advies van mij aangenomen, dus jullie zijn straks allemaal zwanger
Het zou wel een hoop verklaren!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gebruik geen pil en ben getrouwd dus heb geen sex, dus ook geen zwangerschap
Tenzij vaginal probe door aliens
ik ben al sinds mijn 10e zwangerquote:
nnaaaaaaaiz!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Tjek dit dan
[ afbeelding ]
Ja, überkutte baggerfoto, maar te lui om fatsoenlijke cam en fatsoenlijk licht erbij te halen
Prettyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Tjek dit dan
[ afbeelding ]
Ja, überkutte baggerfoto, maar te lui om fatsoenlijke cam en fatsoenlijk licht erbij te halen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Mss het volgende:
Trix, als je nou je handen door het kattenluik steekt, en buiten iemand je nagels lakt, wat vind je daarvan.
beruikt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
Net heb ik mijzelf ook weer helemaal beruikt met de nagellakGodver moest echt even stoppen haha.
Nice!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Tjek dit dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou gewoon lakken en het tegen niemand zeggen, dan kan het vast geen kwaad
Whoah!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Tjek dit dan
[ afbeelding ]
Ook een reden om nu weinig te lakken, als ik dat ruik stik ik de moord man, hóesten niet normaal, het slaat enorm op mijn longen nu. Net als spuitbussendeo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja al die gassen uit het nagellakpotje
Dat is toch uberhaupt de reden of niet? Het is toch alleen de chemische geur?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook een reden om nu weinig te lakken, als ik dat ruik stik ik de moord man, hóesten niet normaal, het slaat enorm op mijn longen nu. Net als spuitbussendeo.
Daaromquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
Ik snap het ook wel Trix, je wil gewoon geen risico nemen. Je hebt nog 70 jaar om je nagels te lakken!
Zo'n Aziaten ding!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagels lakken met een gasmasker op
De oplosmiddelen die je inademt idd. Er is heel weinig bekend over wat dat doet met de ongeboren baby. En ja, dat vind ik dan best eng, als je je bedenkt dat we vroeger dachten dat het met die alcohol en nicotine ook allemaal wel meeviel. Wie weet komen we er over 10 jaar achter dat dit ook zoiets is, you never knowquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch uberhaupt de reden of niet? Het is toch alleen de chemische geur?
Heb je nog buikpics trouwens?
Alkydverf? Nee toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Het wordt in NL trouwens wel afgeraden om 'gewoon' te verven enzo, dus dan is lak m.i. geen gekke om ook uit de weg te gaan. Vooral als je vaak lakt
Het went ook wel, eerst voelde ik mezelf heel bloot, nu had ik laatst lak op voor een bruiloft en dacht ik de hele tijd wtf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Ja, het is eigenlijk best logisch. En nu je nagels zo mooi zijn is het ook helemaal niet erg om nakend te zijn.
oh latex enzo, maar daar zitten eigenlijk geen oplosmiddelen in. Wel goed ramen open want als het droogt ruikt het zo zuur/muffigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, meer verf als in je babykamer even lekker ondersmotsen
da's sensueel ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het went ook wel, eerst voelde ik mezelf heel bloot, nu had ik laatst lak op voor een bruiloft en dacht ik de hele tijd wtf?![]()
Kip, whehe, die eerste, moet ik dan ook zo RAAAWWWRRR kijken?
Ik zou 'm nog steeds doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Die reclame van Chanel No. 5..... Brad Pitt heeft ook zijn beste jaren gehad zo te zien
Jah, smerig he? En ohja, zal ik vandeweek maken ok? Er is net behangen, vandeweek gaan we de stickers plakken en daarna wordt het bed gebouwd. En er moeten nog antislipdingen in de trap gefreesd wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh latex enzo, maar daar zitten eigenlijk geen oplosmiddelen in. Wel goed ramen open want als het droogt ruikt het zo zuur/muffig
Hoe is het met de verbouwing trouwens? Wat moet er nog gedaan worden?
Heb je foto's? (en ja, ik ben echt veel troep gewend, daar kijk ik wel doorheen)
Hij is inmiddels toch ook al 50?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds doen!
Oh en jong en geyle Brad:
Ja dat, hij is nog steeds geilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bradje vroegerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Haha ach ik weet hoe erg je baalde van je nagels voorheen en ze zijn gewoon mooi van vorm enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Coming from miss shorty, that's a huge complimentThnx
oh, dat gaat hartstikke opschieten! Wat goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, smerig he? En ohja, zal ik vandeweek maken ok? Er is net behangen, vandeweek gaan we de stickers plakken en daarna wordt het bed gebouwd. En er moeten nog antislipdingen in de trap gefreesd worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Trixje:
[ afbeelding ]
En baby/kind:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ach ik weet hoe erg je baalde van je nagels voorheen en ze zijn gewoon mooi van vorm enzo.
Oh hallonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die uit de fightclub-tijd vind ik zo onmenselijk geil![]()
[ afbeelding ]
Ja dus?? Ik bijna 44quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is inmiddels toch ook al 50?
Ja, fijn joh! Over precies een week gaat er ook nieuwe vloerbedekking in, superfijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, dat gaat hartstikke opschieten! Wat goed!
https://www.google.nl/sea(...)d_UKShBIq-0QX03YGoCwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sensueel? Mensch, ik zie eruit als een zeekoe!
Strakjes nog even ja, kan ik goed slapen zonder tobben over de bedrijfsarts morgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)d_UKShBIq-0QX03YGoCw
?
then again, ik begin ook af te takelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat Kip vind dat hij begint af te takelen
Thnxquote:
niet tobben, dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Strakjes nog even ja, kan ik goed slapen zonder tobben over de bedrijfsarts morgen
met huiswerkoefeningen en praktijles (mits hete mensen)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef megamandy het volgende:
En als het seksen niet meer lukt heeft Kip nog wel een standje wat wel gaat
Jah, nouja, ik ga morgen zeggen dat ik er klaar mee ben, terwijl hij al die tijd groot voorstander is van in elk geval een beetje werken want in beweging blijven is goed enzo. Maar het gaat kut nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet tobben, dat gaat wel goed komen
Wel sexen, want: altijd goed!
En goeie buik zeg!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx![]()
Haha, Schaar, normaal gaat het ook wel een beetje zo geloof ik, maar bij de achtste zwangerschap denkt dat lijf bij de eerste hormonen OHJA DAT MOEST ZO JONGE *ploef* *ENORME buik* en dan na een week of 20-25 stagneert het een beetje
Vergelijk hem eens met andere mannen van 5o uit je omgeving.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
then again, ik begin ook af te takelen
Wil je al mijn kansen verspelen ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het opwinden van meneer Inca
Nou denk aan George Clooney en Johnny Depp, allemaal rond die leeftijd en dan er nog zo uitzienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou maar een vent van 50 zijn en er zo uitzien
[ afbeelding ]
Die van mij is het niet gelukt hoor
Ben wel benieuwd hoeveel het hem gekost heeft om er zo uit te zien
Zullen ook wat centjes in gegaan zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou denk aan George Clooney en Johnny Depp, allemaal rond die leeftijd en dan er nog zo uitzien
En dan te bedenken dat mijn pa ook die leeftijd heeft
Haha, zo'n monocycle voor eronderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk maar goed, anders had buik de hele tijd gedacht "HET MOET NOG GROTER HET MOET NOG GROTER" en kon je nu niet meer lopen
buik en baby en jij gaan voor, opbouwen komt wel weer. Vertel ook even dat je thuis al een ventje hebt rond lopen en dat het huishouden deels ook door gaat. Beweging = fietsen en dat is beter dan op kantoor zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, nouja, ik ga morgen zeggen dat ik er klaar mee ben, terwijl hij al die tijd groot voorstander is van in elk geval een beetje werken want in beweging blijven is goed enzo. Maar het gaat kut nu
Whehe, ja, altijdHoewel die buik nog best lastig is daarbij. *Slaat stiekem schaar-plaatje op*
+1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Johnny D zou ik daarentegen wél weer doen
Allebei tegelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Johnny D zou ik daarentegen wél weer doen
ik ben plaatjes aan het verzamelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met andere mannen van 5o uit je omgeving.
I'd definately do him!!
Klopt. Denk ook dat hij het wel ok gaat vinden, maar toch. Bleh.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
buik en baby en jij gaan voor, opbouwen komt wel weer. Vertel ook even dat je thuis al een ventje hebt rond lopen en dat het huishouden deels ook door gaat. Beweging = fietsen en dat is beter dan op kantoor zitten
Bats-ze!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Mar dames, ik ga dus even, er moeten dingen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
Gerard Butler is ook dik in de 40 geloof ik, maar die is ook nog steeds HEET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |