Ja dat, hij is nog steeds geilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds doen!
Oh en jong en geyle Brad:
Bradje vroegerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds doen!
Oh en jong en geyle Brad:
Haha ach ik weet hoe erg je baalde van je nagels voorheen en ze zijn gewoon mooi van vorm enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Coming from miss shorty, that's a huge complimentThnx
oh, dat gaat hartstikke opschieten! Wat goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, smerig he? En ohja, zal ik vandeweek maken ok? Er is net behangen, vandeweek gaan we de stickers plakken en daarna wordt het bed gebouwd. En er moeten nog antislipdingen in de trap gefreesd worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Trixje:
[ afbeelding ]
En baby/kind:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ach ik weet hoe erg je baalde van je nagels voorheen en ze zijn gewoon mooi van vorm enzo.
Oh hallonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die uit de fightclub-tijd vind ik zo onmenselijk geil![]()
[ afbeelding ]
Ja dus?? Ik bijna 44quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is inmiddels toch ook al 50?
Ja, fijn joh! Over precies een week gaat er ook nieuwe vloerbedekking in, superfijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, dat gaat hartstikke opschieten! Wat goed!
https://www.google.nl/sea(...)d_UKShBIq-0QX03YGoCwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sensueel? Mensch, ik zie eruit als een zeekoe!
Strakjes nog even ja, kan ik goed slapen zonder tobben over de bedrijfsarts morgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)d_UKShBIq-0QX03YGoCw
?
then again, ik begin ook af te takelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat Kip vind dat hij begint af te takelen
Thnxquote:
niet tobben, dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Strakjes nog even ja, kan ik goed slapen zonder tobben over de bedrijfsarts morgen
met huiswerkoefeningen en praktijles (mits hete mensen)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef megamandy het volgende:
En als het seksen niet meer lukt heeft Kip nog wel een standje wat wel gaat
Jah, nouja, ik ga morgen zeggen dat ik er klaar mee ben, terwijl hij al die tijd groot voorstander is van in elk geval een beetje werken want in beweging blijven is goed enzo. Maar het gaat kut nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet tobben, dat gaat wel goed komen
Wel sexen, want: altijd goed!
En goeie buik zeg!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx![]()
Haha, Schaar, normaal gaat het ook wel een beetje zo geloof ik, maar bij de achtste zwangerschap denkt dat lijf bij de eerste hormonen OHJA DAT MOEST ZO JONGE *ploef* *ENORME buik* en dan na een week of 20-25 stagneert het een beetje
Vergelijk hem eens met andere mannen van 5o uit je omgeving.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
then again, ik begin ook af te takelen
Wil je al mijn kansen verspelen ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het opwinden van meneer Inca
Nou denk aan George Clooney en Johnny Depp, allemaal rond die leeftijd en dan er nog zo uitzienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou maar een vent van 50 zijn en er zo uitzien
[ afbeelding ]
Die van mij is het niet gelukt hoor
Ben wel benieuwd hoeveel het hem gekost heeft om er zo uit te zien
Zullen ook wat centjes in gegaan zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou denk aan George Clooney en Johnny Depp, allemaal rond die leeftijd en dan er nog zo uitzien
En dan te bedenken dat mijn pa ook die leeftijd heeft
Haha, zo'n monocycle voor eronderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk maar goed, anders had buik de hele tijd gedacht "HET MOET NOG GROTER HET MOET NOG GROTER" en kon je nu niet meer lopen
buik en baby en jij gaan voor, opbouwen komt wel weer. Vertel ook even dat je thuis al een ventje hebt rond lopen en dat het huishouden deels ook door gaat. Beweging = fietsen en dat is beter dan op kantoor zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, nouja, ik ga morgen zeggen dat ik er klaar mee ben, terwijl hij al die tijd groot voorstander is van in elk geval een beetje werken want in beweging blijven is goed enzo. Maar het gaat kut nu
Whehe, ja, altijdHoewel die buik nog best lastig is daarbij. *Slaat stiekem schaar-plaatje op*
+1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Johnny D zou ik daarentegen wél weer doen
Allebei tegelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Johnny D zou ik daarentegen wél weer doen
ik ben plaatjes aan het verzamelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met andere mannen van 5o uit je omgeving.
I'd definately do him!!
Klopt. Denk ook dat hij het wel ok gaat vinden, maar toch. Bleh.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
buik en baby en jij gaan voor, opbouwen komt wel weer. Vertel ook even dat je thuis al een ventje hebt rond lopen en dat het huishouden deels ook door gaat. Beweging = fietsen en dat is beter dan op kantoor zitten
Bats-ze!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Mar dames, ik ga dus even, er moeten dingen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
Gerard Butler is ook dik in de 40 geloof ik, maar die is ook nog steeds HEET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |