Whoah!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Tjek dit dan
[ afbeelding ]
Ja, überkutte baggerfoto, maar te lui om fatsoenlijke cam en fatsoenlijk licht erbij te halen
Ook een reden om nu weinig te lakken, als ik dat ruik stik ik de moord man, hóesten niet normaal, het slaat enorm op mijn longen nu. Net als spuitbussendeo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja al die gassen uit het nagellakpotje
Dat is toch uberhaupt de reden of niet? Het is toch alleen de chemische geur?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook een reden om nu weinig te lakken, als ik dat ruik stik ik de moord man, hóesten niet normaal, het slaat enorm op mijn longen nu. Net als spuitbussendeo.
Daaromquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
Ik snap het ook wel Trix, je wil gewoon geen risico nemen. Je hebt nog 70 jaar om je nagels te lakken!
Zo'n Aziaten ding!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagels lakken met een gasmasker op
De oplosmiddelen die je inademt idd. Er is heel weinig bekend over wat dat doet met de ongeboren baby. En ja, dat vind ik dan best eng, als je je bedenkt dat we vroeger dachten dat het met die alcohol en nicotine ook allemaal wel meeviel. Wie weet komen we er over 10 jaar achter dat dit ook zoiets is, you never knowquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch uberhaupt de reden of niet? Het is toch alleen de chemische geur?
Heb je nog buikpics trouwens?
Alkydverf? Nee toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Het wordt in NL trouwens wel afgeraden om 'gewoon' te verven enzo, dus dan is lak m.i. geen gekke om ook uit de weg te gaan. Vooral als je vaak lakt
Het went ook wel, eerst voelde ik mezelf heel bloot, nu had ik laatst lak op voor een bruiloft en dacht ik de hele tijd wtf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Ja, het is eigenlijk best logisch. En nu je nagels zo mooi zijn is het ook helemaal niet erg om nakend te zijn.
oh latex enzo, maar daar zitten eigenlijk geen oplosmiddelen in. Wel goed ramen open want als het droogt ruikt het zo zuur/muffigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, meer verf als in je babykamer even lekker ondersmotsen
da's sensueel ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het went ook wel, eerst voelde ik mezelf heel bloot, nu had ik laatst lak op voor een bruiloft en dacht ik de hele tijd wtf?![]()
Kip, whehe, die eerste, moet ik dan ook zo RAAAWWWRRR kijken?
Ik zou 'm nog steeds doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Die reclame van Chanel No. 5..... Brad Pitt heeft ook zijn beste jaren gehad zo te zien
Jah, smerig he? En ohja, zal ik vandeweek maken ok? Er is net behangen, vandeweek gaan we de stickers plakken en daarna wordt het bed gebouwd. En er moeten nog antislipdingen in de trap gefreesd wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh latex enzo, maar daar zitten eigenlijk geen oplosmiddelen in. Wel goed ramen open want als het droogt ruikt het zo zuur/muffig
Hoe is het met de verbouwing trouwens? Wat moet er nog gedaan worden?
Heb je foto's? (en ja, ik ben echt veel troep gewend, daar kijk ik wel doorheen)
Hij is inmiddels toch ook al 50?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds doen!
Oh en jong en geyle Brad:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |