Ja dat, hij is nog steeds geilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds doen!
Oh en jong en geyle Brad:
Bradje vroegerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds doen!
Oh en jong en geyle Brad:
Haha ach ik weet hoe erg je baalde van je nagels voorheen en ze zijn gewoon mooi van vorm enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Coming from miss shorty, that's a huge complimentThnx
oh, dat gaat hartstikke opschieten! Wat goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, smerig he? En ohja, zal ik vandeweek maken ok? Er is net behangen, vandeweek gaan we de stickers plakken en daarna wordt het bed gebouwd. En er moeten nog antislipdingen in de trap gefreesd worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Trixje:
[ afbeelding ]
En baby/kind:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ach ik weet hoe erg je baalde van je nagels voorheen en ze zijn gewoon mooi van vorm enzo.
Oh hallonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die uit de fightclub-tijd vind ik zo onmenselijk geil![]()
[ afbeelding ]
Ja dus?? Ik bijna 44quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is inmiddels toch ook al 50?
Ja, fijn joh! Over precies een week gaat er ook nieuwe vloerbedekking in, superfijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, dat gaat hartstikke opschieten! Wat goed!
https://www.google.nl/sea(...)d_UKShBIq-0QX03YGoCwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sensueel? Mensch, ik zie eruit als een zeekoe!
Strakjes nog even ja, kan ik goed slapen zonder tobben over de bedrijfsarts morgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)d_UKShBIq-0QX03YGoCw
?
then again, ik begin ook af te takelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat Kip vind dat hij begint af te takelen
Thnxquote:
niet tobben, dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Strakjes nog even ja, kan ik goed slapen zonder tobben over de bedrijfsarts morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |