Ja, want ik wil die ene les proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
Gewoon op de wc gaan zitten voor de ontspanning dan.
Denk je echt dat je anders volgende week twee keer gaat? Zelf haal ik nooit lessen in ookal heb ik de kans ervoor.
Ok, dat ligt meer aan jou dan aan de ttquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik schrokIk dacht dat de tt was: Poepen op brood verplicht
_
Nee is iets uit onz.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, dat ligt meer aan jou dan aan de tt
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus dacht dat een zekere plastic_zak misschien een topickaap had gedaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus dacht dat een zekere plastic_zak misschien een topickaap had gedaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Velen blauw:
[ afbeelding ]
Moet nog even kijken of ik ze allemaal houd.
Geniet ervan, vrijdag gaat er een stuk afquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Overigens ben ik zelf zo stom geweest om twee lakjes te bestellen die behoorlijk op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
En in mijn swappakket zat:
[ afbeelding ]
Selektvracht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
kudt, vice pellet is uiteraard weer via zo'n vage pakkethoer gebracht
Is ie niet goed dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
kudt, vice pellet is uiteraard weer via zo'n vage pakkethoer gebracht
Overigens ben ik zelf zo stom geweest om twee lakjes te bestellen die behoorlijk op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er ligt een briefje, van een pakketbedrijf dat ik niet eens ken, met een nummer dat het niet doetquote:
Oh, dat is wel aidsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er ligt een briefje, van een pakketbedrijf dat ik niet eens ken, met een nummer dat het niet doet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt hier met selektvrachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
dat is goddomme altijd als iets via Royal Mail verstuurd wordt
Nope. Het schijnt dat die twee CG op de nagel wel verschillen. Om die onderste CG had ik wel gevraagd, maar ik zie net dat die al gebruikt is, ik denk dat ze er daarom die andere bij heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En is toevallig een van die bovenste CG ook eenzelfde als die op de onderste foto?
+1 voor jouw moederquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef megamandy het volgende:
Mijn ma heeft geen zin om te koken. Dus nu gaat het kebab worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |