zijn gelukkig dan wel weer toffe blauwtjesquote:
ik was benieuwd of iemand het zou opmerkenquote:
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat moet jij mensen uitleggen?
quote:
ja das verplicht bij scharen, blijkbaarquote:
DIE NADEELquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moest er gewoon een foto van maken toen ik dit las![]()
[ afbeelding ]
en je clitoris stimulerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das verplicht bij scharen, blijkbaar
enormquote:
met je rechter handquote:
EINDELIJK BEGRIJP IK HET!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
zekers! Best humor om in te lezen, tot ik dit soort plaatjes tegen kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EINDELIJK BEGRIJP IK HET!
Dat klinkt als een verdomd goed boek
neinzquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bestaat daar ook een ebook van?
dat kanquote:
Die meneer heeft een tampon in z'n piemelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers! Best humor om in te lezen, tot ik dit soort plaatjes tegen kwam![]()
[ afbeelding ]
Zeer begrijpelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
ik had vandaag een grote Antilliaan op consult
ik : "wat is uw belangrijkste probleem?"
hij: "ik kan niet meer neuken"
ik: "ok, duidelijk"
![]()
Welcome to my world
neinz, aufpombahre pen0rpumpequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die meneer heeft een tampon in z'n piemel
Ja maar tampon is garpigerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, aufpombahre pen0rpumpe![]()
voor dwarslaesiepatiënten en zulks
dus ik heb hem geadviseerd om homo te worden en zich voortaan in zijn kontje te laten blaffen. Was hij zeer content meequote:
dat zuigt alle bloed eruit jonguh, da's vet zielig! dan krijg je nooit een harde pen0rquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar tampon is garpiger
Geniaal, ik ga hem testenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
nee want dat is lastigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geniaal, ik ga hem testen
Wel ff plaatje doormailen aan de man, hoef ik hem ook niet uit te leggen
hondenpikkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |