Voor:quote:
Blokker? DOK in de passage?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
En zo'n schaar moet ik ook nog eens, maar waar de hel koop je die?
wat is er kut aan?quote:
die nieuwe Essence potjes vind ik wel ok trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
De lakjes vind ik prima te doen hoor, beter als veel van die Essence mini-potjes eigenlijk.
De nieuwe heb ik nog niks van, ik heb echt al heel lang geen lak meer gekochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die nieuwe Essence potjes vind ik wel ok trouwens
Laatst mijn teennagels mee gedaan
Goeden argument!quote:
ik heb een zwembadtegeltjes blauwe en een hoerig roze kleurtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe heb ik nog niks van, ik heb echt al heel lang geen lak meer gekocht
Het laatste was volgens mij de CG neon-shizzle![]()
mooi hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
Ik kom werkelijk nooit in de etos dus kan je niet helpen
China Glaze Jungle Queen
Jaquote:
ik vind 'm echt gaaf, zo heerlijk diep viezig paarsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaSowieso paars
Alleen hield ik net mijn hand onder de lamp en zag ik op een nagel dat het nog doorschijnend ismorgen dus nog even een laagje eroverheen gooien voordat ik ga werken.
Proficiatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Mss het volgende:
Mijn nagels groeien ook bizar snel de laatste maanden!
quote:
En jullie hebben allemaal pil-advies van mij aangenomen, dus jullie zijn straks allemaal zwangerquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Mss het volgende:
[..]
En jullie hebben allemaal pil-advies van mij aangenomen, dus jullie zijn straks allemaal zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |