Is het ook groen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb van die vage samples bij mijn bbcream gekregen en eentje heet 'Broccoli Sprout Cleansing Cream'.
klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb van die vage samples bij mijn bbcream gekregen en eentje heet 'Broccoli Sprout Cleansing Cream'.
Volgens internet is het wit met groene puntjes.quote:
Tony Moly Clean Dew heet het merkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt veelbelovend
Is het zo'n geitenwollensokken merk ofzo?
Wat voor BB-cream heb je trouwens gekocht?
Jammer, groen was veel tofferder geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens internet is het wit met groene puntjes.
[..]
Tony Moly Clean Dew heet het merk![]()
SKIN79 Super Plus Triple Functions Vital ORANGE BB Cream
Omnomnomnom!quote:
Hoe ben je daar dan weer op gekomen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens internet is het wit met groene puntjes.
[..]
Tony Moly Clean Dew heet het merk![]()
SKIN79 Super Plus Triple Functions Vital ORANGE BB Cream
Vera Camillaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe ben je daar dan weer op gekomen?
moet zeggen dat ik dat niet het toppunt van voorbeeldige huidjes vind, maar soms heeft ze wel leuke ideetjes jaquote:
de horror, net of er een balzak aan zijn oor hangtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Never mind, ik doe deze wel:
[ afbeelding ]
Het mist alleen nog een leren homo-petje
Het toppunt van voorbeeldige huidjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik dat niet het toppunt van voorbeeldige huidjes vind, maar soms heeft ze wel leuke ideetjes ja
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de horror, net of er een balzak aan zijn oor hangt
samenvoeging van 2 zinnen die het tot iets vreemds makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het toppunt van voorbeeldige huidjes?
Hmm okay. Ik vind het haar juist mooi staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
samenvoeging van 2 zinnen die het tot iets vreemds maken![]()
Maaruh, crappy huid heeft ze en daardoor vind ik foundation en zulks vaak er lelijk uit zien bij haar.
zeer jammer jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat ik net z'n snor eraf heb gehaald
altijd bedoel je? Ze heeft veel puistjes e.d. vind ik, staat niet zo mooi op foto's. Kan die meid ook niks aan doen natuurlijk, daar niet van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay. Ik vind het haar juist mooi staan.
Ik heb niet alles van haar gezien, maar meestal wel. Tja, ik heb ook weleens puistjes en dan ga ik echt niet minder op foto's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
altijd bedoel je? Ze heeft veel puistjes e.d. vind ik, staat niet zo mooi op foto's. Kan die meid ook niks aan doen natuurlijk, daar niet van.
loop een dagje mee met mij op mijn werk, kun je de hele dag lolleren, gegarandeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef Mss het volgende:
Ik moet nog steeds lolleren om dat seksboek van Kip.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
loop een dagje mee met mij op mijn werk, kun je de hele dag lolleren, gegarandeerd
quote:
jij wilt gewoon scharen, da's wat andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nieuwe meet waarbij Kip geen excuus heeft om er niet te zijn![]()
O wait, we krijgen over 2 dagen al een meet
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
Kip kun je ook het beste knippen met een schaar...logisch toch!!
Voor:quote:
Blokker? DOK in de passage?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
En zo'n schaar moet ik ook nog eens, maar waar de hel koop je die?
wat is er kut aan?quote:
die nieuwe Essence potjes vind ik wel ok trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
De lakjes vind ik prima te doen hoor, beter als veel van die Essence mini-potjes eigenlijk.
De nieuwe heb ik nog niks van, ik heb echt al heel lang geen lak meer gekochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die nieuwe Essence potjes vind ik wel ok trouwens
Laatst mijn teennagels mee gedaan
Goeden argument!quote:
ik heb een zwembadtegeltjes blauwe en een hoerig roze kleurtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe heb ik nog niks van, ik heb echt al heel lang geen lak meer gekocht
Het laatste was volgens mij de CG neon-shizzle![]()
mooi hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
Ik kom werkelijk nooit in de etos dus kan je niet helpen
China Glaze Jungle Queen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |