quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" Netwerk Support / Post & Mail Eindhoven "
samenwerken in pakketdistributie
Klinkt wel ongeveer hetzelfde als 'Presikhaaf Post' inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" Netwerk Support / Post & Mail Eindhoven "
samenwerken in pakketdistributie
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pistoletje met vegetarisch filet american
(en nee, het is niet heel lekker, maar het is ook niet vies en het was duur)
Blauw ohaiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Velen blauw:
[ afbeelding ]
Moet nog even kijken of ik ze allemaal houd.
Had ik al gezienquote:
Owwwwwwquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Wil je een van die cremes hebben Priem?
Kies maar één van die creme's uit, het is mij om het even eigenlijk. En je mag het zo wel hebben, die lakken zijn 1,50 ofzo, daar ga ik niet moeilijk voor doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
Welke wil je kwijt en wieviel kost das?![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou, vice pellet komt morgen tussen 6 en 7
MITS JE NAAR DE CARAVAN KOMT!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Kies maar één van die creme's uit, het is mij om het even eigenlijk. En je mag het zo wel hebben, die lakken zijn 1,50 ofzo, daar ga ik niet moeilijk voor doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Tussen je tetters?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je moet hem alleen zelf even komen zoeken
Dan zou ze heul snel klaar zijnquote:
Bij jou zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Mss het volgende:
Het is natuurlijk wel een klassieken verstopplaats
Ik had er laatst nog mijn schroevendraaier gestopt omdat ik simpelweg even geen andere plek had voor dat dingquote:
Ik heb op de meet al gedemonstreerd dat als ik dingen tussen mijn tetten stop, ze er aan de onderkant van m'n shirt weer uitvallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Mss het volgende:
Ik stop mijn telefoon er ook nog wel eens als ik geen zakken heb. Ghetto-style.
Wow! Had je die zo besteld of heeft ze die er zelf bij gezocht? Lijken wel heel erg op elkaar zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Velen blauw:
[ afbeelding ]
Moet nog even kijken of ik ze allemaal houd.
Die heeft ze erbij gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wow! Had je die zo besteld of heeft ze die er zelf bij gezocht? Lijken wel heel erg op elkaar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |