bronquote:SBS6: Terug naar pure talentenjacht
Met The Next Popstar en de terugkeer van Sterren dansen op het ijs mikt SBS6 vanaf 2013 op het aloude succes van het grote familieamusement.
Volgens zenderbaas Remko van Westerloo is er behoefte aan een tv-talentenjacht in zijn puurste vorm, zoals het vroegere Idols en Popstars, waarin jong en oud de kans krijgen hun vocale kwaliteiten te etaleren. „We gaan het oude opnieuw uitvinden”, zegt hij. „Want The Next Popstar wordt een gelikte 13-delige talentenshow vol verrassende elementen, compleet met auditieronden en liveuitzendingen. De afgelopen jaren heeft een versnippering plaatsgevonden van de zangshows, waaraan steeds vaker echte artiesten meedoen. Wij denken dat een moderne variant van de aloude talentenjacht zeker zal aanslaan bij een groot publiek. Kandidaten kunnen zich vanaf vandaag aanmelden bij SBS6.”
Met de nieuwe serie Sterren dansen op het ijs grijpt SBS6 terug op een beproefd succesnummer op het gebied van familieamusement. „We mikken in onze programmering voor 2013 op een uitgebalanceerde mix van nieuw en vertrouwd, maar dat laatste dan wel in een vernieuwde opzet.”
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:25 schreef knoffel het volgende:
Van mij hoeven de talentenshows helemaal niet
Dat: terug naar het aloude Idolsquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Eindelijk, ze zijn er achter dat het oude concept een stuk beter was.
Die formule was gewoon veel beter.quote:
Waarom gaat RTL inderdaad niet gewoon Idols terughalen, het programma van de tijd dat ALLE mensen met plezier naar een talentenjacht keken.quote:
Maar dan ook de minder goede (om het netjes te zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom gaat RTL inderdaad niet gewoon Idols terughalen, het programma van de tijd dat ALLE mensen met plezier naar een talentenjacht keken.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan ook de minder goede (om het netjes te zeggen) laten zien, dat maakte het leuk, leedvermaak en zo
Zolang het maar geen afzeik-tv wordt,quote:Henkjan Smits vindt nieuwe SBS 6-talentenjacht ‘te gek’
Henkjan Smits vindt de nieuwe SBS 6-talentenjacht The Next Popstar als muziek in de oren klinken. Dat vertelt het tv-jurylid, die vorige maand nog brak met de zender, aan dagblad Metro. The Next Popstar wordt een talentenjacht in pure vorm, zoals het ooit begon met Idols. “Idols was de ultieme kijk in de keuken van een talentscout. In The Voice gaat het om artiesten die een collega zoeken. Te gek dat SBS tien jaar na de eerste Idols de oorspronkelijke vorm met echte audities weer laat zien.”
Zolang het maar geen afzeik-tv wordt, hoopt Smits. “Ik hoop dat ze juryleden kiezen die oprecht met een talent willen werken. En als ze mij ervoor vragen… Ik sta niet te popelen, het hangt af van de andere juryleden. Maar als Jerney, Eric en Edwin meedoen, oooh, dan ben ik er meteen bij!”
Jerney Kaagman, Eric van Tijn en Edwin Jansen waren Smits’ collega’s bij Idols. “Ik denk dat een Idols-achtig programma wel weer kan. Nederland is weer toe aan audities die niet goed verlopen. Die zag je in Idols en dat had natuurlijk wel z’n charme“, vindt Van Tijn.
Van Tijn vindt het idee om nog een keer mee te doen ‘leuk’, en Edwin Jansen sluit zich daarbij aan. “Als ik weer voor de jury gevraagd wordt en Henkjan en Eric doen ook mee, dan wil ik daar best over nadenken. Mits het goed gemaakt wordt, natuurlijk.”
Tot slot sluit ook Kaagman niets uit. ““Ik hou me er niet niet zo mee bezig. Ik ben 65 en ben met heel andere dingen bezig. Ik heb destijds vier seizoenen gedaan en dat was heel zwaar. Ik heb me een slag in de rondte gewerkt. Of ik weer in de jury zou gaan zitten? Dat ligt eraan of ze een leuk voorstel doen.”
Bron
Dan kunnen ze het net zo goed Idols noemenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Ook niet als het bijaaanaaaa hetzelfde is?
Dat is waar, maar misschien mag dat niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het net zo goed Idols noemen
Yup, Idols is in bezit van RTL4 / Blue Circle (?)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar misschien mag dat niet?
Na 4 weken van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers en krijgen we lachen om homevideos hoop ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef D. het volgende:
Alleen, slechts 13 weken?
Of krijgen we als bij XFA 2 afleveringen per week?
Maar dan niet op SBS.quote:
Het zal een succes wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Na 4 weken van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers en krijgen we lachen om homevideos hoop ik
Dat was dan ook kut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom niet? Popstars was ook bij SBS.
Wou net zeggen, ik was al afgehaakt na Idols 2quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:50 schreef Prospos het volgende:
Is er niemand nou uitgekeken na 12 jaar lang dat soort shows te zien?
Ik vond Popstars altijd wel leuk. En als dit inderdaad op Idols gaat lijken, dan maakt het niks uit op welke zender het is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was dan ook kut.
Ik wil Martijn terug.
quote:
Ja preciesquote:
quote:Naam The Next Popstar mag niet
SBS en Talpa moeten een nieuwe naam gaan bedenken voor het programma 'The Next Popstar'. De rechtbank in Amsterdam heeft in een kort geding besloten dat een programma met die naam inbreuk op een merknaam zou zijn. Als tv-zender SBS en producent Talpa niet aan het besluit voldoen, kost dat ze 25.000 euro per dag. Die dwangsom kan oplopen tot maximaal een miljoen euro.
Het kort geding was aangespannen door het bedrijf Screentime, dat het concept Popstars heeft bedacht, ontwikkeld en geproduceerd. Dat programma is ook door onder andere SBS uitgezonden. De zender zou nu eenzelfde concept gaan maken onder de naam 'The Next Popstar'.
Een woordvoerster van SBS laat weten dat de productie van het nieuwe programma gewoon doorgaat, maar dan onder een andere naam. Die moet nog bedacht worden. Ook voor de kandidaten die zich via de website popstars.nl hadden aangemeld, wordt een oplossing gezocht. De website moet namelijk ook op zwart. De woordvoerster gaat ervan uit dat er een andere naam wordt gevonden voor het online platform.
In België zouden ze dat zó doen. Daar heet Idols ook 'Idool', en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Dan noemen ze het, de volgende Popster
Ik zie al steeds meer Nederlandse titels in de gids verschijnen. Ergens vind ik het ook wel grappig, maar het staat op de een of andere manier ook heel stomquote:Op zondag 18 november 2012 05:05 schreef female81 het volgende:
[..]
In België zouden ze dat zó doen. Daar heet Idols ook 'Idool', en dat soort dingen.
Ik zou het wel grappig vinden, een ouderwets Nederlandse titel.
Ook van Talpaquote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als The Voice of Holland
Een of ander duur reclamebureau waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef iBenny het volgende:
Wow! Welk geniaal brein heeft dat verzonnen? !
Ik wil Big Brother ook weer terug, vroeger was ik te klein om t te kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het verbaast me dat ze Big Brother niet terugbrengen op de buis.
Stacey én Glennisquote:Op donderdag 27 december 2012 08:18 schreef female81 het volgende:
http://zappen.blog.nl/sbs(...)jury-next-pop-talent
Stacey, Glennis én Xander in de jury. Wat hebben ze nou toch bij elkaar geraapt.*bibbert*
Hopelijk kan Ruud De Wild het nog een beetje compenseren.
Dit is het 'unieke' deel aan de show?quote:Iedereen die is overtuigd van zijn of haar talent mag meedoen. “Het enige dat nodig is, is wat moed en het doorstaan van de klok; 60 seconden in de auditieronde, 90 seconden tijdens de bootcamp en 120 seconden in de live shows en finale.”
In de studiovloer zit een speciale klok die aftelt zodra de deelnemer start met zingen. “Maar dit overleven is nog niet zo makkelijk! Elk jurylid heeft namelijk een hendel welke hij of zij kan overhalen tijdens alle rondes.”
Daarmee geeft het jurylid aan dat het optreden niet goed genoeg is om door te gaan naar de volgende ronde. De speciale klok kleurt van groen naar rood in vier stadia, iedere keer als een jurylid de hendel overhaalt.
Hmm... maar.... ik snap het niet...quote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is het 'unieke' deel aan de show?
Leuke catfights onderlingquote:Op donderdag 27 december 2012 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stacey én Glennis![]()
Hoe verzinnen ze het
Ik denk dat de jury kan bepalen of ze hem omhoog of omlaag doen, waarmee ze ook de kleur bepalenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat die vloer dan van groen, naar rood... en dan weer groen en dan weer rood als een 2de aan de hendel trekt?
Ohjaa.. Dat is inderdaad wel een slimme.. Dan kunnen ze blijven bijstellenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury kan bepalen of ze hem omhoog of omlaag doen, waarmee ze ook de kleur bepalen
Een combi van The Voice en Popstars ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohjaa.. Dat is inderdaad wel een slimme.. Dan kunnen ze blijven bijstellen
Kan het opzich leuk maken... maar ik vind het dermate gewoon een herhaling van de voice.. dan in een ander jasje.
Mjah... Glennis houd me heel erg tegen om te kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een combi van The Voice en Popstars ofzo
Iszo... maar de combi Stacey - Glennis lijkt me dan wel weer lachenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... Glennis houd me heel erg tegen om te kijken
Ik zie het helemaal voor me alquote:Op donderdag 27 december 2012 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iszo... maar de combi Stacey - Glennis lijkt me dan wel weer lachen
Ik begreep eruit dat ze alleen omlaag kunnen doen, soort rode knop maar dan langzamer? We zullen het zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury kan bepalen of ze hem omhoog of omlaag doen, waarmee ze ook de kleur bepalen
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:56 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt erop dat ze het op de vrijdag gaan zetten. Dus dat komt dan recht tegenover Everybody dance now en/of X Factor.
Wat een hoop ellende bij elkaar zegquote:Op maandag 14 januari 2013 08:47 schreef iBenny het volgende:
Stacey Rookhuizen, Xander de Buisonje, Ruud de Wild en Glennis Grace in de jury.
En wie zijn de presentatoren...?
Do en Yes-R____!
Doquote:Op maandag 14 januari 2013 08:47 schreef iBenny het volgende:
Stacey Rookhuizen, Xander de Buisonje, Ruud de Wild en Glennis Grace in de jury.
En wie zijn de presentatoren...?
Do en Yes-R____!
quote:
Goede samenvattingquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende bij elkaar zeg
quote:SBS 6 zet The Next Pop Talent in vooravond
De nieuwe talentenjacht The Next Pop Talent met Do en Yes-R krijgt geen plaats op prime time. Het programma, dat op 16 februari begint, zal op de zaterdag al om zeven uur ‘s avonds te zien zijn. Dat heeft SBS 6 bekendgemaakt. Het is de tweede keer in korte tijd dat SBS 6 groot amusement in de vooravond zet. Dat probeerde zij deze maand ook met Sterren Dansen op het IJs, maar dat mislukte jammerlijk. Al na twee keer in de vooravond, werd de ijsdansshow teruggezet op prime time.
Het is ongebruikelijk om groot, en dus duur, amusement in de vooravond te zetten, maar met The Next Pop Talent, met juryleden Xander de Buisonjé, Glennis Grace, Stacey Rookhuizen en Ruud de Wild, waagt SBS 6 een tweede poging.
De prime time-uren op zaterdag zijn vanaf 16 februari vergeven aan de terugkeer van De Showbizzquiz. Het studioprogramma met Rick en Ron Brandsteder zal elke week tussen negen uur en half elf ‘s avonds te zien zijn, direct na The Next Pop Talent.
Bron
quote:met Do en Yes-R
Ultieme erger-TVquote:Stacey Rookhuizen, Xander de Buisonje, Ruud de Wild en Glennis Grace in de jury.
D'r vliezen, alweer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef L3viathan het volgende:
Zou raffaela ook weer mee doen? Want deze keer gaat ze vast ècht doorbreken!
he gadverquote:
Al heb je er tien, dat haalt het niet bij Kots Gracequote:
Aech welquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al heb je er tien, dat haalt het niet bij Kots Grace
Ah, dank!quote:
Je zwaait wel raak vanavondquote:
Ja met die sokquote:
Dit wordt heel dubbelzinnig nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder sok had ik je meer pijn gedaan
Dat is ook zo, alleen niet zaterdag a.s.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het zaterdag zou beginnen
Soms ben je net een wijfquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen niet zaterdag a.s.
Je bent erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgende week alIk weet niet of ik alle afleveringen er bij ga zijn. Vrijdag is al moeilijk, zaterdag helemaal. De audities zijn altijd hilarisch, die probeer ik mee te pakken.
Jammer Joooo-pi! Snel aanhakenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben dit weekend niet thuis, maar ik ga denk ik wel wat volgen
ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nog 2 dagen, ik heb er echt zin in
Dat.quote:
Ruud de wild danquote:
Ik hoop eigenlijk op nog meer oude bekenden, die wel het talent hebben, maar het nog wat verder moesten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:08 schreef Karina het volgende:
1 Deelnemer is al bekend, een oude bekende zelfs:
Marieke van Ginneken na Idols ook in The Next Pop Talent
Het allereerste seizoen van Idols heeft heel wat losgemaakt in Nederland. Niet alleen was het de start van een nieuw tv-genre, het betekende ook een springplank naar de popindustrie. Vrijwel alle liveshow-kandidaten uit het eerste seizoen hebben daar aan mogen proeven, slechts een enkeling was blijvend succesvol. En menig auditant uit een talentenjacht heeft zich inmiddels voor een ander seizoen of programma opgegeven. In dat rijtje mag nu ook Marieke van Ginneken aansluiten, die vanaf zaterdag haar strotje inzet bij The Next Pop Talent.
Marieke heeft haar deelname bevestigd in het radioprogramma van Ruud de Wild op 538. In welke aflevering ze opduikt, is nog niet bekend. Sinds The Voice of Holland is het geen taboe meer om nog eens mee te doen aan een talentenjacht als je al eens in de liveshow van een andere auditieshow hebt gestaan. Het zou zomaar kunnen dat er dus nog meer oude bekenden opduiken in The Next Pop Talent.
Bron
De naam ken ik nog wel, maar wat en hoe ze zong? Daarom maar even opgezocht:
Ik hoop eigenlijk op nog meer oude bekenden, die wel het talent hebben, maar het nog wat verder moesten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[/sub]
De naam ken ik nog wel, maar wat en hoe ze zong? Daarom maar even opgezocht:
Ik heb alleen het idee dat mensen die The Voice hebben gedaan hier niet snel aan mee gaan doen, gewoon omdat het een stapje terug lijkt qua "aanzien" van SBS. Maar dat kan ook mijn vooroordeel zijn. En anders komt X-factor er ook nog aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Natalja heet dus Majoor van achteren, even opgezocht
Ze is volwassen gewordenik heb alleen het idee dat ze zichzelf niet goed hoort, het is niet helemaal zuiver, maar je hoort dat ze kan zingen.
The Voice zou moeten draaien om De Stem. Toch is de hoofdsponsor van dat programma een kledingmerk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee dat mensen die The Voice hebben gedaan hier niet snel aan mee gaan doen, gewoon omdat het een stapje terug lijkt qua "aanzien" van SBS. Maar dat kan ook mijn vooroordeel zijn. En anders komt X-factor er ook nog aan
Ik dacht dat Vodafone hoofdsponsor was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
The Voice zou moeten draaien om De Stem. Toch is de hoofdsponsor van dat programma een kledingmerk.
Ik weet niet eens meer de naam van de winaar van The Voice UK, ook al heb ik die helemaal gezien. De uitgebrachte single is gigantisch geflopt en ook de runners-up hoor je niks meer van.
Artiest zijn draait op veel meer dan alleen een stem. Je moet persoonlijkheid hebben en er goed uitzien. Ook is het altijd hard werken om er goed uit te blijven zien.
Ondanks dat ik probeer elk jaar een popconcert te bezoeken, kom ik ook wel eens in de kerk (niet mijn eigen kerk) om naar een organist of pianist te luisteren. De mensen komen dan ook echt om muziek te horen, er wordt niet meegezongen, er wordt niet na elk lied geklapt en er zitten soms zelfs blinden in de zaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vodafone hoofdsponsor was.
Je stem moet echt uitzonderlijk goed zijn wil je het daar op redden, of je moet een specifieke doelgroep aanspreken die daar minder gevoelig voor is. Susan Boyle is daar wel een voorbeeld van, die is wel wat opgepoets maar een schoonheid zal ze niet worden, alleen zal het haar fans een zorg zijn hoe ze eruit ziet.
Zal ook wel de leeftijd zijn hoor. Als mijn vader vroeger iets van Bach opzette ging ik op de loop, maar tegenwoordig kan ik het prima waarderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ondanks dat ik probeer elk jaar een popconcert te bezoeken, kom ik ook wel eens in de kerk (niet mijn eigen kerk) om naar een organist of pianist te luisteren. De mensen komen dan ook echt om muziek te horen, er wordt niet meegezongen, er wordt niet na elk lied geklapt en er zitten soms zelfs blinden in de zaal.
+ staceyquote:
*noteert*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Quote me morgen even, anders vergeet ik zo dat ik moet zappen
Yeahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat ik deze tyfusbende ga kijken morgen.Eh, vandaag.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Natalja heet dus Majoor van achteren, even opgezocht
Ze is volwassen gewordenik heb alleen het idee dat ze zichzelf niet goed hoort, het is niet helemaal zuiver, maar je hoort dat ze kan zingen.
Begint het al om 8 uur?quote:
19.55 zelfs! En duurt tot 21.30.quote:
* Pheno slijpt de messen. Glennis, here i comequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk wel mee, maar ik verwacht dat het anderhalf uur erger-tv is. Heerlijk dus
.
Peen is herequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno slijpt de messen. Glennis, here i come
Phenomenaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno slijpt de messen. Glennis, here i come
Je hebt nog een paar minutenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Quote me morgen even, anders vergeet ik zo dat ik moet zappen
Goedzo!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben er ookEerst nog even Toppop tot half 9.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Pheno het volgende:
Even schijten, zodat ik munitie heb om naar de tv te gooien. brb
Of desnoods oldschool Linda de mol met De Leukste Thuisquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
Glennis ziet eruit alsof ze net nog gesnoven heeft voordat ze achter het station genomen werd.
Het is wel lastig om een hele andere motoriek aan te leren hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
Een hendel. Joh, dus gewoon een knop en drie keer is uit?
Nou nou, vernieuwend.
Dat kunnen ze alle vier erg goed, zo kwamen ze tenminste aan baantjes. Ook door te zuigen trouwens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
Tja, als je niet kan draaien, dan maar trekken.
waarom wist ik niets van jes-rquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jezus, ik was nog niet voorbereid om Do en Jes-R....
omdat dit heel leuk is zo met z'n allenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
He, een crackwhore. Xander, grijp je kans!
Insert SR-gifje!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Cee het volgende:
WACHT EVEN, DO PRESENTEERT DIT? DIT WIST IK NIET.
Dit wordt een marteling.
dan kan ie meteen door naar de next andre hazesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wel op podia ja. Ik voel een nieuwe volkshit.
Die halverwege het kapsel overleed?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Symphonic het volgende:
even een minuut stilte voor haar kapper
Dat sowieso.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die halverwege het kapsel overleed?
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die halverwege het kapsel overleed?
Is modieus hoor ik netquote:
Ze gedraagt zich nu meer als Martijnquote:
Het zal mijn zieke geest wel zijn, maarquote:
Met d'r ogen dicht.quote:
minuutje volhouden en door...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
next toooooo meeeeeeeeeeeee whoooohooooooooooooooooooooooo
Geïndoctrineerd door de RTL-maffia?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan er niet aan wennen dat de jury haar kan zien.
whehe ja raar ineens hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan er niet aan wennen dat de jury haar kan zien.
precies, BINGOquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
glennis trekt omdat dat meisje niet scheeuwt tijdens het zingen, iets wat glennis niet begrijpt
Glennis kan dan ook niet echt goed zingen, dus dat verrast me niet echt.quote:
dus dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
glennis trekt omdat dat meisje niet scheeuwt tijdens het zingen, iets wat glennis niet begrijpt
Glennis is zo ontzettendquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Pheno het volgende:
Glennis moet oppassen, ze heeft een bek als een paard. En we weten sinds kort allemaal wat er met paardenvlees gebeurt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Pheno het volgende:
Glennis moet oppassen, ze heeft een bek als een paard. En we weten sinds kort allemaal wat er met paardenvlees gebeurt.
neeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Pheno het volgende:
Pittig, kort en huisvrouw met hond en vriend. Ze weet alleen niet door wie van de twee ze gepaald wordt
Ik ben 35 en ze lijkt op mijn inhoud van de pedaalemmer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
Fuck die is geen 33, ik ben 33 en zij lijkt op mijn moeder
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben 35 en ze lijkt op mijn inhoud van de pedaalemmer.
Ze past niet in m'n photoshop.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ween. Echt. tranen gewoon. Nancy, wie start het photoshoptopic?
Daarom vraag ik ook wie het start, mijn photoshop says no.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |