Aech welquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al heb je er tien, dat haalt het niet bij Kots Grace
Ah, dank!quote:
Je zwaait wel raak vanavondquote:
Ja met die sokquote:
Dit wordt heel dubbelzinnig nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder sok had ik je meer pijn gedaan
Dat is ook zo, alleen niet zaterdag a.s.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het zaterdag zou beginnen
Soms ben je net een wijfquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen niet zaterdag a.s.
Je bent erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgende week alIk weet niet of ik alle afleveringen er bij ga zijn. Vrijdag is al moeilijk, zaterdag helemaal. De audities zijn altijd hilarisch, die probeer ik mee te pakken.
Jammer Joooo-pi! Snel aanhakenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben dit weekend niet thuis, maar ik ga denk ik wel wat volgen
ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nog 2 dagen, ik heb er echt zin in
Dat.quote:
Ruud de wild danquote:
Ik hoop eigenlijk op nog meer oude bekenden, die wel het talent hebben, maar het nog wat verder moesten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:08 schreef Karina het volgende:
1 Deelnemer is al bekend, een oude bekende zelfs:
Marieke van Ginneken na Idols ook in The Next Pop Talent
Het allereerste seizoen van Idols heeft heel wat losgemaakt in Nederland. Niet alleen was het de start van een nieuw tv-genre, het betekende ook een springplank naar de popindustrie. Vrijwel alle liveshow-kandidaten uit het eerste seizoen hebben daar aan mogen proeven, slechts een enkeling was blijvend succesvol. En menig auditant uit een talentenjacht heeft zich inmiddels voor een ander seizoen of programma opgegeven. In dat rijtje mag nu ook Marieke van Ginneken aansluiten, die vanaf zaterdag haar strotje inzet bij The Next Pop Talent.
Marieke heeft haar deelname bevestigd in het radioprogramma van Ruud de Wild op 538. In welke aflevering ze opduikt, is nog niet bekend. Sinds The Voice of Holland is het geen taboe meer om nog eens mee te doen aan een talentenjacht als je al eens in de liveshow van een andere auditieshow hebt gestaan. Het zou zomaar kunnen dat er dus nog meer oude bekenden opduiken in The Next Pop Talent.
Bron
De naam ken ik nog wel, maar wat en hoe ze zong? Daarom maar even opgezocht:
Ik hoop eigenlijk op nog meer oude bekenden, die wel het talent hebben, maar het nog wat verder moesten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[/sub]
De naam ken ik nog wel, maar wat en hoe ze zong? Daarom maar even opgezocht:
Ik heb alleen het idee dat mensen die The Voice hebben gedaan hier niet snel aan mee gaan doen, gewoon omdat het een stapje terug lijkt qua "aanzien" van SBS. Maar dat kan ook mijn vooroordeel zijn. En anders komt X-factor er ook nog aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Natalja heet dus Majoor van achteren, even opgezocht
Ze is volwassen gewordenik heb alleen het idee dat ze zichzelf niet goed hoort, het is niet helemaal zuiver, maar je hoort dat ze kan zingen.
The Voice zou moeten draaien om De Stem. Toch is de hoofdsponsor van dat programma een kledingmerk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee dat mensen die The Voice hebben gedaan hier niet snel aan mee gaan doen, gewoon omdat het een stapje terug lijkt qua "aanzien" van SBS. Maar dat kan ook mijn vooroordeel zijn. En anders komt X-factor er ook nog aan
Ik dacht dat Vodafone hoofdsponsor was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
The Voice zou moeten draaien om De Stem. Toch is de hoofdsponsor van dat programma een kledingmerk.
Ik weet niet eens meer de naam van de winaar van The Voice UK, ook al heb ik die helemaal gezien. De uitgebrachte single is gigantisch geflopt en ook de runners-up hoor je niks meer van.
Artiest zijn draait op veel meer dan alleen een stem. Je moet persoonlijkheid hebben en er goed uitzien. Ook is het altijd hard werken om er goed uit te blijven zien.
Ondanks dat ik probeer elk jaar een popconcert te bezoeken, kom ik ook wel eens in de kerk (niet mijn eigen kerk) om naar een organist of pianist te luisteren. De mensen komen dan ook echt om muziek te horen, er wordt niet meegezongen, er wordt niet na elk lied geklapt en er zitten soms zelfs blinden in de zaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vodafone hoofdsponsor was.
Je stem moet echt uitzonderlijk goed zijn wil je het daar op redden, of je moet een specifieke doelgroep aanspreken die daar minder gevoelig voor is. Susan Boyle is daar wel een voorbeeld van, die is wel wat opgepoets maar een schoonheid zal ze niet worden, alleen zal het haar fans een zorg zijn hoe ze eruit ziet.
Zal ook wel de leeftijd zijn hoor. Als mijn vader vroeger iets van Bach opzette ging ik op de loop, maar tegenwoordig kan ik het prima waarderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ondanks dat ik probeer elk jaar een popconcert te bezoeken, kom ik ook wel eens in de kerk (niet mijn eigen kerk) om naar een organist of pianist te luisteren. De mensen komen dan ook echt om muziek te horen, er wordt niet meegezongen, er wordt niet na elk lied geklapt en er zitten soms zelfs blinden in de zaal.
+ staceyquote:
*noteert*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Quote me morgen even, anders vergeet ik zo dat ik moet zappen
Yeahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat ik deze tyfusbende ga kijken morgen.Eh, vandaag.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Natalja heet dus Majoor van achteren, even opgezocht
Ze is volwassen gewordenik heb alleen het idee dat ze zichzelf niet goed hoort, het is niet helemaal zuiver, maar je hoort dat ze kan zingen.
Begint het al om 8 uur?quote:
19.55 zelfs! En duurt tot 21.30.quote:
* Pheno slijpt de messen. Glennis, here i comequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk wel mee, maar ik verwacht dat het anderhalf uur erger-tv is. Heerlijk dus
.
Peen is herequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno slijpt de messen. Glennis, here i come
Phenomenaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno slijpt de messen. Glennis, here i come
Je hebt nog een paar minutenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Quote me morgen even, anders vergeet ik zo dat ik moet zappen
Goedzo!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben er ookEerst nog even Toppop tot half 9.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Pheno het volgende:
Even schijten, zodat ik munitie heb om naar de tv te gooien. brb
Of desnoods oldschool Linda de mol met De Leukste Thuisquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
Glennis ziet eruit alsof ze net nog gesnoven heeft voordat ze achter het station genomen werd.
Het is wel lastig om een hele andere motoriek aan te leren hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
Een hendel. Joh, dus gewoon een knop en drie keer is uit?
Nou nou, vernieuwend.
Dat kunnen ze alle vier erg goed, zo kwamen ze tenminste aan baantjes. Ook door te zuigen trouwens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
Tja, als je niet kan draaien, dan maar trekken.
waarom wist ik niets van jes-rquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jezus, ik was nog niet voorbereid om Do en Jes-R....
omdat dit heel leuk is zo met z'n allenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
He, een crackwhore. Xander, grijp je kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |