Ik wil Big Brother ook weer terug, vroeger was ik te klein om t te kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het verbaast me dat ze Big Brother niet terugbrengen op de buis.
Stacey én Glennisquote:Op donderdag 27 december 2012 08:18 schreef female81 het volgende:
http://zappen.blog.nl/sbs(...)jury-next-pop-talent
Stacey, Glennis én Xander in de jury. Wat hebben ze nou toch bij elkaar geraapt.*bibbert*
Hopelijk kan Ruud De Wild het nog een beetje compenseren.
Dit is het 'unieke' deel aan de show?quote:Iedereen die is overtuigd van zijn of haar talent mag meedoen. “Het enige dat nodig is, is wat moed en het doorstaan van de klok; 60 seconden in de auditieronde, 90 seconden tijdens de bootcamp en 120 seconden in de live shows en finale.”
In de studiovloer zit een speciale klok die aftelt zodra de deelnemer start met zingen. “Maar dit overleven is nog niet zo makkelijk! Elk jurylid heeft namelijk een hendel welke hij of zij kan overhalen tijdens alle rondes.”
Daarmee geeft het jurylid aan dat het optreden niet goed genoeg is om door te gaan naar de volgende ronde. De speciale klok kleurt van groen naar rood in vier stadia, iedere keer als een jurylid de hendel overhaalt.
Hmm... maar.... ik snap het niet...quote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is het 'unieke' deel aan de show?
Leuke catfights onderlingquote:Op donderdag 27 december 2012 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stacey én Glennis![]()
Hoe verzinnen ze het
Ik denk dat de jury kan bepalen of ze hem omhoog of omlaag doen, waarmee ze ook de kleur bepalenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat die vloer dan van groen, naar rood... en dan weer groen en dan weer rood als een 2de aan de hendel trekt?
Ohjaa.. Dat is inderdaad wel een slimme.. Dan kunnen ze blijven bijstellenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury kan bepalen of ze hem omhoog of omlaag doen, waarmee ze ook de kleur bepalen
Een combi van The Voice en Popstars ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohjaa.. Dat is inderdaad wel een slimme.. Dan kunnen ze blijven bijstellen
Kan het opzich leuk maken... maar ik vind het dermate gewoon een herhaling van de voice.. dan in een ander jasje.
Mjah... Glennis houd me heel erg tegen om te kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een combi van The Voice en Popstars ofzo
Iszo... maar de combi Stacey - Glennis lijkt me dan wel weer lachenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... Glennis houd me heel erg tegen om te kijken
Ik zie het helemaal voor me alquote:Op donderdag 27 december 2012 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iszo... maar de combi Stacey - Glennis lijkt me dan wel weer lachen
Ik begreep eruit dat ze alleen omlaag kunnen doen, soort rode knop maar dan langzamer? We zullen het zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury kan bepalen of ze hem omhoog of omlaag doen, waarmee ze ook de kleur bepalen
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:56 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt erop dat ze het op de vrijdag gaan zetten. Dus dat komt dan recht tegenover Everybody dance now en/of X Factor.
Wat een hoop ellende bij elkaar zegquote:Op maandag 14 januari 2013 08:47 schreef iBenny het volgende:
Stacey Rookhuizen, Xander de Buisonje, Ruud de Wild en Glennis Grace in de jury.
En wie zijn de presentatoren...?
Do en Yes-R____!
Doquote:Op maandag 14 januari 2013 08:47 schreef iBenny het volgende:
Stacey Rookhuizen, Xander de Buisonje, Ruud de Wild en Glennis Grace in de jury.
En wie zijn de presentatoren...?
Do en Yes-R____!
quote:
Goede samenvattingquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende bij elkaar zeg
quote:SBS 6 zet The Next Pop Talent in vooravond
De nieuwe talentenjacht The Next Pop Talent met Do en Yes-R krijgt geen plaats op prime time. Het programma, dat op 16 februari begint, zal op de zaterdag al om zeven uur ‘s avonds te zien zijn. Dat heeft SBS 6 bekendgemaakt. Het is de tweede keer in korte tijd dat SBS 6 groot amusement in de vooravond zet. Dat probeerde zij deze maand ook met Sterren Dansen op het IJs, maar dat mislukte jammerlijk. Al na twee keer in de vooravond, werd de ijsdansshow teruggezet op prime time.
Het is ongebruikelijk om groot, en dus duur, amusement in de vooravond te zetten, maar met The Next Pop Talent, met juryleden Xander de Buisonjé, Glennis Grace, Stacey Rookhuizen en Ruud de Wild, waagt SBS 6 een tweede poging.
De prime time-uren op zaterdag zijn vanaf 16 februari vergeven aan de terugkeer van De Showbizzquiz. Het studioprogramma met Rick en Ron Brandsteder zal elke week tussen negen uur en half elf ‘s avonds te zien zijn, direct na The Next Pop Talent.
Bron
quote:met Do en Yes-R
Ultieme erger-TVquote:Stacey Rookhuizen, Xander de Buisonje, Ruud de Wild en Glennis Grace in de jury.
D'r vliezen, alweer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef L3viathan het volgende:
Zou raffaela ook weer mee doen? Want deze keer gaat ze vast ècht doorbreken!
he gadverquote:
Al heb je er tien, dat haalt het niet bij Kots Gracequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |