PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Te dom voor woorden ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=spelerscontract
Heb ik al een keer tegen je gezegd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij heb ik een briljante ingeving. Wat nou als ik Pato en Cavani vervang voor Balotelli en Aguero?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik erger me echt keihard aan die Anonymous mongool.
Haha echt, my bad... die posts gaan hier zo hard dat ik moeilijk alles in de gaten kan houden. Maar misschien is het toch blijven hangen, een soort acid trip dingetje zeg maar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb ik al een keer tegen je gezegd.![]()
Jezelf quoten, geen teen -1quote:
C-c-c-c-c-combobreaker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha echt, my bad... die posts gaan hier zo hard dat ik moeilijk alles in de gaten kan houden. Maar misschien is het toch blijven hangen, een soort acid trip dingetje zeg maar.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha echt, my bad... die posts gaan hier zo hard dat ik moeilijk alles in de gaten kan houden. Maar misschien is het toch blijven hangen, een soort acid trip dingetje zeg maar.
wat is er dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
haa goei xDquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
Baumgartner is net een voetballer, die storten ook altijd zo naar de aarde toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suarez is er niks bijquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
Ach, het is weer zover. Iemand doet iets wat diegene die hier al langer zitten ook wel eens doen en gelijk is het volgens hun een mongool.quote:
Die was van mijquote:
Hoezo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Klote, helemaal overnieuw moeten starten. Jammer, ik had ooit een prachtig frans gouden team 100 chemistry rating 78 en nu helemaal niks meer.
Je hebt je club verwijderd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Klote, helemaal overnieuw moeten starten. Jammer, ik had ooit een prachtig frans gouden team 100 chemistry rating 78 en nu helemaal niks meer.
zoek het opquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef 5M1L3 het volgende:
wie heeft android ultimate team trader apk
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij heb ik een briljante ingeving. Wat nou als ik Pato en Cavani vervang voor Balotelli en Aguero?
Eerst per ongeluk te veel van dat gouden team gequicksellt en toen bijna geen geld meer overgehouden, vreemd dat ik dan gelijk zon verlies had want ik had 10k coins maar goed het meeste is weg dus.quote:
Henk toch weer..quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:55 schreef tochweerhenk het volgende:
haha sukkelquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
Net mijn eerste goldpack van het jaar gekocht.
Omdat homo's niet meer taboe zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef KrAlex het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel skinny jeans te koop.80% van de broeken die verkocht worden zijn skinny, dus lelijk.
thnx. Kan ik ook ergens zien hoeveel mijn huidige spelers er nog hebben?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Elke keer als je een wedstrijd speelt gaat er een contract af bij je spelers (per speler dus).
Door middel van die contractkaartjes kun je dat opwaarderen.
met je RS als je je team ziet op de console, of door te scrollen in de webappquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Kan ik ook ergens zien hoeveel mijn huidige spelers er nog hebben?
Wat is er lelijk aan? pas je er niet in ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef KrAlex het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel skinny jeans te koop.80% van de broeken die verkocht worden zijn skinny, dus lelijk.
Ik vraag in de winkel altijd nadrukkelijk voor een wijde spijkerbroek. Komen ze altijd terug met die gay baggy shit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef KrAlex het volgende:
Misschien 2K haal ik uit dat pakje.quote:
Nou dat ben je ook weer vanaf danquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien 2K haal ik uit dat pakje.
Ik dacht dat jij dik was?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Gewoon regular fit.
Baggy zijn voor negers
Skinny voor homo's
Normale voor de rest
O, trainingsbroeken draag ik altijdquote:
Wel regular fit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, trainingsbroeken draag ik altijd
Gewoon terecht hoor. Fight fire with fire.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voel me vies, maar tegelijkertijd heerlijk.
Ik kwam tegen een 5-2-2-1 met Walcott - Balotelli - Bent voorin..Meteen in de eerste minuut omgeschakeld naar 5-3-2 en achterin de bal rond gaan spelen. Hij als een mongool gaan jagen, maar ik hield 'm simpel in de ploeg tot de 75' minuut (
Ja, echt). Toen speelde ik 'm ineens via de linkerflank richting m'n spits, die 'm afmaakte.
1-0 winst. Karma is een sletje.
Je weet dat het is spelletje is hè?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kwam tegen een 5-2-2-1 met Walcott - Balotelli - Bent voorin..Meteen in de eerste minuut omgeschakeld naar 5-3-2 en achterin de bal rond gaan spelen. Hij als een mongool gaan jagen, maar ik hield 'm simpel in de ploeg tot de 75' minuut (
Ja, echt). Toen speelde ik 'm ineens via de linkerflank richting m'n spits, die 'm afmaakte.
75 minuten zonder dat je voorstond?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, dat heb ik hem ook gestuurd: "Had fun? This is how people feel when playing your shitty team. Karma, bitch."quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet dat het is spelletje is hè?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
75 minuten zonder dat je voorstond?
Lezen is ook een kunst volgens mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
75 minuten zonder dat je voorstond?
Swag is voor negersquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Baggy is niet voor negers maar voor mensen met swag
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Nee loose fit, ik moet mijn buik erbij induwenquote:
was jij niet degene die EA keihard kapot ging hacken en autobuyers ging maken omdat je het zo'n kutspel vond?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet dat het is spelletje is hè?
Sjaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
De laatste keer dat ik een baggy broek had (wel heel chill was die) bleef ik met de broekzak aan de punt van het zadel van de fiets haken toen ik opstapte.
Rats, gigantisch gat aan de linkerkonthelft
Het is toch lelijk, zo'n strak broek om je kont en benen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan? pas je er niet in ofzo?
Wat wil je ook met al die joden daarquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Studio Voetbal is weer kut zoals altijd
Voetbalpraatprogramma'squote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Studio Voetbal is weer kut zoals altijd
Nou nou, jij gaat wel heel ver. Misschien was het wel een lief klein meisje die voor het eerst FUT speelt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hem ook gestuurd: "Had fun? This is how people feel when playing your shitty team. Karma, bitch."
[..]
lekker Match of the Dayquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voetbalpraatprogramma's
Gewoon over 55 minuten BBC Two kijken
Kutwijf.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou nou, jij gaat wel heel ver. Misschien was het wel een lief klein meisje die voor het eerst FUT speelt.
Never Mind the Buzzcocksquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker Match of the Day
oh wacht...
interlands
Dat was een andere idioot denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was jij niet degene die EA keihard kapot ging hacken en autobuyers ging maken omdat je het zo'n kutspel vond?
Een slowmotion kopstoot van een uur of 8.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Maar hé, swaggers en niet swaggers. Ik ga mijn kussen een kopstoot geven.
Gegroet
Nee, want als ik slaap wil ik niet langzaam met mijn hoofd naar mijn kussen gaan. Heb ik morgen een stijve nek en kan ik niet zakelijk trainen voordat ik zakelijk moet presenterenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een slowmotion kopstoot van een uur of 8.
Prachtig om te zien hoe lang het duurt voordat stopwoordjes hun weg naar Friesland vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, want als ik slaap wil ik niet langzaam met mijn hoofd naar mijn kussen gaan. Heb ik morgen een stijve nek en kan ik niet zakelijk trainen voordat ik zakelijk moet presenteren
zoals? Ik zie geen stopwoordjes namelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe lang het duurt voordat stopwoordjes hun weg naar Friesland vinden.
Zakelijk. Dat gebruikten wij hier 2 jaar geleden als bijvoeglijk naamwoord voor elk zelfstandig naamwoord.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
zoals? Ik zie geen stopwoordjes namelijk.
Bijvoeglijk naamwoord gebruikten wij al 800 jaar terug, voordat er uberhaupt nederlanders waren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zakelijk. Dat gebruikten wij hier 2 jaar geleden als bijvoeglijk naamwoord voor elk zelfstandig naamwoord.
De beste kopper van de Eredivisie of de speler van Real?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Marcelo heeft zijn rechtervoet gebroken.
de speler van Realquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
De beste kopper van de Eredivisie of de speler van Real?
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Balen voor 'm. En geen IF Marcelo's komende tijd.
Beste kopper jonguquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Weinig kans jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.
Morgen wel ja, heb nu geen zin om van al mijn 9 CE accounts geld over te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?
450 coins meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
3/5k iets in die trantquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
8k dacht ik!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het vandaag zelfs 4x gehad... Erg raar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
4de keer dat mijn PS3 vastloopt in FUT in een paar dagen. Gerrit, jij had er toch ook last van? In 12 nooit gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
ZoKlaar. Iedereen op 9 chem, ondanks de oranje chaos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe? Misschien is ie wel beter hoor, eigenlijk niet vergeleken maar ik dacht dat Pepe een goede RM was.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Was shiny. Heb ze nog niet echt vergeleken, zal eens doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe?
8000c als ik me niet vergis. Ik heb nog 1 punt nodig voor relegation.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Pepe is 4* skill en WF chille spelerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe? Misschien is ie wel beter hoor, eigenlijk niet vergeleken maar ik dacht dat Pepe een goede RM was.
Verdedigend en in de lucht wel significant beter. Wel 3 * skills en 2* WF, maar dat moet maar. Als hij niet bevalt switch ik wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe? Misschien is ie wel beter hoor, eigenlijk niet vergeleken maar ik dacht dat Pepe een goede RM was.
neen maar een keerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je die coin boosts uit de EASFC Catalogue meerdere keren kopen eigenlijk?
Een GJE'tje!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Trundle links is, ik vond het al zo vreemd dat hij zo slecht schoot met rechts
das wel een grotere faalquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een GJE'tje!!Die had het met van Persie.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
ZoKlaar. Iedereen op 9 chem, ondanks de oranje chaos
Binnenkort ook maar een team met Francesco bouwen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me een baas. Laat zsm weten hoe die speelt, maar heb het wel superdrukquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar een team met Francesco bouwen....
Haha. Ik had alles buiten het stadion uit packsquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijken erg veel op mijn shirts
En hoe verklaar je die zebraprint?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, maar anders zie ik de bal niet goed.
Jup.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
\Ik heb die ook. Vind je mij nu ook een homo?
Vind het gewoon een leuk, en origineel shirtje. Wel behoorlijk stereotype om in 2012 roze en printjes nog te associëren met homoseksualiteit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En hoe verklaar je die zebraprint?
sowieso vol met saudi arabische shit die bronze packs, niet normaal veel spelers ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef StijnDa het volgende:
Iedereen haalt die Al-Raed kit uit packs lijkt wel.
Nou oké, ik overdreef iets. Maar als je volgend jaar een shirt met glitters kiest, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vind het gewoon een leuk, en origineel shirtje. Wel behoorlijk stereotype om in 2012 roze en printjes nog te associëren met homoseksualiteit.
een roze bal, serieus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vind het gewoon een leuk, en origineel shirtje. Wel behoorlijk stereotype om in 2012 roze en printjes nog te associëren met homoseksualiteit.
Ik heb om de pack wel een lb uit die competitiequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso vol met saudi arabische shit die bronze packs, niet normaal veel spelers ook.
Nee, gewoon een lang elastiek om je nek doen en daar je controller aan vast maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Helpt muziek tijdens het spelen bij het bedwingen van je woede?
Tijd om een platte TV aan te schaffen misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet goed zien
ja ik verbaas me er ook steeds over hoe het geen duplicates kunnen zijn. Echt halve bronze pack bestaat uit spelers uit die league zowat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb om de pack wel een lb uit die competitie
nope. console uit doen wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Die heb ik al, misschien wel tijd om een bril aan te schaffen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tijd om een platte TV aan te schaffen misschien?
ben je kleurenblind?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet goed zien
Of dichter op je TV gaan zitten. Doen er meer hier, geloof ik. Hoe oud ben je eigenlijk dat je nu al een bril nodig hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:10 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Die heb ik al, misschien wel tijd om een bril aan te schaffen.
boos worden op een spelletjequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Nee, homo.quote:
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo.
Vind het gewoon makkelijker spelen met zo'n felle bal die in het oog springt.
Vandermar telt alleen al voor 3.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.
Dan is het nog de vraag of 'ie van de mannen is. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad toch? Hmmm....quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vandermar telt alleen al voor 3.
Jammer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.
We houden het wel bij alleen een OP chick, ja?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef n0ir het volgende:
Rijst z'n verwekking staat op film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Rijst z'n verwekking staat op film:HAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegt ie homo tegen mij met zn roze balquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo.
Vind het gewoon makkelijker spelen met zo'n felle bal die in het oog springt. Online winnen is voor mij al moeilijk genoeg.
nodig me dan een keer uitquote:
ik heb al zoveel bullshitgoals tegengekregen dat ik er niet eens meer boos om kan wordenquote:
Rijst z'n verwekking staat op film:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH waar vind je dit soort shit hahaahhahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Het is trouwens niet eens de officiele badge van Polonia.quote:
Gefeliciteerd, u hoeft.....geen bril.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind jouw uittenue wel stylo. Boca toch?
En Ozil ook alquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat Sergio z'n haar kort heeft.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u hoeft.....geen bril.
Nee, homo. is niet hetzelfde als: Nee homo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zegt ie homo tegen mij met zn roze bal
Subtiel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zegt ie homo tegen mij met zn roze bal
oke ik snap het niet meer, ik ga wel slapen ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo. is niet hetzelfde als: Nee homo.
Ik snap het even niet meer trouwens. Ik bedoelde dus te zeggen dat ik niet kleurenblind maar homo ben iig. Verder niets persoonlijks![]()
Nu krijg ik toch een heel ander beeld van tegenstanders die een roze bal hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo. is niet hetzelfde als: Nee homo.
Ik snap het even niet meer trouwens. Ik bedoelde dus te zeggen dat ik niet kleurenblind maar homo ben iig. Verder niets persoonlijks![]()
Hij duikt snel de kast in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Dudeweiser komt een openlijke homo tegen en meteen snapt ie t niet meer
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind jouw uittenue wel stylo. Boca toch?
Pics van je vriendin of anders, tsja...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ben trouwens niet echt homo hoor, heb al 7.5 jaar een geweldige vriendin.
Maar nu geloven jullie me nooit meer zeker.
hij is helemaal geen homoquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Dudeweiser komt een openlijke homo tegen en meteen snapt ie t niet meer
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pics van je vriendin of anders, tsja...
(mag via de DM)
Het gaat of hij wel of niet homo is dus ja.quote:
Het is nu fifty/fifty. Zolang 'ie geen foto's post van z'n vriendin blijf ik toch m'n twijfels houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het gaat of hij wel of niet homo is dus ja.
gr gr
toch winst uit je pakje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef leoon. het volgende:
Met de oxlade - messi manier..
[ afbeelding ]
Ik krijg die verdomde Ox-Messi combo nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef leoon. het volgende:
Met de oxlade - messi manier..
[ afbeelding ]
Ik open de store:quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg die verdomde Ox-Messi combo nooit.
Het duurde dan ook zo'n honderd kliks..quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wuttt 30k?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Podolski wat waard?
[ afbeelding ]
Messi-Ox ook goed?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Squad fitness voor 25k bin jonge. Jij loopt binnen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ook die squad fitness niet voor 5 k ofzo
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ook die squad fitness niet voor 5 k ofzo
waarom?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:42 schreef pascal08 het volgende:
Nu moet ik me 11 maanden gaan bedwingen om niet nog een goud pakje te kopen.
Pas bij de 2e pack krijg je een waardevolle speler.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:42 schreef leoon. het volgende:
Huilen, misschien me porto badge en evans en anders weer huilen
quote:
Dit was me 2equote:Op maandag 15 oktober 2012 00:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pas bij de 2e pack krijg je een waardevolle speler.
Jij kan goed rekenen zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan nog 3 pakjes kopen en op winst blijven.
Ik gaf aan dat "ik wil op winst blijven staan" geen valide argument is om nooit meer een gouden pakje te kopen tijdens fifa 13 en dit is je tegenargument?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij kan goed rekenen zeg.
Zeker een rekenmachine gebruikt?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
Zelfs zonder geluid issie grappig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
Zelfs zonder geluid issie grappig
[ afbeelding ]
tis for real want de URL is recentquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dafuq? Nu een puush van je hele scherm.
Neee!quote:
Waarom? Waarom? Waarom? Waarom doe je mij dit aan? Wat heb ik jou aangedaan dat jij mij dit aandoet?quote:
Heb je Robben nou of niet?! Ik snap het niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef leoon. het volgende:
Was het maar zo'n feestje. Vriend van mij handelt nooit. Vorig jaar ibrahimovic.. en nu IF Ronaldinho. Bij mij zit het nooit mee...
Obvious photoshop toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je Robben nou of niet?! Ik snap het niet meer![]()
Hij heeft 'm van EA Forum.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je Robben nou of niet?! Ik snap het niet meer![]()
Okequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Obvious photoshop toch?
O nee, gewoon link van een forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |