ben je kleurenblind?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet goed zien
Of dichter op je TV gaan zitten. Doen er meer hier, geloof ik. Hoe oud ben je eigenlijk dat je nu al een bril nodig hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:10 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Die heb ik al, misschien wel tijd om een bril aan te schaffen.
boos worden op een spelletjequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Helpt muziek tijdens het spelen bij het bedwingen van je woede?
Nee, homo.quote:
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo.
Vind het gewoon makkelijker spelen met zo'n felle bal die in het oog springt.
Vandermar telt alleen al voor 3.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.
Dan is het nog de vraag of 'ie van de mannen is. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad toch? Hmmm....quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vandermar telt alleen al voor 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.
We houden het wel bij alleen een OP chick, ja?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef n0ir het volgende:
Rijst z'n verwekking staat op film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Rijst z'n verwekking staat op film:HAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegt ie homo tegen mij met zn roze balquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo.
Vind het gewoon makkelijker spelen met zo'n felle bal die in het oog springt. Online winnen is voor mij al moeilijk genoeg.
nodig me dan een keer uitquote:
ik heb al zoveel bullshitgoals tegengekregen dat ik er niet eens meer boos om kan wordenquote:
Rijst z'n verwekking staat op film:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH waar vind je dit soort shit hahaahhahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Het is trouwens niet eens de officiele badge van Polonia.quote:
Gefeliciteerd, u hoeft.....geen bril.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind jouw uittenue wel stylo. Boca toch?
En Ozil ook alquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat Sergio z'n haar kort heeft.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u hoeft.....geen bril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |