Een GJE'tje!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Trundle links is, ik vond het al zo vreemd dat hij zo slecht schoot met rechts
das wel een grotere faalquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een GJE'tje!!Die had het met van Persie.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
ZoKlaar. Iedereen op 9 chem, ondanks de oranje chaos
Binnenkort ook maar een team met Francesco bouwen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me een baas. Laat zsm weten hoe die speelt, maar heb het wel superdrukquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar een team met Francesco bouwen....
Haha. Ik had alles buiten het stadion uit packsquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijken erg veel op mijn shirts
En hoe verklaar je die zebraprint?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, maar anders zie ik de bal niet goed.
Jup.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
\Ik heb die ook. Vind je mij nu ook een homo?
Vind het gewoon een leuk, en origineel shirtje. Wel behoorlijk stereotype om in 2012 roze en printjes nog te associëren met homoseksualiteit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En hoe verklaar je die zebraprint?
sowieso vol met saudi arabische shit die bronze packs, niet normaal veel spelers ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef StijnDa het volgende:
Iedereen haalt die Al-Raed kit uit packs lijkt wel.
Nou oké, ik overdreef iets. Maar als je volgend jaar een shirt met glitters kiest, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vind het gewoon een leuk, en origineel shirtje. Wel behoorlijk stereotype om in 2012 roze en printjes nog te associëren met homoseksualiteit.
een roze bal, serieus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vind het gewoon een leuk, en origineel shirtje. Wel behoorlijk stereotype om in 2012 roze en printjes nog te associëren met homoseksualiteit.
Ik heb om de pack wel een lb uit die competitiequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso vol met saudi arabische shit die bronze packs, niet normaal veel spelers ook.
Nee, gewoon een lang elastiek om je nek doen en daar je controller aan vast maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Helpt muziek tijdens het spelen bij het bedwingen van je woede?
Tijd om een platte TV aan te schaffen misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet goed zien
ja ik verbaas me er ook steeds over hoe het geen duplicates kunnen zijn. Echt halve bronze pack bestaat uit spelers uit die league zowat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb om de pack wel een lb uit die competitie
nope. console uit doen wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Die heb ik al, misschien wel tijd om een bril aan te schaffen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tijd om een platte TV aan te schaffen misschien?
ben je kleurenblind?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet goed zien
Of dichter op je TV gaan zitten. Doen er meer hier, geloof ik. Hoe oud ben je eigenlijk dat je nu al een bril nodig hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:10 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Die heb ik al, misschien wel tijd om een bril aan te schaffen.
boos worden op een spelletjequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Confetti het volgende:
Nee, homo.quote:
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo.
Vind het gewoon makkelijker spelen met zo'n felle bal die in het oog springt.
Vandermar telt alleen al voor 3.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.
Dan is het nog de vraag of 'ie van de mannen is. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad toch? Hmmm....quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vandermar telt alleen al voor 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 1/10 jongetjes homo is, dus er zullen er hier nog wel meer zitten.
We houden het wel bij alleen een OP chick, ja?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef n0ir het volgende:
Rijst z'n verwekking staat op film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef n0ir het volgende:
Rijst z'n verwekking staat op film:HAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegt ie homo tegen mij met zn roze balquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo.
Vind het gewoon makkelijker spelen met zo'n felle bal die in het oog springt. Online winnen is voor mij al moeilijk genoeg.
nodig me dan een keer uitquote:
ik heb al zoveel bullshitgoals tegengekregen dat ik er niet eens meer boos om kan wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |