de speler van Realquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
De beste kopper van de Eredivisie of de speler van Real?
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Balen voor 'm. En geen IF Marcelo's komende tijd.
Beste kopper jonguquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Weinig kans jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.
Morgen wel ja, heb nu geen zin om van al mijn 9 CE accounts geld over te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?
450 coins meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
3/5k iets in die trantquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
8k dacht ik!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het vandaag zelfs 4x gehad... Erg raar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
4de keer dat mijn PS3 vastloopt in FUT in een paar dagen. Gerrit, jij had er toch ook last van? In 12 nooit gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
ZoKlaar. Iedereen op 9 chem, ondanks de oranje chaos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe? Misschien is ie wel beter hoor, eigenlijk niet vergeleken maar ik dacht dat Pepe een goede RM was.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Was shiny. Heb ze nog niet echt vergeleken, zal eens doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe?
8000c als ik me niet vergis. Ik heb nog 1 punt nodig voor relegation.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Pepe is 4* skill en WF chille spelerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe? Misschien is ie wel beter hoor, eigenlijk niet vergeleken maar ik dacht dat Pepe een goede RM was.
Verdedigend en in de lucht wel significant beter. Wel 3 * skills en 2* WF, maar dat moet maar. Als hij niet bevalt switch ik wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Leuk!
Waarom eigenlijk Maggio ipv Pepe? Misschien is ie wel beter hoor, eigenlijk niet vergeleken maar ik dacht dat Pepe een goede RM was.
neen maar een keerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je die coin boosts uit de EASFC Catalogue meerdere keren kopen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |