de speler van Realquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
De beste kopper van de Eredivisie of de speler van Real?
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Balen voor 'm. En geen IF Marcelo's komende tijd.
Beste kopper jonguquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Weinig kans jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.
Morgen wel ja, heb nu geen zin om van al mijn 9 CE accounts geld over te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?
450 coins meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
3/5k iets in die trantquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
8k dacht ik!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |