Een slowmotion kopstoot van een uur of 8.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Maar hé, swaggers en niet swaggers. Ik ga mijn kussen een kopstoot geven.
Gegroet
Nee, want als ik slaap wil ik niet langzaam met mijn hoofd naar mijn kussen gaan. Heb ik morgen een stijve nek en kan ik niet zakelijk trainen voordat ik zakelijk moet presenterenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een slowmotion kopstoot van een uur of 8.
Prachtig om te zien hoe lang het duurt voordat stopwoordjes hun weg naar Friesland vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, want als ik slaap wil ik niet langzaam met mijn hoofd naar mijn kussen gaan. Heb ik morgen een stijve nek en kan ik niet zakelijk trainen voordat ik zakelijk moet presenteren
zoals? Ik zie geen stopwoordjes namelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe lang het duurt voordat stopwoordjes hun weg naar Friesland vinden.
Zakelijk. Dat gebruikten wij hier 2 jaar geleden als bijvoeglijk naamwoord voor elk zelfstandig naamwoord.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
zoals? Ik zie geen stopwoordjes namelijk.
Bijvoeglijk naamwoord gebruikten wij al 800 jaar terug, voordat er uberhaupt nederlanders waren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zakelijk. Dat gebruikten wij hier 2 jaar geleden als bijvoeglijk naamwoord voor elk zelfstandig naamwoord.
De beste kopper van de Eredivisie of de speler van Real?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Marcelo heeft zijn rechtervoet gebroken.
de speler van Realquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
De beste kopper van de Eredivisie of de speler van Real?
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Balen voor 'm. En geen IF Marcelo's komende tijd.
Beste kopper jonguquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Weinig kans jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, die andere Marcelo krijgt natuurlijk sowieso nooit een IF.
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef MartijnTor het volgende:
Hij moet in een topper een cornertje erin koppen en geen tegengoal incaseren inderdaad
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oftewel hij zal nooit een IF krijgen.
Morgen wel ja, heb nu geen zin om van al mijn 9 CE accounts geld over te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij wil dus meedoen met Benzia pricefix?
450 coins meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
3/5k iets in die trantquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins krijg je bij gewone handhaving in divisie 1? Ik had het net, maar ik heb geen idee of ik er iets bij kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |