haha sukkelquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
Net mijn eerste goldpack van het jaar gekocht.
Omdat homo's niet meer taboe zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef KrAlex het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel skinny jeans te koop.80% van de broeken die verkocht worden zijn skinny, dus lelijk.
thnx. Kan ik ook ergens zien hoeveel mijn huidige spelers er nog hebben?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Elke keer als je een wedstrijd speelt gaat er een contract af bij je spelers (per speler dus).
Door middel van die contractkaartjes kun je dat opwaarderen.
met je RS als je je team ziet op de console, of door te scrollen in de webappquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Kan ik ook ergens zien hoeveel mijn huidige spelers er nog hebben?
Wat is er lelijk aan? pas je er niet in ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef KrAlex het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel skinny jeans te koop.80% van de broeken die verkocht worden zijn skinny, dus lelijk.
Ik vraag in de winkel altijd nadrukkelijk voor een wijde spijkerbroek. Komen ze altijd terug met die gay baggy shit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef KrAlex het volgende:
Misschien 2K haal ik uit dat pakje.quote:
Nou dat ben je ook weer vanaf danquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien 2K haal ik uit dat pakje.
Ik dacht dat jij dik was?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Gewoon regular fit.
Baggy zijn voor negers
Skinny voor homo's
Normale voor de rest
O, trainingsbroeken draag ik altijdquote:
Wel regular fit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, trainingsbroeken draag ik altijd
Gewoon terecht hoor. Fight fire with fire.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voel me vies, maar tegelijkertijd heerlijk.
Ik kwam tegen een 5-2-2-1 met Walcott - Balotelli - Bent voorin..Meteen in de eerste minuut omgeschakeld naar 5-3-2 en achterin de bal rond gaan spelen. Hij als een mongool gaan jagen, maar ik hield 'm simpel in de ploeg tot de 75' minuut (
Ja, echt). Toen speelde ik 'm ineens via de linkerflank richting m'n spits, die 'm afmaakte.
1-0 winst. Karma is een sletje.
Je weet dat het is spelletje is hè?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kwam tegen een 5-2-2-1 met Walcott - Balotelli - Bent voorin..Meteen in de eerste minuut omgeschakeld naar 5-3-2 en achterin de bal rond gaan spelen. Hij als een mongool gaan jagen, maar ik hield 'm simpel in de ploeg tot de 75' minuut (
Ja, echt). Toen speelde ik 'm ineens via de linkerflank richting m'n spits, die 'm afmaakte.
75 minuten zonder dat je voorstond?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, dat heb ik hem ook gestuurd: "Had fun? This is how people feel when playing your shitty team. Karma, bitch."quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet dat het is spelletje is hè?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
75 minuten zonder dat je voorstond?
Lezen is ook een kunst volgens mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
75 minuten zonder dat je voorstond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |