Nee, homo. is niet hetzelfde als: Nee homo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zegt ie homo tegen mij met zn roze bal
Subtiel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zegt ie homo tegen mij met zn roze bal
oke ik snap het niet meer, ik ga wel slapen ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo. is niet hetzelfde als: Nee homo.
Ik snap het even niet meer trouwens. Ik bedoelde dus te zeggen dat ik niet kleurenblind maar homo ben iig. Verder niets persoonlijks![]()
Nu krijg ik toch een heel ander beeld van tegenstanders die een roze bal hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, homo. is niet hetzelfde als: Nee homo.
Ik snap het even niet meer trouwens. Ik bedoelde dus te zeggen dat ik niet kleurenblind maar homo ben iig. Verder niets persoonlijks![]()
Hij duikt snel de kast in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Dudeweiser komt een openlijke homo tegen en meteen snapt ie t niet meer
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind jouw uittenue wel stylo. Boca toch?
Pics van je vriendin of anders, tsja...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ben trouwens niet echt homo hoor, heb al 7.5 jaar een geweldige vriendin.
Maar nu geloven jullie me nooit meer zeker.
hij is helemaal geen homoquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Dudeweiser komt een openlijke homo tegen en meteen snapt ie t niet meer
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pics van je vriendin of anders, tsja...
(mag via de DM)
Het gaat of hij wel of niet homo is dus ja.quote:
Het is nu fifty/fifty. Zolang 'ie geen foto's post van z'n vriendin blijf ik toch m'n twijfels houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het gaat of hij wel of niet homo is dus ja.
gr gr
toch winst uit je pakje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef leoon. het volgende:
Met de oxlade - messi manier..
[ afbeelding ]
Ik krijg die verdomde Ox-Messi combo nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef leoon. het volgende:
Met de oxlade - messi manier..
[ afbeelding ]
Ik open de store:quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg die verdomde Ox-Messi combo nooit.
Het duurde dan ook zo'n honderd kliks..quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg die verdomde Ox-Messi combo nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |