PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Geen zin in tradenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
voor degene die even winst willen maken op PS3, heb er zelf niet genoeg geld voor op het moment
Die topicquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die topic stond dat Ox en Messi zo op de cover staan maar in Nederland staat alleen Messi op de cover dus misschien moet je op beide packs Messi hebben
Maar je kan ook je cover veranderen via EA dus misschien zijn al sie cover combinaties mogelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die topic stond dat Ox en Messi zo op de cover staan maar in Nederland staat alleen Messi op de cover dus misschien moet je op beide packs Messi hebben
Sukkeltjequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde thread ipv topic.
gr gr
Benzia stond voor 17k op heb em niet gekocht want zag er nog een paar met 22k..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
Lolwat. Ik heb een bullshit prijs op Benzia gezet omdat ik er sowieso winst op wilde blijkt gewoon dat ik 5k oid onder de laagste bin zit
Alle PSV'ers eruit!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, hij dmde dat ik hem eruit moest halen en hij wilde niet zeggen waarom
Merci beaucoupquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
voor degene die even winst willen maken op PS3, heb er zelf niet genoeg geld voor op het moment
Ik kreeg op de console de 2 plaatjes niet eens in juiste volgorde. Na 10 minuten maar mee gestoptquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR gemacht.
We kunnen nu wel concluderen dat het niet werkt denk ik.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Benzia stond voor 17k op heb em niet gekocht want zag er nog een paar met 22k..
Omdat ik hem in een pakje had en ik heb ook altijd pech.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is Elyounoussi ineens nog maar 15k.
ze stoppen met die pricefix denk ik. Ik kon er nog net een oppikken voor 10 en verkopen voor 16. On the bright side, nu kan ik hem wel halen voor mijn team.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is Elyounoussi ineens nog maar 15k.
De nummer 1 in mijn lijst heeft 30K meerquote:
heb er 4 boven de 100 waarvan 1 boven de 200quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1882177
/1/150#117973907]zondag 14 oktober 2012 20:59[/url] schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
De lol is er nu wel vanaf of ik moet nog 1 voor 5k ofzo tegenkomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze stoppen met die pricefix denk ik. Ik kon er nog net een oppikken voor 10 en verkopen voor 16. On the bright side, nu kan ik hem wel halen voor mijn team.
Dan ben je toch niet meer jarig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik hoop mijn verjaardag af te kunnen sluiten met een goede gold pack cadeautje van EA om 02:00.
de lol is er helemaal niet vanafquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De lol is er nu wel vanaf of ik moet nog 1 voor 5k ofzo tegenkomen
Aardig team heeft hij alquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
Die gast heeft al 299 gold packs geopend en maakt daarmee zijn team
http://forum.ea.com/uk/posts/list/675/1978002.page
Ik wilde dat ook een keer doen, maar toen kreeg ik alleen maar poep dus deed ik het maar niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
Die gast heeft al 299 gold packs geopend en maakt daarmee zijn team
http://forum.ea.com/uk/posts/list/675/1978002.page
Ik ga jou geloof eens testen bij bronzeeequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Toefjes het volgende:
Moet zeggen dat de bronzen packs waar Messi op staat niet slecht zijn tot nu toe. Een vreemd bijgeloof is geboren
Balotelli is beter en net zo duurquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Il-Migliore het volgende:
Heeft er iemand al met Tevez gespeeld? Zo ja, 40k waard?
Ik. scoorde niks, echt slecht, stond naast RvP maar met goud lukt het me sowieso niet dit jaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Il-Migliore het volgende:
Heeft er iemand al met Tevez gespeeld? Zo ja, 40k waard?
Ik heb een linkende spits nodig naast Lavezzi. Aguero helaas te duur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Balotelli is beter en net zo duur
Tevez sucksquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Balotelli is beter en net zo duur
Hij is de enige die het echte ''Ultimate Team'' speelt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook een keer doen, maar toen kreeg ik alleen maar poep dus deed ik het maar niet.
En waarom is dat het "echte" Ultimate Team dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij is de enige die het echte ''Ultimate Team'' speelt..
Maar dan moet je wel heel veel coins hebbe...
Beter dan low/low..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Tevez sucksHIGH Att. Workrate HIGH Def. Workrate
Haha tnxquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens tip, als je met een reflexes/diving keeper ala Diego alves speelt, pomp je club vol met +15% positionering staff en koop dan +15* positionering cards voor belangrijke matches en hij staat altijd perfect
Ja en koop ook pacekaarten dan is Huntelaar altijd 90 pace.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens tip, als je met een reflexes/diving keeper ala Diego alves speelt, pomp je club vol met +15% positionering staff en koop dan +15* positionering cards voor belangrijke matches en hij staat altijd perfect
Je koopt je spelers met pakjes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En waarom is dat het "echte" Ultimate Team dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je dan betere packs?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Anonymous61 het volgende:
daar gaan we weer... (na 20x geklikt te hebben)
[ afbeelding ]
En met kopkaarten, kan van Persie heel goed koppenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en koop ook pacekaarten dan is Huntelaar altijd 90 pace.
Gister een klein stukje maar mijn ma wou nieuws kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol southpark is blijkbaar alweer begonnenIemand al een van die 3 afleveringen gezien?
Als we allemaal dit soort vragen hier gaan stellen wordt het een chaos. Er zijn zat opties om dingen op te zoeken, probeer dat eerst. Kom je er daarna niet uit, stel dan hier je vraag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef kostertim het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af of dit het soort deals is waar jullie op traden.
Ik weet niet hoor, maar dat is vrij normaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef baswijchen het volgende:
odjidja - ofoe gekocht voor 11,500 en voor 13,500![]()
ik weet niet hoor, maar hij is 20k+quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat is vrij normaal
Ik zie heus wel dat hij normaal voor 9100 gaat. Ik vraag me gewoon af of dat de marge is waar jullie mee aan de slag gaan..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we allemaal dit soort vragen hier gaan stellen wordt het een chaos. Er zijn zat opties om dingen op te zoeken, probeer dat eerst. Kom je er daarna niet uit, stel dan hier je vraag.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef baswijchen het volgende:
odjidja - ofoe gekocht voor 11,500 en voor 13,500![]()
Matri is een keiharde baas in de spitsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand tips hiervoor? Leuke Serie A spelers...
Laat maar is moeilijk uit leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is dat het "echte" Ultimate Team.
Alsof traden minderwaardig is ofzo
Meh, gewoon gelulquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ik heb die screenshot van die Odjidja-Ofoe in een 400c pack niet opgeslagen maar hij staat in 1 van de eerste 100 topicsquote:
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ziet er niet echt bijzonder uit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
[..]
Matri is een keiharde baas in de spits
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Laat maar is moeilijk uit leggen.
Maar er zijn allemaal hulpmiddelen bij gekomen omdat Ultimate Team zo bekend is geworden.
Bijv. Futhead/Ultimatedb etc.
Ja, hij is 20+quote:
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet hequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.
Het "echte" Ultimate Team als er al zoiets is, is zeker niet 1 van de belangrijkste aspecten van FUT gewoon links laten liggen en puur op geluk van de pakjes te spelen. Het "echte" Ultimate Team is een ultiem team bouwen, op alle mogelijke manieren die het spel te bieden heeft.
Wat een onzinquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar hij is 20k+
Precies. Het begrip ultimate team is niks meer, niks minder dan een wassen neus!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet he
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef 5M1L3 het volgende:
Heeft het zin om alle + 15 +10 + 5 trainers te kopen
weet niet zeker 5 minuten xdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om op te zoeken hoeveel hij waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
Idd, en die chemy zorgt ervoor dat iedereen met een bpl team speelt
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet zeker 5 minuten xdIk ook dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een tijdje terug lekte er ook een screen uit dat Evra met een Braziliaan uit een andere competitie linkte, gaf me hoopquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.
Gewoon chem + 1 kaartjes en er dan 500 inslaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.
minstens 3 coinsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Die Al Dowesan, van Alshoulla (Saudie Arabie), hoeveel is hij ongeveer waard denken jullie? Oja, in 4-5-1
Ik zou er ongeveer hetzelfde voor betalen als voor het kapsel van Verbeek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Die Al Dowesan, van Alshoulla (Saudie Arabie), hoeveel is hij ongeveer waard denken jullie? Oja, in 4-5-1
Inderdaad, vind het sowieso maar een vreemd systeem. De gebroeders Boateng hebben op geen enkele manier links met elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
150cquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Ja, Vertonghen kon het goed vinden met vd Wiel in FUT, en nu opeens niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het sowieso maar een vreemd systeem. De gebroeders Boateng hebben op geen enkele manier links met elkaar.
Maar even serieus, zijn die kaarten echt zo effectief?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En met kopkaarten, kan van Persie heel goed koppen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet he
quote:
Zo speelt hij toch ook of niet?quote:
Of Douglas die linkte vorig jaar nog met allemaal Brazilianen van over de hele wereld. Hij heeft nu een Nederlands paspoort, en opeens kan het niet meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Vertonghen kon het goed vinden met vd Wiel in FUT, en nu opeens niet meer
En terecht, hij kan toch niet met ze samenspelen of wel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Of Douglas die linkte vorig jaar nog met allemaal Brazilianen van over de hele wereld. Hij heeft nu een Nederlands paspoort, en opeens kan het niet meer.
Ok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, hij kan toch niet met ze samenspelen of wel?
Maakt dat je dag serieus goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal van EA om het maandag te doen. Doet de week toch leuk beginnen
prima gold speler volgens mij. Of is hij te klein?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Toch een gold in een silver pack en 2000c
jij kan goed lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maakt dat je dag serieus goed![]()
?
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.
Eerste met een season ticket WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Altijd een aangename binnenkomer zo aan het begin van het weekendquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Nummer 3 WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:
Dank voor de bijval. Dat scheelt mij weer typen dat hij misschien niet zo goed kan lezen (wat ik nu alsnog heb gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nummer 2 WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Maar je hebt dat serieus nu al gedaan voor die achievement?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Sommige mensen zijn nog niet zo ver gevorderd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de bijval. Dat scheelt mij weer typen dat hij misschien niet zo goed kan lezen (wat ik nu alsnog heb gedaan)
filter gegevens aubquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Covati het volgende:
Beter pricefixen we Benzia naar 35/40K dikke winst
Hetzelfde als: Ik heb een hekel aan de winter. Maar ik kijk wel uit naar ewrtensoep met worst. Blijf ik een hekel houden aan de winter.quote:
Ja, wat is je punt? Leer lezen. Opvrolijken is iets anders dan een goede dag hebben.quote:
Wanneer ik de webapp open heb dan open ik gewoon pakjes en flikker ik alles wat niet meer dan 1K waard is in de club.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt dat serieus nu al gedaan voor die achievement?
Wat dacht je? Wat een topidee, laat ik het op een openbaar forum posten waar dagelijks zo'n miljard mensen meelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Covati het volgende:
Beter pricefixen we Benzia naar 35/40K dikke winst
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeitequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nog niet zo ver gevorderd.
nummer ik sta niet op het lijstje WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
zijn er te veel, price fixen zal mislukkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Covati het volgende:
[..]
Bronze, olympique lyon (ligue 1), ST
Ja, echt, heel veel moeite.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeite
daar staat het ook niet.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat dacht je? Wat een topidee, laat ik het op een openbaar forum posten waar dagelijks zo'n miljard mensen meelezen?
Je dwaalt af, en gaat voorbij aan mijn vorige postsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, echt, heel veel moeite.
1 klikje op de spytool bookmark en ´Toefjes´ ´maandag´ intypen.
Boehoe.
Te laat. Het kwaad is geschied, donderstraal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
[..], ik remove het wel, voordat 1/7 van de wereld het leest.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeite
Heuj, ik probeer hier al de hele dag op de PS3 trading page te komen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
ultimatedb doet het nooit app zit altijd vol wat een onzin zeg niet te filmen
Pricefixes moet je in alle stilte doen, met een klein groepje. Niet met 10 man als een idioot knallen. Hebben we 1 keer gedaan, en dat ging niet echt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
Oehoe, ik heb je dagboek sleuteltje gevondenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lief dagboek,
Met nog een paar beoordelingen te gaan, heb ik mijn 10 van 20 procent al binnen![]()
Eerste 2 punten tot nu toe die een significant deel uitmaken van mijn uiteindelijk punt voor het vak, een 9 en een 10
Dat was het,
Liefs xxxxoxoxoxoxo
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
Ik moest lachenquote:
Hadden ze bij Taiwo moeten doen, dan was half FOK! doodquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die vrouw in Venlo is vermoord wegens het undercutten van Benzia ?
ik zag dat iedereen raged op jou bij INFORM MERTENS op futhead hahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Neem een Argentijnse spits die wel 9 chemistry heeft. Lisandro Lopez schijnt wel goed te zijn,quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen, suggesties?
Ghehequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik zag dat iedereen raged op jou bij INFORM MERTENS op futhead haha
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neem een Argentijnse spits die wel 9 chemistry heeft. Lisandro Lopez schijnt wel goed te zijn,
Ronaldo voor Lavezzi, Messi in de spits. Alonso, Kaka, Xavi op het middenveld. Marcelo, Pepe, Ramos achterin. vdWiel laten staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen, suggesties?
Ik zou als keeper Casillas pakkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ronaldo voor Lavezzi, Messi in de spits. Alonso, Kaka, Xavi op het middenveld. Marcelo, Pepe, Ramos achterin. vdWiel laten staan.
Oeps vergeten. Diego Alves is ook goed trouwens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik zou als keeper Casillas pakken
Hij is CF, dus pakt hij geen 9 chemistryquote:
Ik zou eerder die keepster van het Amerikaanse vrouwen elftal pakkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik zou als keeper Casillas pakken
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou eerder die keepster van het Amerikaanse vrouwen elftal pakken
Had ik gister ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef Anonymous61 het volgende:
HOLY SHT MIJN PACK!! CB met 28 pace
[ afbeelding ]
Nieuw team kopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik begrijp er echt niets meer van. Ik win gewoon helemaal niets meer. 0,0... Ik ging rechtstreeks naar de 1e divisie en won die. Daarna heb ik gewoon van de 10/15 wedstrijden misschien 2 gewonnen.
Wat de fuck moet ik doen...
Ragequitten. Heb ik gister gedaan heb sindsdien FIFA niet meer aangeraakt en voel me weer helemaal relaxed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik begrijp er echt niets meer van. Ik win gewoon helemaal niets meer. 0,0... Ik ging rechtstreeks naar de 1e divisie en won die. Daarna heb ik gewoon van de 10/15 wedstrijden misschien 2 gewonnen.
Wat de fuck moet ik doen...
Die heb ik gisteren ook een paar keer gehadquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef Anonymous61 het volgende:
HOLY SHT MIJN PACK!! CB met 28 pace
[ afbeelding ]
Ja ben nu ook beetje bezig met een team rond Balotelli maar het kan toch niet dat ik met hetzelfde team gewoon niets meer voor elkaar krijg. Het is nou niet bepaald een slecht team...quote:
Ja maar op een gegeven moment wil je toch weer potjes gaan spelen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ragequitten. Heb ik gister gedaan heb sindsdien FIFA niet meer aangeraakt en voel me weer helemaal relaxed.
Je hele team verkopen en daar pakjes van kopen. Als je er een ster uit krijgt is FUT weer leuk, als je alleen maar troep krijgt wil je nooit meer FUT spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ben nu ook beetje bezig met een team rond Balotelli maar het kan toch niet dat ik met hetzelfde team gewoon niets meer voor elkaar krijg. Het is nou niet bepaald een slecht team...
[..]
Ja maar op een gegeven moment wil je toch weer potjes gaan spelen...
Ik worstel en kom bovenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook begonnen met FUT. Eerste wedstrijd na 33 minuten al 3-0 voor en toen stopte de andere ermee.Tweede wedstrijd tegen iemand met al een stuk of 5 gouden spelers, waar mijn team bestaat uit 1 zilveren en de rest brons. Maar toch een leuke pot gespeeld en 2-2. Met toch wel een paar kansen op de 3-2.
Snap je wat 'Win/Win situatie' betekent?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Je hele team verkopen en daar pakjes van kopen. Als je er een ster uit krijgt is FUT weer leuk, als je alleen maar troep krijgt wil je nooit meer FUT spelen
win/win situatie
Waarom Welliton kopen als Martins en Doumbia veel goedkoper zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
Dacht een gozer met Emenike en Welliton me ff eruit te kunnen pacen in divisie 1. Mooi met 5-1 naar huis. Mijn Welliton en Pato combo is beter
Oftewel, jij pacete hem er uit en bent dus eigenlijk net zo slecht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
Dacht een gozer met Emenike en Welliton me ff eruit te kunnen pacen in divisie 1. Mooi met 5-1 naar huis. Mijn Welliton en Pato combo is beter
Heb het wel steeds na 1 potje weer gehad. Ik wil relaxt potjes tegen eckte noobs kunnen spelen af en toe![]()
Omdat hij toch moet linken met pato ....quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom Welliton kopen als Martins en Doumbia veel goedkoper zijn
ik kan redelijk goed verdedigen en erg goed combineren(ook zonder de hoge steekbal)quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oftewel, jij pacete hem er uit en bent dus eigenlijk net zo slecht?
Had m'n teams al klaar voor de release. Weinig voor betaald dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom Welliton kopen als Martins en Doumbia veel goedkoper zijn
Ik bedoel die van die tegenstander.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat hij toch moet linken met pato ....
jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
is die st wat waard?
Pedersen LMquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog 2 formatiekaartjes, Braaten en Elyounoussi
Ja, en die Charleroi kit ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
is die st wat waard?
Ja, zo irritant als mensen gaan passenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
Lage 1-2tjes zijn misschien nog wel irritanter dan lb+y
150cquote:
ik denk wel 150 of misschien zelfs meer.quote:
Alles waar ik door verlies is irritantquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
Lage 1-2tjes zijn misschien nog wel irritanter dan lb+y
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
is die st wat waard?
dan moet je niet verliezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alles waar ik door verlies is irritant
Wat maakt hem dan zo speciaal?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik denk wel 150 of misschien zelfs meer.
Goede stats voor een bronze ST. Helaas is zijn nationaliteit niet goed en hij speelt in een competitie die niet heel veel gebruikt wordt dus daarom is hij niet zo heel duur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat maakt hem dan zo speciaal?
Ik snap daar echt niks van..
4kquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
is die st wat waard?
Hij is beest man.quote:
schieten is 62. Daar kan je toch niet veel mee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede stats voor een bronze ST. Helaas is zijn nationaliteit niet goed en hij speelt in een competitie die niet heel veel gebruikt wordt dus daarom is hij niet zo heel duur.
hij staat LM dus weinig kansen op doelquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is beest man.
Hij heeft 8 goals in 7 wedstrijden bij mij.
Die 4* skills en 85 afstandsschoten zijn echt heerlijk.
Voor een bronze is alles boven de 60 best goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
schieten is 62. Daar kan je toch niet veel mee?
Oke danquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor een bronze is alles boven de 60 best goed.
Bij mij heeft 'ie veel schoten meestal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij staat LM dus weinig kansen op doel
nou ja voor 1k kan ik hem vast wel een keer uitproberenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'ie veel schoten meestal.
Tevens is hij een vrijentrappenspecialistje.
Ik had hem door.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dan bedoel ik bij shooting boven de 60, bij die andere attributes is het anders.
Tettey mist heel erg in dit team. Hij is zooo goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog 2 formatiekaartjes, Braaten en Elyounoussi
Dit inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tettey mist heel erg in dit team. Hij is zooo goed.
dat zal best maar 20kquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja voor 1k kan ik hem vast wel een keer uitproberen
Vorig jaar vond ik die ook al lekker spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
het chem team is opgebouwd van alle chem spelers bij elkaar opgeteld, ik weet alleen niet als je bv 100 team chem hebt en een speler 7 chem of deze minder presteerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef 5M1L3 het volgende:
wat is het verschil tussen chem speler en chem team? Ik kan namelijk één speler hebben met lager chem terwijl team chem nog 100 is.
22.30quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef Anonymous61 het volgende:
californication wtf dikke pron om 10u
50%quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net 2 packs achter elkaar Grabban, hoe groot is die kans?
Die moet je met echt geld kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn trouwens die fifa-punten?En hoe kom je er aan...
Die kun je kopen met Microsoft Points of Playstationpunten en daarmee kun je packs kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn trouwens die fifa-punten?En hoe kom je er aan...
Nee, want je krijgt hem of wel of niet (dus 50%) maar dat 2x dus eigenlijk 25% Ik denk toch dat de kans wat kleiner is dan dat.quote:
Je krijgt hem wel achterelkaar of niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt hem of wel of niet (dus 50%) maar dat 2x dus eigenlijk 25% Ik denk toch dat de kans wat kleiner is dan dat.
JAAAquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die 20 euro psn tegoed wilt kopen?Geef ik je die email en pass. Had het speciaal voor counterstrike gekocht op een ander account maar dat spel is maanden uitgesteld.
is CS:GO er nog steeds niet voor PS3?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die 20 euro psn tegoed wilt kopen?Geef ik je die email en pass. Had het speciaal voor counterstrike gekocht op een ander account maar dat spel is maanden uitgesteld.
10 euroquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Is dat Bin Laden's vriendquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
HAHAAA LACH MAAR
[ afbeelding ]
quote:
niet dat ik weet. misschien ondertussen wel maar nu fifa er is hoeft het toch niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is CS:GO er nog steeds niet voor PS3?
thnxquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die moet je met echt geld kopen.
en thnxquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die kun je kopen met Microsoft Points of Playstationpunten en daarmee kun je packs kopen.
Van echt geld dus.
hoezo is dat irritantquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Anonymous61 het volgende:
Zo irritant hé..
SORRY!
FIFA 13 Ultimate Team is niet beschikbaar in het Nederlands. Kies de taal waarin je de game wilt spelen door op één van de onderstaande koppelingen te klikken. Opmerking: Voordat je kunt spelen, moet je mogelijk een beveiligingsvraag beantwoorden of instellen (in het Engels)
Te lui om op Engels te klikken en te lui om naar de EN site te gaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo is dat irritantkan je geen engels ofzo
Ik had gewoon mijn beveiligingsvraag in het Nederlands.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Anonymous61 het volgende:
Zo irritant hé..
SORRY!
FIFA 13 Ultimate Team is niet beschikbaar in het Nederlands. Kies de taal waarin je de game wilt spelen door op één van de onderstaande koppelingen te klikken. Opmerking: Voordat je kunt spelen, moet je mogelijk een beveiligingsvraag beantwoorden of instellen (in het Engels)
Elke keer als je een wedstrijd speelt gaat er een contract af bij je spelers (per speler dus).quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is toch spelers contract trouwens, want daar snap ik het nut nog niet echt van.![]()
En excuses voor de vele vragen.
http://lmgtfy.com/?q=spelerscontractquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is toch spelers contract trouwens, want daar snap ik het nut nog niet echt van.![]()
En excuses voor de vele vragen.
Tettey is de 20K echt waard... Daarnaast is hij inmiddels goedkoper..quote:
niet op xbox, 20kquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tettey is de 20K echt waard... Daarnaast is hij inmiddels goedkoper..
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=spelerscontract
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |