Meh, gewoon gelulquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ik heb die screenshot van die Odjidja-Ofoe in een 400c pack niet opgeslagen maar hij staat in 1 van de eerste 100 topicsquote:
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ziet er niet echt bijzonder uit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
[..]
Matri is een keiharde baas in de spits
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Laat maar is moeilijk uit leggen.
Maar er zijn allemaal hulpmiddelen bij gekomen omdat Ultimate Team zo bekend is geworden.
Bijv. Futhead/Ultimatedb etc.
Ja, hij is 20+quote:
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet hequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.
Het "echte" Ultimate Team als er al zoiets is, is zeker niet 1 van de belangrijkste aspecten van FUT gewoon links laten liggen en puur op geluk van de pakjes te spelen. Het "echte" Ultimate Team is een ultiem team bouwen, op alle mogelijke manieren die het spel te bieden heeft.
Wat een onzinquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar hij is 20k+
Precies. Het begrip ultimate team is niks meer, niks minder dan een wassen neus!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet he
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef 5M1L3 het volgende:
Heeft het zin om alle + 15 +10 + 5 trainers te kopen
weet niet zeker 5 minuten xdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om op te zoeken hoeveel hij waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
Idd, en die chemy zorgt ervoor dat iedereen met een bpl team speelt
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet zeker 5 minuten xdIk ook dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een tijdje terug lekte er ook een screen uit dat Evra met een Braziliaan uit een andere competitie linkte, gaf me hoopquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.
Gewoon chem + 1 kaartjes en er dan 500 inslaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.
minstens 3 coinsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Die Al Dowesan, van Alshoulla (Saudie Arabie), hoeveel is hij ongeveer waard denken jullie? Oja, in 4-5-1
Ik zou er ongeveer hetzelfde voor betalen als voor het kapsel van Verbeek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Die Al Dowesan, van Alshoulla (Saudie Arabie), hoeveel is hij ongeveer waard denken jullie? Oja, in 4-5-1
Inderdaad, vind het sowieso maar een vreemd systeem. De gebroeders Boateng hebben op geen enkele manier links met elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
150cquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |