Wat een onzinquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar hij is 20k+
Precies. Het begrip ultimate team is niks meer, niks minder dan een wassen neus!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet he
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef 5M1L3 het volgende:
Heeft het zin om alle + 15 +10 + 5 trainers te kopen
weet niet zeker 5 minuten xdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om op te zoeken hoeveel hij waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
Idd, en die chemy zorgt ervoor dat iedereen met een bpl team speelt
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet zeker 5 minuten xdIk ook dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een tijdje terug lekte er ook een screen uit dat Evra met een Braziliaan uit een andere competitie linkte, gaf me hoopquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.
Gewoon chem + 1 kaartjes en er dan 500 inslaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze in moeten voeren dat spelers chemistry op kunnen bouwen. Dat ibra met Ronaldo misschien 6 chem heeft, maar dat dat na 50 wedstrijden naar 7 gaat. Of iets dergelijks.
minstens 3 coinsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Die Al Dowesan, van Alshoulla (Saudie Arabie), hoeveel is hij ongeveer waard denken jullie? Oja, in 4-5-1
Ik zou er ongeveer hetzelfde voor betalen als voor het kapsel van Verbeek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Die Al Dowesan, van Alshoulla (Saudie Arabie), hoeveel is hij ongeveer waard denken jullie? Oja, in 4-5-1
Inderdaad, vind het sowieso maar een vreemd systeem. De gebroeders Boateng hebben op geen enkele manier links met elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
150cquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Ja, Vertonghen kon het goed vinden met vd Wiel in FUT, en nu opeens niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het sowieso maar een vreemd systeem. De gebroeders Boateng hebben op geen enkele manier links met elkaar.
Maar even serieus, zijn die kaarten echt zo effectief?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En met kopkaarten, kan van Persie heel goed koppen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet he
quote:
Zo speelt hij toch ook of niet?quote:
Of Douglas die linkte vorig jaar nog met allemaal Brazilianen van over de hele wereld. Hij heeft nu een Nederlands paspoort, en opeens kan het niet meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Vertonghen kon het goed vinden met vd Wiel in FUT, en nu opeens niet meer
En terecht, hij kan toch niet met ze samenspelen of wel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Of Douglas die linkte vorig jaar nog met allemaal Brazilianen van over de hele wereld. Hij heeft nu een Nederlands paspoort, en opeens kan het niet meer.
Ok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, hij kan toch niet met ze samenspelen of wel?
Maakt dat je dag serieus goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal van EA om het maandag te doen. Doet de week toch leuk beginnen
prima gold speler volgens mij. Of is hij te klein?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Toch een gold in een silver pack en 2000c
jij kan goed lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maakt dat je dag serieus goed![]()
?
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.
Eerste met een season ticket WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Altijd een aangename binnenkomer zo aan het begin van het weekendquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Nummer 3 WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:
Dank voor de bijval. Dat scheelt mij weer typen dat hij misschien niet zo goed kan lezen (wat ik nu alsnog heb gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nummer 2 WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Maar je hebt dat serieus nu al gedaan voor die achievement?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Sommige mensen zijn nog niet zo ver gevorderd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de bijval. Dat scheelt mij weer typen dat hij misschien niet zo goed kan lezen (wat ik nu alsnog heb gedaan)
filter gegevens aubquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Covati het volgende:
Beter pricefixen we Benzia naar 35/40K dikke winst
Hetzelfde als: Ik heb een hekel aan de winter. Maar ik kijk wel uit naar ewrtensoep met worst. Blijf ik een hekel houden aan de winter.quote:
Ja, wat is je punt? Leer lezen. Opvrolijken is iets anders dan een goede dag hebben.quote:
Wanneer ik de webapp open heb dan open ik gewoon pakjes en flikker ik alles wat niet meer dan 1K waard is in de club.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt dat serieus nu al gedaan voor die achievement?
Wat dacht je? Wat een topidee, laat ik het op een openbaar forum posten waar dagelijks zo'n miljard mensen meelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Covati het volgende:
Beter pricefixen we Benzia naar 35/40K dikke winst
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeitequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nog niet zo ver gevorderd.
nummer ik sta niet op het lijstje WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
zijn er te veel, price fixen zal mislukkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Covati het volgende:
[..]
Bronze, olympique lyon (ligue 1), ST
Ja, echt, heel veel moeite.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeite
daar staat het ook niet.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat dacht je? Wat een topidee, laat ik het op een openbaar forum posten waar dagelijks zo'n miljard mensen meelezen?
Je dwaalt af, en gaat voorbij aan mijn vorige postsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, echt, heel veel moeite.
1 klikje op de spytool bookmark en ´Toefjes´ ´maandag´ intypen.
Boehoe.
Te laat. Het kwaad is geschied, donderstraal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
[..], ik remove het wel, voordat 1/7 van de wereld het leest.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeite
Heuj, ik probeer hier al de hele dag op de PS3 trading page te komen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
ultimatedb doet het nooit app zit altijd vol wat een onzin zeg niet te filmen
Pricefixes moet je in alle stilte doen, met een klein groepje. Niet met 10 man als een idioot knallen. Hebben we 1 keer gedaan, en dat ging niet echt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
Oehoe, ik heb je dagboek sleuteltje gevondenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lief dagboek,
Met nog een paar beoordelingen te gaan, heb ik mijn 10 van 20 procent al binnen![]()
Eerste 2 punten tot nu toe die een significant deel uitmaken van mijn uiteindelijk punt voor het vak, een 9 en een 10
Dat was het,
Liefs xxxxoxoxoxoxo
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
Ik moest lachenquote:
Hadden ze bij Taiwo moeten doen, dan was half FOK! doodquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die vrouw in Venlo is vermoord wegens het undercutten van Benzia ?
ik zag dat iedereen raged op jou bij INFORM MERTENS op futhead hahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Neem een Argentijnse spits die wel 9 chemistry heeft. Lisandro Lopez schijnt wel goed te zijn,quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen, suggesties?
Ghehequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik zag dat iedereen raged op jou bij INFORM MERTENS op futhead haha
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neem een Argentijnse spits die wel 9 chemistry heeft. Lisandro Lopez schijnt wel goed te zijn,
Ronaldo voor Lavezzi, Messi in de spits. Alonso, Kaka, Xavi op het middenveld. Marcelo, Pepe, Ramos achterin. vdWiel laten staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen, suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |