quote:
Dank voor de bijval. Dat scheelt mij weer typen dat hij misschien niet zo goed kan lezen (wat ik nu alsnog heb gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.
Nummer 2 WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Maar je hebt dat serieus nu al gedaan voor die achievement?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Sommige mensen zijn nog niet zo ver gevorderd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de bijval. Dat scheelt mij weer typen dat hij misschien niet zo goed kan lezen (wat ik nu alsnog heb gedaan)
filter gegevens aubquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Covati het volgende:
Beter pricefixen we Benzia naar 35/40K dikke winst
Hetzelfde als: Ik heb een hekel aan de winter. Maar ik kijk wel uit naar ewrtensoep met worst. Blijf ik een hekel houden aan de winter.quote:
Ja, wat is je punt? Leer lezen. Opvrolijken is iets anders dan een goede dag hebben.quote:
Wanneer ik de webapp open heb dan open ik gewoon pakjes en flikker ik alles wat niet meer dan 1K waard is in de club.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt dat serieus nu al gedaan voor die achievement?
Wat dacht je? Wat een topidee, laat ik het op een openbaar forum posten waar dagelijks zo'n miljard mensen meelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Covati het volgende:
Beter pricefixen we Benzia naar 35/40K dikke winst
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeitequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nog niet zo ver gevorderd.
nummer ik sta niet op het lijstje WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
zijn er te veel, price fixen zal mislukkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Covati het volgende:
[..]
Bronze, olympique lyon (ligue 1), ST
Ja, echt, heel veel moeite.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeite
daar staat het ook niet.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat dacht je? Wat een topidee, laat ik het op een openbaar forum posten waar dagelijks zo'n miljard mensen meelezen?
Je dwaalt af, en gaat voorbij aan mijn vorige postsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, echt, heel veel moeite.
1 klikje op de spytool bookmark en ´Toefjes´ ´maandag´ intypen.
Boehoe.
Te laat. Het kwaad is geschied, donderstraal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
[..], ik remove het wel, voordat 1/7 van de wereld het leest.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wel cute dat hij mijn quote opgezocht heeft , al die moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |