Ja, Vertonghen kon het goed vinden met vd Wiel in FUT, en nu opeens niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het sowieso maar een vreemd systeem. De gebroeders Boateng hebben op geen enkele manier links met elkaar.
Maar even serieus, zijn die kaarten echt zo effectief?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En met kopkaarten, kan van Persie heel goed koppen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet he
quote:
Zo speelt hij toch ook of niet?quote:
Of Douglas die linkte vorig jaar nog met allemaal Brazilianen van over de hele wereld. Hij heeft nu een Nederlands paspoort, en opeens kan het niet meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Vertonghen kon het goed vinden met vd Wiel in FUT, en nu opeens niet meer
En terecht, hij kan toch niet met ze samenspelen of wel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Of Douglas die linkte vorig jaar nog met allemaal Brazilianen van over de hele wereld. Hij heeft nu een Nederlands paspoort, en opeens kan het niet meer.
Ok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, hij kan toch niet met ze samenspelen of wel?
Maakt dat je dag serieus goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal van EA om het maandag te doen. Doet de week toch leuk beginnen
prima gold speler volgens mij. Of is hij te klein?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Toch een gold in een silver pack en 2000c
jij kan goed lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maakt dat je dag serieus goed![]()
?
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.
Eerste met een season ticket WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Altijd een aangename binnenkomer zo aan het begin van het weekendquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Nummer 3 WHOEHOEquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch niet? Leer lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |