Heuj, ik probeer hier al de hele dag op de PS3 trading page te komen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
ultimatedb doet het nooit app zit altijd vol wat een onzin zeg niet te filmen
Pricefixes moet je in alle stilte doen, met een klein groepje. Niet met 10 man als een idioot knallen. Hebben we 1 keer gedaan, en dat ging niet echt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
[..], ik remove het wel, voordat 1/7 van de wereld het leest.
Oehoe, ik heb je dagboek sleuteltje gevondenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lief dagboek,
Met nog een paar beoordelingen te gaan, heb ik mijn 10 van 20 procent al binnen![]()
Eerste 2 punten tot nu toe die een significant deel uitmaken van mijn uiteindelijk punt voor het vak, een 9 en een 10
Dat was het,
Liefs xxxxoxoxoxoxo
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
[..], ik remove het wel, voordat 1/7 van de wereld het leest.
Ik moest lachenquote:
Hadden ze bij Taiwo moeten doen, dan was half FOK! doodquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die vrouw in Venlo is vermoord wegens het undercutten van Benzia ?
ik zag dat iedereen raged op jou bij INFORM MERTENS op futhead hahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Over 85 million WHOEHOE
Neem een Argentijnse spits die wel 9 chemistry heeft. Lisandro Lopez schijnt wel goed te zijn,quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen, suggesties?
Ghehequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik zag dat iedereen raged op jou bij INFORM MERTENS op futhead haha
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neem een Argentijnse spits die wel 9 chemistry heeft. Lisandro Lopez schijnt wel goed te zijn,
Ronaldo voor Lavezzi, Messi in de spits. Alonso, Kaka, Xavi op het middenveld. Marcelo, Pepe, Ramos achterin. vdWiel laten staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen, suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |