PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Geen zin in tradenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
voor degene die even winst willen maken op PS3, heb er zelf niet genoeg geld voor op het moment
Die topicquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die topic stond dat Ox en Messi zo op de cover staan maar in Nederland staat alleen Messi op de cover dus misschien moet je op beide packs Messi hebben
Maar je kan ook je cover veranderen via EA dus misschien zijn al sie cover combinaties mogelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die topic stond dat Ox en Messi zo op de cover staan maar in Nederland staat alleen Messi op de cover dus misschien moet je op beide packs Messi hebben
Sukkeltjequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde thread ipv topic.
gr gr
Benzia stond voor 17k op heb em niet gekocht want zag er nog een paar met 22k..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
Lolwat. Ik heb een bullshit prijs op Benzia gezet omdat ik er sowieso winst op wilde blijkt gewoon dat ik 5k oid onder de laagste bin zit
Alle PSV'ers eruit!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, hij dmde dat ik hem eruit moest halen en hij wilde niet zeggen waarom
Merci beaucoupquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
voor degene die even winst willen maken op PS3, heb er zelf niet genoeg geld voor op het moment
Ik kreeg op de console de 2 plaatjes niet eens in juiste volgorde. Na 10 minuten maar mee gestoptquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR gemacht.
We kunnen nu wel concluderen dat het niet werkt denk ik.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Benzia stond voor 17k op heb em niet gekocht want zag er nog een paar met 22k..
Omdat ik hem in een pakje had en ik heb ook altijd pech.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is Elyounoussi ineens nog maar 15k.
ze stoppen met die pricefix denk ik. Ik kon er nog net een oppikken voor 10 en verkopen voor 16. On the bright side, nu kan ik hem wel halen voor mijn team.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is Elyounoussi ineens nog maar 15k.
De nummer 1 in mijn lijst heeft 30K meerquote:
heb er 4 boven de 100 waarvan 1 boven de 200quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1882177
/1/150#117973907]zondag 14 oktober 2012 20:59[/url] schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
De lol is er nu wel vanaf of ik moet nog 1 voor 5k ofzo tegenkomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze stoppen met die pricefix denk ik. Ik kon er nog net een oppikken voor 10 en verkopen voor 16. On the bright side, nu kan ik hem wel halen voor mijn team.
Dan ben je toch niet meer jarig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik hoop mijn verjaardag af te kunnen sluiten met een goede gold pack cadeautje van EA om 02:00.
de lol is er helemaal niet vanafquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De lol is er nu wel vanaf of ik moet nog 1 voor 5k ofzo tegenkomen
Aardig team heeft hij alquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
Die gast heeft al 299 gold packs geopend en maakt daarmee zijn team
http://forum.ea.com/uk/posts/list/675/1978002.page
Ik wilde dat ook een keer doen, maar toen kreeg ik alleen maar poep dus deed ik het maar niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
Die gast heeft al 299 gold packs geopend en maakt daarmee zijn team
http://forum.ea.com/uk/posts/list/675/1978002.page
Ik ga jou geloof eens testen bij bronzeeequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Toefjes het volgende:
Moet zeggen dat de bronzen packs waar Messi op staat niet slecht zijn tot nu toe. Een vreemd bijgeloof is geboren
Balotelli is beter en net zo duurquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Il-Migliore het volgende:
Heeft er iemand al met Tevez gespeeld? Zo ja, 40k waard?
Ik. scoorde niks, echt slecht, stond naast RvP maar met goud lukt het me sowieso niet dit jaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Il-Migliore het volgende:
Heeft er iemand al met Tevez gespeeld? Zo ja, 40k waard?
Ik heb een linkende spits nodig naast Lavezzi. Aguero helaas te duur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Balotelli is beter en net zo duur
Tevez sucksquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Balotelli is beter en net zo duur
Hij is de enige die het echte ''Ultimate Team'' speelt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook een keer doen, maar toen kreeg ik alleen maar poep dus deed ik het maar niet.
En waarom is dat het "echte" Ultimate Team dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij is de enige die het echte ''Ultimate Team'' speelt..
Maar dan moet je wel heel veel coins hebbe...
Beter dan low/low..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Tevez sucksHIGH Att. Workrate HIGH Def. Workrate
Haha tnxquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens tip, als je met een reflexes/diving keeper ala Diego alves speelt, pomp je club vol met +15% positionering staff en koop dan +15* positionering cards voor belangrijke matches en hij staat altijd perfect
Ja en koop ook pacekaarten dan is Huntelaar altijd 90 pace.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens tip, als je met een reflexes/diving keeper ala Diego alves speelt, pomp je club vol met +15% positionering staff en koop dan +15* positionering cards voor belangrijke matches en hij staat altijd perfect
Je koopt je spelers met pakjes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En waarom is dat het "echte" Ultimate Team dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je dan betere packs?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Anonymous61 het volgende:
daar gaan we weer... (na 20x geklikt te hebben)
[ afbeelding ]
En met kopkaarten, kan van Persie heel goed koppenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en koop ook pacekaarten dan is Huntelaar altijd 90 pace.
Gister een klein stukje maar mijn ma wou nieuws kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol southpark is blijkbaar alweer begonnenIemand al een van die 3 afleveringen gezien?
Als we allemaal dit soort vragen hier gaan stellen wordt het een chaos. Er zijn zat opties om dingen op te zoeken, probeer dat eerst. Kom je er daarna niet uit, stel dan hier je vraag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef kostertim het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af of dit het soort deals is waar jullie op traden.
Ik weet niet hoor, maar dat is vrij normaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef baswijchen het volgende:
odjidja - ofoe gekocht voor 11,500 en voor 13,500![]()
ik weet niet hoor, maar hij is 20k+quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat is vrij normaal
Ik zie heus wel dat hij normaal voor 9100 gaat. Ik vraag me gewoon af of dat de marge is waar jullie mee aan de slag gaan..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we allemaal dit soort vragen hier gaan stellen wordt het een chaos. Er zijn zat opties om dingen op te zoeken, probeer dat eerst. Kom je er daarna niet uit, stel dan hier je vraag.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef baswijchen het volgende:
odjidja - ofoe gekocht voor 11,500 en voor 13,500![]()
Matri is een keiharde baas in de spitsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand tips hiervoor? Leuke Serie A spelers...
Laat maar is moeilijk uit leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is dat het "echte" Ultimate Team.
Alsof traden minderwaardig is ofzo
Meh, gewoon gelulquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ik heb die screenshot van die Odjidja-Ofoe in een 400c pack niet opgeslagen maar hij staat in 1 van de eerste 100 topicsquote:
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ziet er niet echt bijzonder uit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
[..]
Matri is een keiharde baas in de spits
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Laat maar is moeilijk uit leggen.
Maar er zijn allemaal hulpmiddelen bij gekomen omdat Ultimate Team zo bekend is geworden.
Bijv. Futhead/Ultimatedb etc.
Ja, hij is 20+quote:
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet hequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.
Het "echte" Ultimate Team als er al zoiets is, is zeker niet 1 van de belangrijkste aspecten van FUT gewoon links laten liggen en puur op geluk van de pakjes te spelen. Het "echte" Ultimate Team is een ultiem team bouwen, op alle mogelijke manieren die het spel te bieden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |