Damn, zoveel onjuistheden zit hij daar te vertellen. Het gaat maar doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)baumgartnerjump.html
De verkeerde kant op![]()
Als je struikelt tuimel je zo het heelal inquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
quote:Ik heb ook gekeken. Ik had namelijk gehoord dat Felix uit elkaar kon ploffen.
Zou het waar zijn dat op het moment dat Felix Baumgartner van 39 kilometer naar beneden sprong, zeven miljoen mensen via internet zijn vrije val volgden?
Op tv zou dat in de hele wereld een enorm kijkcijfer zijn.
Zouden er BN'ers zijn die dit tegen een aanzienlijke vergoeding ook durven doen? Een Patty Brard of een Gerard Joling, of iemand anders uit de krochten en riolen van de publieke bekendheid?
Ik denk dat ze in de rij zullen staan. Het zou me niets verbazen als John de Mol dit idee gisteren al heeft geclaimd: springen in de ruimte! Presentatie Frits Sissing. En Maarten van Rossem in de jury om koddig commentaar te leveren.
Ik heb ook gekeken. Ik had namelijk gehoord dat Felix uit elkaar kon ploffen, dat zijn bloed kon koken, dat zijn parachute kon scheuren, zodat hij op aarde te pletter zou slaan, dat zijn ogen uit hun kassen konden knallen: allemaal kijkcijferverhogend en een goede reden om dicht tegen het scherm aan te kuipen. Van de hoge in het water springen is geen kunst, maar van 39 kilometer springen ... ja, dat is pas iets.
Maar als we dat dan in Nederland doen, moeten er wel wat nekken breken; anders wordt het al heel gauw saai.
Ik had dat gisteren al. Na twee minuten verveelde ik me. En daarom lijkt het mij zo goed als dat Bekende Nederlanderstuig meedoet - en dat dan iets fout gaat.
Wat me opviel, is dat Baumgartner van 39 kilometer sprong. Waarom haalt zo'n ballon de veertig kilometer niet?
En zal ooit iemand van de maan springen? Dat lijkt me pas poëzie.
Kijk ... daar komt Felix! Zijn naam betekent gelukkig. En gelukkig komt hij uit de ruimte. Hoe is het mogelijk! Hij is een half uur geleden van de maan gesprongen, hij doet z'n helm af ... en ... en ... hij is een oude man. Hij lijkt wel honderd.
'Ik ben in een zwart gat gevallen en dertig lichtjaren weg geweest,' zegt hij. 'Toen ik van de aarde vertrok, woonden er nog dinosaurussen.'
'Hij is gek,' roepen de mensen, 'volslagen geschift.'
Dat roepen dezelfde mensen die het nu niet gek vinden dat iemand van 39 kilometer hoogte naar de aarde springt.
(Door: Theodor Holman)
quote:Presentatrice: "Op internet is er veel discussie over het commentaar van Hans de Herdt op de sprong van Baumgartner, hij zei namelijk dit:"
- Wat had er allemaal fout kunnen gaan in deze sprong Hans? .... Om te beginnen, de gewichtsloosheid, struikel je even, dan ga je de verkeerde kant op!
"Wacht even, dat gaan we even terugluisteren, zei hij dat echt???"
- Wat had er allemaal fout kunnen gaan in deze sprong Hans? .... Om te beginnen, de gewichtsloosheid, struikel je even, dan ga je de verkeerde kant op!
"Hahaha dat ga ik zo even nog een keer terugluisteren om er zeker van te zijn dat hij dat echt zei, nu eerst reclame"
Wat een kutcolumn...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:13 schreef Karina het volgende:
Leuke column van Theodor Holman in het Parool hierover:
[..]
Je bent het leuke gedeelte vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die column laat eigenlijk alleen de domheid van de schrijver zien, meer niet...quote:
Ik vind het geen leuke column.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Hij sprong 52 jaar geleden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Kittinger is gewoon al 84.Had ik niet verwacht.
Lol, wat is dat voor een retard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die schrijft altijd zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, wat is dat voor een retard.
Ik dacht 75 of zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Hij sprong 52 jaar geleden!
Dat slaat natuurlijk nergens op he. Of hebben ze in de studio een speaker die de stream afspeelt. En daar tegen over een microfoon die het geluid opneemt en naar haar website streamt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was niet de eerste. Maar we hebben een antwoord
twitter:elger twitterde op maandag 15-10-2012 om 15:05:29@brusselmans Het mysterie is opgelost! In ruimte waar stream wordt opgepikt stond een microfoon open en een collega was was enthousiast... reageer retweet
Op 39.000 kilometerquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
Uit respect voor deze stunt koop ik al de hele week elke dag een blikje Red Bull
Vanavond dus inderdaad, Nederland 3 om 21:00 uur:quote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef rene90 het volgende:
Aankomende donderdag volgens mij de documentaire Space Dive (origineel BBC). Waarin het achter de schermen gedeelte te zien is en dat het bijna fout ging tijdens de sprong. Ned 3 dacht ik maar de tvgids.nl gaat nog niet zo ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |