deze nog maar een keertjequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet waar die ouwe naar zit te kijken, maar hij heeft het altijd over: wie moet dat betalen?
Laat je neuken en wij kunnen ervoor opdraaien.
Volgens mij houdt hij al 30 jaar zijn handje op. Misschien heeft hij het over sommigen, anderen, geen idee.
Ohhw NU wel ineens...?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft momenteel via zijn stream commentaar op deze happening:
http://www.redbullstratos.com/live
[ afbeelding ]
Er is vandaag geen competitievoetbal, vandaarquote:
Gelul, hij vond het nix..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is vandaag geen competitievoetbal, vandaar
Schaam je BQ!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef beequeen het volgende:
Met het commentaar waarom er geen ondertiteling is. En uiteraard wie dat betaald T .![]()
Goffer de goffer, fautje, bedankt.quote:
en Allemaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
deze nog maar een keertje
blijft leuk
Wat aardig heb jij getracteerd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef pullup het volgende:
Aha die vlegel heeft vandaag chinees gegeten van mijn centen.
Blijkbaarquote:
quote:
Niet mijn geld iig.. mja ik kijk dan ook geen streamsquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
Maar goed, dat doen we allemaal eigenlijk voor die klaploper.Dit topic is dus gewoon ook wel handig voor iedereen die wil weten waar zijn geld blijft elke dag.
Ontduik je de belasting?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niet mijn geld iig.. mja ik kijk dan ook geen streams
Niks mis mee!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:42 schreef Toverheks het volgende:
wat is er mis met ALLEMAAL
Iedereen of allemaal? - grammatica Nederlands - Zinsbouw
'Allemaal' kan ook alleen staan, zonder zinsdeel waaraan het refereert. Dat is het
geval wanneer je instructies geeft aan een groep.
Heb zelf gegoogeld,dacht echt allemaal schrijf ik toch goed
kijk af en toe een foutje oke en daar hebben we in dit topic al iemand voor die je dan op de vingers *tikt*
![]()
Ajax is alvast vertrokken om kwartier te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
2023 ... dat is over 11 jaar ... dan is opa toch al heel oud? Zelfs voor een vroegoude man?
Misschien kan ex-schoondochter naar Mars vliegen? Alhoewel ... die kwam van Venus.
Op zich een goed idee. En enorm veel goedkoper dan het stichten van een buitenaardse kolonie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef pullup het volgende:
De maanlanding was ook fake toch ?
Als we nu een leuk Mars landschap op de achtergrond projecteren/fotoshoppen zo ongeveer op de plek waar het aquarium nu is en PB de public relations laten doen dan zorgen wij wel voor de spannende verhaallijnen a la de FEBO om het een beetje interessant te maken.
We gaan binnenlopenen opa hoeft na een kleine acteercursus niet eens echt op reis naar Mars
Je bent vast niet de enige die zou betalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef pullup het volgende:
Dit is nog beter dan ik in mijn gedachten had. Ik zou bijna betalen voor de streams.
Spinazie waarschijnlijk, en dat gaat natuurlijk tussen zijn tanden zitten dus BQ kan straks weer genieten van het gebitpeuterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is maar het is groen
Spinazie uit een potje? Oh wacht.......quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Spinazie waarschijnlijk, en dat gaat natuurlijk tussen zijn tanden zitten dus BQ kan straks weer genieten van het gebitpeuteren
Wat ??? Please tellquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Poezewoes het volgende:
Geluisterd Fokkers heb het net gevraagt aan Opa
quote:
Ah dan waren de taaie spekkies de reden dat het wat langer duurde vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef Poezewoes het volgende:
Aardappelen Kapucijnes spekkies en sla!
Goed voor de ontluchting morgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dan waren de taaie spekkies de reden dat het wat langer duurde vandaag.![]()
Goed maaltje !
Ik vind zijn kastanje boltaart met chocolade mousse lekkerder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
We hebben het nu trouwens over de hazelnoottaarten van Maison Kelder uit den Haag!
De hazelnoot-roomtaart wel te verstaan, niet die met crèmequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
We hebben het nu trouwens over de hazelnoottaarten van Maison Kelder uit den Haag!
Nah die hazelnoot gebakjes zijn het lekkerst, vind ik dus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind zijn kastanje boltaart met chocolade mousse lekkerder.
Nah die is minderquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem meer als potentiële Ojabba
[ afbeelding ]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem meer als potentiële Ojabba
[ afbeelding ]
Ow jij wilt ook mee doen fail!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nettie past wel bij hem, toch?![]()
Opa denkt dat je een foto van jezelf hebt geplaatst!quote:
Alleen een bord capucijners met spekquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef Gert het volgende:
Wat een verfrissende ideëen allemaal (!), om wat pit in de streams te krijgen.![]()
Bij de fulminerenflatulerende opa moet ik zelf weleens denken aan Mars Attacks. Zo gek veel make up heb je dan niet eens nodig!
[ afbeelding ]
Wat zal opa een intens gelukkig man zijn, bij het zien van deze gedrochten, als hij weer naar Omaatje kijktquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nettie past wel bij hem, toch?![]()
Chips van de aardappelboer Gerrit Kistemaker uit Broek op langedijk!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is weer bezig de lekkere trek te stillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meteen een leuke stiefzoon erbij, wat een boffert die Oopquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het geen slecht idee. Nettie zorgt er wel voor dat opa weer in de benen komt, die gaat echt niet rennen als er een belletje klinkt. Dan verdwijnt dat belletje naar een heel donker plekje.
Welnee, Nettie komt uit een nest van wifebeaters. Die is echt niet zo dapperquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Nettie binnen een half uurtje opa zelf aan het rennen heeft
Netty kan wel meer dan 1 belletje makkelijk hebben op dat donkere plekje als ik die foto zo ziequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het geen slecht idee. Nettie zorgt er wel voor dat opa weer in de benen komt, die gaat echt niet rennen als er een belletje klinkt. Dan verdwijnt dat belletje naar een heel donker plekje.
Toch denk ik niet dat Netty het belletje bij zichzelf inbrengt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Netty kan wel meer dan 1 belletje makkelijk hebben op dat donkere plekje als ik die foto zo zie
Een wereld van inspiratie gaat open voor Brian. Stiefpa rijmt alvast op Cara.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En meteen een leuke stiefzoon erbij, wat een boffert die Oop
En Cara weer op para, o man, ik voorzie nu al een geweldige matchquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Een wereld van inspiratie gaat open voor Brian. Stiefpa rijmt alvast op Cara.
Zaterdag niet maar vrijdag lukt prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
Oop zou eens uit die stoel moeten. Zou het nou niet leuk zijn als één van ons die man een dagje mee zou nemen. 's Ochtends lekker even naar Scheveningen voor een heerlijke strandwandeling, een heerlijke brunch, daarna gezellig een middagje naar Amsterdam, de geboortestad van Oop, beetje winkelen, effe naar de Wallen. effe lekker nassen bij Okura en om de dag mooi af te sluiten tenslotte nog een afzakkertje bij Oop thuis. Dat alles in het kader van laat eens een oudere glimlachen. Nou wie? Pullup kan ik je noteren voor as zaterdag?
Top, zal ik vast wat reserveren op de wallen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaterdag niet maar vrijdag lukt prima.![]()
Zaterdag was ook wel leuk geweest dan had ik hem de biologische markt laten zien op de Noordermarkt om mee te beginnen.
Vrijdag zal ik beginnen met een tochtje door de kassen van de Hortus.
Je moet hem eerst even iets laten doen wat hij nog nooit gedaan heeft om hem wat uit die oude patronen los te weken
Daarna mag hij natuurlijk zelf kiezen maar jouw suggesties lijken me wel in zijn straatje passen
Ik heb wel vertrouwen in je smaak maar doe dat toch liever zelf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, zal ik vast wat reserveren op de wallen?
Wie nam kee ?quote:
Okee, dan regel ik wel iets voor Oop, een lapdance is wel iets voor hem, kan ie gewoon blijven zitten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in je smaak maar doe dat toch liever zelf.
Lijkt me ook een stuk goedkoper dan een echt beeld maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Madame Tussaud lijkt me wel iets voor opa. Daar kan-ie de hele dag doen wat-ie het beste kan: op een stoel zitten nietsdoen.
Terug naar de muis met een balletje!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is trots op zijn nieuwe muismat en dat wil hij weten ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij deinst er zelfs niet voor terug supporters van andere clubs uit te sliepen
[ afbeelding ]
Dat is een mooiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is trots op zijn nieuwe muismat en dat wil hij weten ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij deinst er zelfs niet voor terug supporters van andere clubs uit te sliepen
[ afbeelding ]
ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag wordt er karbonade gegeten
![]()
[ afbeelding ]
Goed dat je dat laatste zinnetje er bij zet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ziet er lekker uit
en nee, ik bedoel niet Opa
Is het daar druk? Op die chat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop kijkt geboeid naar het voetbal op tv, maar houdt ook zijn chat nauwlettend in de gaten
[ afbeelding ]
De saamhorigheid op opa zijn chat is altijd grandioos als het nederlands elftal voetbalt.. en ze winnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het daar druk? Op die chat?
En is men lief voor elkaar?
Dat is niet zo vaak dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
De saamhorigheid op opa zijn chat is altijd grandioos als het nederlands elftal voetbalt.. en ze winnen
klopt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar geen verstand van voetbal
Wat ligt ernaast ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag wordt er karbonade gegeten
![]()
[ afbeelding ]
Als de stand wat closer was geweest zou er ook wat meer verbaal geweld te bespeuren zijn geweest ja. De enige aanlagen op je luidsprekers komen met de doelpunten van het NEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
Hij is een beetje tam, ze staan voor, er valt niet veel te kankeren natuurlijk.
Enkele ondefinieerbare cruditeitenquote:
Mooi dat hij vooral gelijk krijgt dat ie er geen verstand van heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
Van Persie scoort en die ouwe juicht toch maar even
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef pullup het volgende:
Maar gefeliciteerd allenWIJ hebben gewonnen
Dat is het bij mij meestal ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, ik was vrij vandaag dus het was min of meer m'n ontbijtshow
Dat was toch liefde, toen ultieme haat, toen weer liefde met bezoekjes, en nu is het weer uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
Wat is het ook een farizeeër. Hij vindt het gezelliger zonder dijkie. Daarvoor was het dijkie voor en esther na, dijkie was op een gegeven moment mod bij hem. Gezellig tekenen en trivianten.
Zo zie je maar.
Nou, bezoekjes zaten er niet in. Zijn vrouw wilde die tokkies niet in huis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef mootie het volgende:
Dat was toch liefde, toen ultieme haat, toen weer liefde met bezoekjes, en nu is het weer uit?
Ik las: wegwerpparkietenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, bezoekjes zaten er niet in. Zijn vrouw wilde die tokkies niet in huis.![]()
Maar dit toont aan hoe hij met mensen cq users omgaat. Het zijn wegwerpartikelen.
Aha de broer van opiequote:
Nee, dat waren papegaaienquote:
Whehe, tijd voor een nieuwe verhaallijnquote:
Dat wordt net zo moeilijk als olie uit een steen persen. Moeilijker nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe, tijd voor een nieuwe verhaallijn
ik denk nog steeds dat hij over een paar maanden ineens toch weer leeft. Ondanks die vijf negersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
De stiefvader van de beste vriend van Opie, die overigens hemelen is.
Nehhhh, tis geen Goede tijden slechte tijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat hij over een paar maanden ineens toch weer leeft. Ondanks die vijf negers
Zoiets zei mootie ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehhhh, tis geen Goede tijden slechte tijden
Bijna hetzelfde. Als het echt koud is en ze gaan dood, koopt-ie gewoon nieuwe.quote:
Quotes graag!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ie door dat we over hem praten en hij doet meteen een manmoedige poging in ieder geval de indruk te wekken er helemaal bij te zijn.
Ik denk dat hij ons het komende half uur gaat vermaken met de ene spitsvondige zinsnede na de andere
Dat is wel tof van hem, ik ken juist mensen waar ik zeker niet overheen stap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
Er zijn een aantal mensen waar hij gewoon overheen stapt als die voor hem neervallen. Wie dat zijn weten wel wel, zegt ie
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is verantwoordelijk voor het buitenzetten van de zakken? Waarom zit die ouwe daar dan nog steeds?
Verricht er daar tenminste toch nog iemand betaalde arbeid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Jian het volgende:
[..], ....... die ouwe zei nog dat ze ervoor betaald kreeg ook!
Als jij voor hem neervalt geeft-ie echt wel mond op mond-beademing hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef mootie het volgende:
Je kunt er beter omheen hobbelen, hoef je je benen ook niet op te tillen.
Buiten dat is het een hoax, opa loopt niet.
Ik wacht wel tot jij langswandelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij voor hem neervalt geeft-ie echt wel mond op mond-beademing hoor.
lekker, na een harinkie.
Toch een ouwe biker, ik wist 'tquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is in een vrolijke bui en zingt uit volle borst mee met Oerend hard van Normaal
[ afbeelding ]
Huh, hij ist er geboren?! Ik schaam me daar soms overigens best een beetje voor, ik bedoel ik ben toch in dezelfde stad geboren als Oop, nou dat hoef je ook niet op je cv te zetten natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En die gasten van Normaal haten Amsterdam, net als hij.
Ze zingen ook 'tis kloten hier'quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En die gasten van Normaal haten Amsterdam, net als hij.
Hij is waarschijnlijk ooit in de pek en veren de stad uit gejaagd anders ga je niet in den Haag wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, hij ist er geboren?! Ik schaam me daar soms overigens best een beetje voor, ik bedoel ik ben toch in dezelfde stad geboren als Oop, nou dat hoef je ook niet op je cv te zetten natuurlijk
Nee, dan vinden ze je een nep-Oopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, hij ist er geboren?! Ik schaam me daar soms overigens best een beetje voor, ik bedoel ik ben toch in dezelfde stad geboren als Oop, nou dat hoef je ook niet op je cv te zetten natuurlijk
Jah, er is natuurlijk maar één echte ......... godzijdankquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dan vinden ze je een nep-Oop
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik een Amsterdammer zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]een Amsterdammer schaamt zich nooit en te nimmer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik een Amsterdammer zou kunnen zijn?
Kikker ---> Prinsesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij langswandelt.
Haha, dit klinkt typisch als zo'n provinciaal die veel te duur in de periferie van het Amsterdamse centrum is gaan wonen. Of ben je een autochtoon?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk ooit in de pek en veren de stad uit gejaagd anders ga je niet in den Haag wonen
Dat werkt alleen als de kusser c.q. mond-op-mond-beademer een prins is ...... In geval van een mod kunnen er de vreselijkste dingen gebeurenquote:
Ik woon hier in Den Haag in een palèsje hoâh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als de kusser c.q. mond-op-mond-beademer een prins is ...... In geval van een mod kunnen er de vreselijkste dingen gebeuren
Noordeinde?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon hier in Den Haag in een palèsje hoâh. [ afbeelding ]
Of dat waar is betwijfel ik, maar het klinkt een stuk beter dan de omgebouwde Gertrude van opa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Noordeinde?en Maxima is je schoonzus?
Uhhh, je bent het doodgezwegen gevolg van een slippertje van Claus?!
En die heeft het weer van Unox. Handig toch?quote:
Ik geloof gewoon niet dat je dat werkelijk ook maar íets interesseertquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
De spanning is om te snijden... Wat zal Oop vandaag eten.....
Veel kijkers naar series als GTST kunnen ook nauwelijks tot de volgende dag wachten om te weten hoe de verhaallijn verder gaat. Zo moet je het ongeveer zien. En jij maakt mij niet wijs dat jij ook niet dezelfde suspense voelt als streamerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat je dat werkelijk ook maar íets interesseert![]()
Mocht dat wel zo zijn, waarom in vredesnaam?
Uhuh, snap ik. De verhaallijn is bloedstollendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Veel kijkers naar series als GTST kunnen ook nauwelijks tot de volgende dag wachten om te weten hoe de verhaallijn verder gaat. Zo moet je het ongeveer zien. En jij maakt mij niet wijs dat jij ook niet dezelfde suspense voelt als streamer
Klopt, was ook een slecht voorbeeld. GTST is pulp en een vergelijking met een verheffend fenomeen als de stream van Oop geeft dan ook geen pas. Maar ik kwam zo snel niet op iets anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh, snap ik. De verhaallijn is bloedstollend![]()
Maar om nu Oop's continuing story met GTST te vergelijken gaat me ietsepietsie te ver
Juist!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
Vanavond hebben we toch weer gratis een krachtig statement van euro-scepticus opaatje meegepakt.
scepticus is ietwat mild uitgedruktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
Vanavond hebben we toch weer gratis een krachtig statement van euro-scepticus opaatje meegepakt.
Ja en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die heeft het weer van Unox. Handig toch?
Door Leoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo lekker als zelfgemaakte soep.
Overdreven gedoe of iets nu wel of niet vers is of uit blik kom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo lekker als zelfgemaakte soep.
Heel autochtoonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt typisch als zo'n provinciaal die veel te duur in de periferie van het Amsterdamse centrum is gaan wonen. Of ben je een autochtoon?
Niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij staat Leo heul niet te koken in zijn toko.
Lmao, de smaak van het eten is toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Overdreven gedoe of iets nu wel of niet vers is of uit blik kom.
Tegenwoordig maakt het niets uit kwa vitamine en voedingswaarde.
Of zijn sommige mensen na de oorlog niet meer buiten geweest?
Maar voor de smaak wel hoor, echt wel .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Overdreven gedoe of iets nu wel of niet vers is of uit blik kom.
Tegenwoordig maakt het niets uit kwa vitamine en voedingswaarde.
Of zijn sommige mensen na de oorlog niet meer buiten geweest?
Smaak is persoonlijk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar voor de smaak wel hoor, echt wel .
Dat is zo ongeveer de zompigste uitspraak die er isquote:
Wat een nonsens, je kunt een soep uit pot/zak/ blik onmogelijk vergelijken met een verse soep.quote:
Zelf hoef die die spullen ook niet, maar als iemand anders het wel lekker vind, kan mij dat nu schelen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een nonsens, je kunt een soep uit pot/zak/ blik onmogelijk vergelijken met een verse soep.
Iedereen die zegt dat er geen kwaliteits- of smaakverschil is, die liegt.
(of heeft gebrekkige smaakpapillen)
Daar ging het toch helemaal niet over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf hoef die die spullen ook niet, maar als iemand anders het wel lekker vind, kan mij dat nu schelen!
Er is onderzoek geweest naar verse spullen en voedsel in blik en glas, en kwa voedingsstoffen was er weinig verschil, volgens deskundigen even gezond tegenwoordig!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ging het toch helemaal niet over.
Het is zeker een inkoppertje om te zeggen dat we dat wel betalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er is onderzoek geweest naar verse spullen en voedsel in blik en glas, en kwa voedingsstoffen was er weinig verschil, volgens deskundigen even gezond tegenwoordig!
Maar wat Opa nu wel of niet eet moet hij zelf weten, wij hoeven dat niet te betalen!
Ja zo kan ik mij ook afvragen waar al dat belasinggeld wat ik 44 jaar heb afgedragen in mijn werkzame leven gebleven is!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zeker een inkoppertje om te zeggen dat we dat wel betalen.
Niemand zegt hier toch dat ingeblikt voedsel verboden zou moeten worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er is onderzoek geweest naar verse spullen en voedsel in blik en glas, en kwa voedingsstoffen was er weinig verschil, volgens deskundigen even gezond tegenwoordig!
Maar wat Opa nu wel of niet eet moet hij zelf weten, wij hoeven dat niet te betalen!
Op de bankrekening van opa!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zo kan ik mij ook afvragen waar al dat belasinggeld wat ik 44 jaar heb afgedragen in mijn werkzame leven gebleven is!
Misschien aan familie leden van die of gene dat denk ik meer!quote:
Ah, die of gene, zijn dat nieuwe streamers?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien aan familie leden van die of gene dat denk ik meer!
Terwijl je dat gratis kan krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Als hij er nou bijzonder lekkere dingen van deed was het wellicht nog beter te verteren geweest. Nu koopt ie er Cara voor
Opa stemt de kwaliteit van zijn bier gewoon af op de kwaliteit van zijn eten. Anders contrasteert dat maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Als hij er nou bijzonder lekkere dingen van deed was het wellicht nog beter te verteren geweest. Nu koopt ie er Cara voor
Zouden die dan geld krijgen voor een pc?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, die of gene, zijn dat nieuwe streamers?
Robinson is redelijk entertaining.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Omdat er vanavond toch geen klote op tv is kijken Oop en Oma gezellig een dvd'tje van de Toppers in Concert.
[ afbeelding ]
Twee voor twaalf is geschikterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef pullup het volgende:
Even Robinson kijken![]()
Opa lijkt me ook een vrij geschikte kandidaat met dat belletje. Echt overleven is het toch niet meer.
Vooral als alle vragen over Ajax gaan.quote:
Oop's culinaire hoogtepunt van de dag en jij gelooft niet dat, dat iemand dat iets interesseert? Je maakt een grapje zeker?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat je dat werkelijk ook maar íets interesseert![]()
Mocht dat wel zo zijn, waarom in vredesnaam?
Best wel, alleen wint hij zelden omdat hij altijd wordt genaaidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral als alle vragen over Ajax gaan.
Hij speelde geloof ik wel eens Triviant. Is hij daar goed in ?
Juist niet als alle vragen over ajax gaan, dan valt er niks te bellen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral als alle vragen over Ajax gaan.
Hij speelde geloof ik wel eens Triviant. Is hij daar goed in ?
Een beetje als Ajax tegenwoordig dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Best wel, alleen wint hij zelden omdat hij altijd wordt genaaid
De dobbelstenen spelen vals zeker?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Best wel, alleen wint hij zelden omdat hij altijd wordt genaaid
Juist!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje als Ajax tegenwoordig dus
Kijken naar zo'n morsige vent die dagenlang dezelfde kleren draagt? Dat doet toch niemand?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ZOA het volgende:
Misschien kan Opa om 21.30 op ned1 kijken naar van Rossem For President ...
om zijn toch al geweldige imago nog wat aan te scherpen
Oop is niet echt fan van Maarten van Rossemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ZOA het volgende:
Misschien kan Opa om 21.30 op ned1 kijken naar van Rossem For President ...
om zijn toch al geweldige imago nog wat aan te scherpen
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijken naar zo'n morsige vent die dagenlang dezelfde kleren draagt? Dat doet toch niemand?
Daarom kijk ik ook nooit naar de stream.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.
Ik had het over van Rossemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit naar de stream.
En de grap is dat hij zichzelf Amerikadeskundige noemt, terwijl zijn kennis van dat land nauwelijks verder reikt dan die van de gemiddelde krantlezer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.
Nou idd. Karikatuur is een goede omschrijving.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de grap is dat hij zichzelf Amerikadeskundige noemt, terwijl zijn kennis van dat land nauwelijks verder reikt dan die van de gemiddelde krantlezer.
Dat hij nog in alle programma's wordt uitgenodigd om zijn "deskundige" mening is onbegrijpelijk. De man begint stilaan een karikatuur van zichzelf te worden.
De snackbar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
Oop houdt van kleine gezellige restaurantjes zegt ie.
Dat is niet aardig tegen de net vertrokken omaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Er staat een paard in de gang
[ afbeelding ]
Ga jij effe wat anders doen intussen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
Verborgen sferische talentenJe zat zeker naar haar tieten te gluren.
Goed hoor, dan laat ik jou en die tieten wel alleen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga jij effe wat anders doen intussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
Avé ofzo.. Oop is iig niet meer..
[ afbeelding ]
Meer lol met cholesterol. Maar daar zal-ie wel pillen voor hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:
[ afbeelding ]
Is dit het ontbijt?
ho ho Mummie is een toffe gast hoor.;)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:46 schreef pullup het volgende:
Ik krijg ook het idee dat behalve PB en die mummie hij nu wel ongeveer iedereen van die chat heeft weggewerkt
Waar zeg ik dat dat niet zo is ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ho ho Mummie is een toffe gast hoor.;)
en aan pb mankeert ook niets.;)
Maar dit is mijn bescheiden mening maar.;)
Thx.. jammer dat er nog maar zo weing "toffe gasten" over zijn Sjek, wordt het niet weer es tijd om ergens wat leven in te blazen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
en aan pb mankeert ook niets.;)
Maar dit is mijn bescheiden mening maar.;)
Niet iedereen kan begrijpend lezen Pullup, maar ik snapte je hoor, en ik zit nog heel gesjellig af en toe met opa te sjettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet zo is ?
Maar prima dat je het nog even stelt
Dat is mijn schuld heb opa attent gemaakt op chat van Peter, en gezegd neem ook stream kun je papagaai laten zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef Gert het volgende:
Waarom is opaatje eigenlijk gaan streamen?
En heeft-ie dat zelf voor elkaar gekregen?
Geen idee ik kom er vaak ff aanwaaien, zal eens opletten hoevel er naar de stream kijken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef Gert het volgende:
Hoeveel belangstellenden kijken er dan uren achter elkaar, op een gemiddelde avond?
17/20 actief en 140/150 cumulatief...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef Gert het volgende:
Hoeveel belangstellenden kijken er dan uren achter elkaar, op een gemiddelde avond?
Opa heeft wel eens over de 200 kijkdozen gehad, ja ja Opa, er wordt van hem gehouwe of hij wordt verguist, maar in ieder geval Opa is *HOT*quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
17/20 actief en 140/150 cumulatief...
Ja, als er iemand constant in-en uitlogt, loopt dat lekker op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
17/20 actief en 140/150 cumulatief...
Jij kijkt gewoon altijd op 10 schermen tegelijk. Dat loopt ook op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, als er iemand constant in-en uitlogt, loopt dat lekker op.
Ach, bij Oop op de stream is het altijd gezellig, dus dat dat verslavend werkt is eigenlijk wel logisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef Gert het volgende:
Ik vind die 17 tot 20 man die blijkbaar elke avond uren kijken al heel veel!
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx.. jammer dat er nog maar zo weing "toffe gasten" over zijn![]()
och, tis een kwestie van smaak zullen we maar zeggen ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Muts, er is zelfs al een foto van geplaatst!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu? Spannund man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |