Hij is waarschijnlijk ooit in de pek en veren de stad uit gejaagd anders ga je niet in den Haag wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, hij ist er geboren?! Ik schaam me daar soms overigens best een beetje voor, ik bedoel ik ben toch in dezelfde stad geboren als Oop, nou dat hoef je ook niet op je cv te zetten natuurlijk
Nee, dan vinden ze je een nep-Oopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, hij ist er geboren?! Ik schaam me daar soms overigens best een beetje voor, ik bedoel ik ben toch in dezelfde stad geboren als Oop, nou dat hoef je ook niet op je cv te zetten natuurlijk
Jah, er is natuurlijk maar één echte ......... godzijdankquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dan vinden ze je een nep-Oop
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik een Amsterdammer zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]een Amsterdammer schaamt zich nooit en te nimmer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik een Amsterdammer zou kunnen zijn?
Kikker ---> Prinsesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij langswandelt.
Haha, dit klinkt typisch als zo'n provinciaal die veel te duur in de periferie van het Amsterdamse centrum is gaan wonen. Of ben je een autochtoon?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk ooit in de pek en veren de stad uit gejaagd anders ga je niet in den Haag wonen
Dat werkt alleen als de kusser c.q. mond-op-mond-beademer een prins is ...... In geval van een mod kunnen er de vreselijkste dingen gebeurenquote:
Ik woon hier in Den Haag in een palèsje hoâh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als de kusser c.q. mond-op-mond-beademer een prins is ...... In geval van een mod kunnen er de vreselijkste dingen gebeuren
Noordeinde?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon hier in Den Haag in een palèsje hoâh. [ afbeelding ]
Of dat waar is betwijfel ik, maar het klinkt een stuk beter dan de omgebouwde Gertrude van opa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Noordeinde?en Maxima is je schoonzus?
Uhhh, je bent het doodgezwegen gevolg van een slippertje van Claus?!
En die heeft het weer van Unox. Handig toch?quote:
Ik geloof gewoon niet dat je dat werkelijk ook maar íets interesseertquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
De spanning is om te snijden... Wat zal Oop vandaag eten.....
Veel kijkers naar series als GTST kunnen ook nauwelijks tot de volgende dag wachten om te weten hoe de verhaallijn verder gaat. Zo moet je het ongeveer zien. En jij maakt mij niet wijs dat jij ook niet dezelfde suspense voelt als streamerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat je dat werkelijk ook maar íets interesseert![]()
Mocht dat wel zo zijn, waarom in vredesnaam?
Uhuh, snap ik. De verhaallijn is bloedstollendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Veel kijkers naar series als GTST kunnen ook nauwelijks tot de volgende dag wachten om te weten hoe de verhaallijn verder gaat. Zo moet je het ongeveer zien. En jij maakt mij niet wijs dat jij ook niet dezelfde suspense voelt als streamer
Klopt, was ook een slecht voorbeeld. GTST is pulp en een vergelijking met een verheffend fenomeen als de stream van Oop geeft dan ook geen pas. Maar ik kwam zo snel niet op iets anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh, snap ik. De verhaallijn is bloedstollend![]()
Maar om nu Oop's continuing story met GTST te vergelijken gaat me ietsepietsie te ver
Juist!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
Vanavond hebben we toch weer gratis een krachtig statement van euro-scepticus opaatje meegepakt.
scepticus is ietwat mild uitgedruktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
Vanavond hebben we toch weer gratis een krachtig statement van euro-scepticus opaatje meegepakt.
Ja en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die heeft het weer van Unox. Handig toch?
Door Leoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo lekker als zelfgemaakte soep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |