Uhuh, snap ik. De verhaallijn is bloedstollendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Veel kijkers naar series als GTST kunnen ook nauwelijks tot de volgende dag wachten om te weten hoe de verhaallijn verder gaat. Zo moet je het ongeveer zien. En jij maakt mij niet wijs dat jij ook niet dezelfde suspense voelt als streamer
Klopt, was ook een slecht voorbeeld. GTST is pulp en een vergelijking met een verheffend fenomeen als de stream van Oop geeft dan ook geen pas. Maar ik kwam zo snel niet op iets anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh, snap ik. De verhaallijn is bloedstollend![]()
Maar om nu Oop's continuing story met GTST te vergelijken gaat me ietsepietsie te ver
Juist!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
Vanavond hebben we toch weer gratis een krachtig statement van euro-scepticus opaatje meegepakt.
scepticus is ietwat mild uitgedruktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
Vanavond hebben we toch weer gratis een krachtig statement van euro-scepticus opaatje meegepakt.
Ja en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die heeft het weer van Unox. Handig toch?
Door Leoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo lekker als zelfgemaakte soep.
Overdreven gedoe of iets nu wel of niet vers is of uit blik kom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo lekker als zelfgemaakte soep.
Heel autochtoonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt typisch als zo'n provinciaal die veel te duur in de periferie van het Amsterdamse centrum is gaan wonen. Of ben je een autochtoon?
Niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij staat Leo heul niet te koken in zijn toko.
Lmao, de smaak van het eten is toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Overdreven gedoe of iets nu wel of niet vers is of uit blik kom.
Tegenwoordig maakt het niets uit kwa vitamine en voedingswaarde.
Of zijn sommige mensen na de oorlog niet meer buiten geweest?
Maar voor de smaak wel hoor, echt wel .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Overdreven gedoe of iets nu wel of niet vers is of uit blik kom.
Tegenwoordig maakt het niets uit kwa vitamine en voedingswaarde.
Of zijn sommige mensen na de oorlog niet meer buiten geweest?
Smaak is persoonlijk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar voor de smaak wel hoor, echt wel .
Dat is zo ongeveer de zompigste uitspraak die er isquote:
Wat een nonsens, je kunt een soep uit pot/zak/ blik onmogelijk vergelijken met een verse soep.quote:
Zelf hoef die die spullen ook niet, maar als iemand anders het wel lekker vind, kan mij dat nu schelen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een nonsens, je kunt een soep uit pot/zak/ blik onmogelijk vergelijken met een verse soep.
Iedereen die zegt dat er geen kwaliteits- of smaakverschil is, die liegt.
(of heeft gebrekkige smaakpapillen)
Daar ging het toch helemaal niet over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf hoef die die spullen ook niet, maar als iemand anders het wel lekker vind, kan mij dat nu schelen!
Er is onderzoek geweest naar verse spullen en voedsel in blik en glas, en kwa voedingsstoffen was er weinig verschil, volgens deskundigen even gezond tegenwoordig!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ging het toch helemaal niet over.
Het is zeker een inkoppertje om te zeggen dat we dat wel betalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er is onderzoek geweest naar verse spullen en voedsel in blik en glas, en kwa voedingsstoffen was er weinig verschil, volgens deskundigen even gezond tegenwoordig!
Maar wat Opa nu wel of niet eet moet hij zelf weten, wij hoeven dat niet te betalen!
Ja zo kan ik mij ook afvragen waar al dat belasinggeld wat ik 44 jaar heb afgedragen in mijn werkzame leven gebleven is!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zeker een inkoppertje om te zeggen dat we dat wel betalen.
Niemand zegt hier toch dat ingeblikt voedsel verboden zou moeten worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er is onderzoek geweest naar verse spullen en voedsel in blik en glas, en kwa voedingsstoffen was er weinig verschil, volgens deskundigen even gezond tegenwoordig!
Maar wat Opa nu wel of niet eet moet hij zelf weten, wij hoeven dat niet te betalen!
Op de bankrekening van opa!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zo kan ik mij ook afvragen waar al dat belasinggeld wat ik 44 jaar heb afgedragen in mijn werkzame leven gebleven is!
Misschien aan familie leden van die of gene dat denk ik meer!quote:
Ah, die of gene, zijn dat nieuwe streamers?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien aan familie leden van die of gene dat denk ik meer!
Terwijl je dat gratis kan krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Als hij er nou bijzonder lekkere dingen van deed was het wellicht nog beter te verteren geweest. Nu koopt ie er Cara voor
Opa stemt de kwaliteit van zijn bier gewoon af op de kwaliteit van zijn eten. Anders contrasteert dat maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Als hij er nou bijzonder lekkere dingen van deed was het wellicht nog beter te verteren geweest. Nu koopt ie er Cara voor
Zouden die dan geld krijgen voor een pc?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, die of gene, zijn dat nieuwe streamers?
Robinson is redelijk entertaining.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Omdat er vanavond toch geen klote op tv is kijken Oop en Oma gezellig een dvd'tje van de Toppers in Concert.
[ afbeelding ]
Twee voor twaalf is geschikterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef pullup het volgende:
Even Robinson kijken![]()
Opa lijkt me ook een vrij geschikte kandidaat met dat belletje. Echt overleven is het toch niet meer.
Vooral als alle vragen over Ajax gaan.quote:
Oop's culinaire hoogtepunt van de dag en jij gelooft niet dat, dat iemand dat iets interesseert? Je maakt een grapje zeker?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat je dat werkelijk ook maar íets interesseert![]()
Mocht dat wel zo zijn, waarom in vredesnaam?
Best wel, alleen wint hij zelden omdat hij altijd wordt genaaidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral als alle vragen over Ajax gaan.
Hij speelde geloof ik wel eens Triviant. Is hij daar goed in ?
Juist niet als alle vragen over ajax gaan, dan valt er niks te bellen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral als alle vragen over Ajax gaan.
Hij speelde geloof ik wel eens Triviant. Is hij daar goed in ?
Een beetje als Ajax tegenwoordig dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Best wel, alleen wint hij zelden omdat hij altijd wordt genaaid
De dobbelstenen spelen vals zeker?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Best wel, alleen wint hij zelden omdat hij altijd wordt genaaid
Juist!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje als Ajax tegenwoordig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |