deze nog maar een keertjequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet waar die ouwe naar zit te kijken, maar hij heeft het altijd over: wie moet dat betalen?
Laat je neuken en wij kunnen ervoor opdraaien.
Volgens mij houdt hij al 30 jaar zijn handje op. Misschien heeft hij het over sommigen, anderen, geen idee.
Ohhw NU wel ineens...?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft momenteel via zijn stream commentaar op deze happening:
http://www.redbullstratos.com/live
[ afbeelding ]
Er is vandaag geen competitievoetbal, vandaarquote:
Gelul, hij vond het nix..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is vandaag geen competitievoetbal, vandaar
Schaam je BQ!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef beequeen het volgende:
Met het commentaar waarom er geen ondertiteling is. En uiteraard wie dat betaald T .![]()
Goffer de goffer, fautje, bedankt.quote:
en Allemaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
deze nog maar een keertje
blijft leuk
Wat aardig heb jij getracteerd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef pullup het volgende:
Aha die vlegel heeft vandaag chinees gegeten van mijn centen.
Blijkbaarquote:
quote:
Niet mijn geld iig.. mja ik kijk dan ook geen streamsquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
Maar goed, dat doen we allemaal eigenlijk voor die klaploper.Dit topic is dus gewoon ook wel handig voor iedereen die wil weten waar zijn geld blijft elke dag.
Ontduik je de belasting?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niet mijn geld iig.. mja ik kijk dan ook geen streams
Niks mis mee!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:42 schreef Toverheks het volgende:
wat is er mis met ALLEMAAL
Iedereen of allemaal? - grammatica Nederlands - Zinsbouw
'Allemaal' kan ook alleen staan, zonder zinsdeel waaraan het refereert. Dat is het
geval wanneer je instructies geeft aan een groep.
Heb zelf gegoogeld,dacht echt allemaal schrijf ik toch goed
kijk af en toe een foutje oke en daar hebben we in dit topic al iemand voor die je dan op de vingers *tikt*
![]()
Ajax is alvast vertrokken om kwartier te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
2023 ... dat is over 11 jaar ... dan is opa toch al heel oud? Zelfs voor een vroegoude man?
Misschien kan ex-schoondochter naar Mars vliegen? Alhoewel ... die kwam van Venus.
Op zich een goed idee. En enorm veel goedkoper dan het stichten van een buitenaardse kolonie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef pullup het volgende:
De maanlanding was ook fake toch ?
Als we nu een leuk Mars landschap op de achtergrond projecteren/fotoshoppen zo ongeveer op de plek waar het aquarium nu is en PB de public relations laten doen dan zorgen wij wel voor de spannende verhaallijnen a la de FEBO om het een beetje interessant te maken.
We gaan binnenlopenen opa hoeft na een kleine acteercursus niet eens echt op reis naar Mars
Je bent vast niet de enige die zou betalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef pullup het volgende:
Dit is nog beter dan ik in mijn gedachten had. Ik zou bijna betalen voor de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |