Kijken naar zo'n morsige vent die dagenlang dezelfde kleren draagt? Dat doet toch niemand?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ZOA het volgende:
Misschien kan Opa om 21.30 op ned1 kijken naar van Rossem For President ...
om zijn toch al geweldige imago nog wat aan te scherpen
Oop is niet echt fan van Maarten van Rossemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ZOA het volgende:
Misschien kan Opa om 21.30 op ned1 kijken naar van Rossem For President ...
om zijn toch al geweldige imago nog wat aan te scherpen
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijken naar zo'n morsige vent die dagenlang dezelfde kleren draagt? Dat doet toch niemand?
Daarom kijk ik ook nooit naar de stream.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.
Ik had het over van Rossemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit naar de stream.
En de grap is dat hij zichzelf Amerikadeskundige noemt, terwijl zijn kennis van dat land nauwelijks verder reikt dan die van de gemiddelde krantlezer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.
Nou idd. Karikatuur is een goede omschrijving.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de grap is dat hij zichzelf Amerikadeskundige noemt, terwijl zijn kennis van dat land nauwelijks verder reikt dan die van de gemiddelde krantlezer.
Dat hij nog in alle programma's wordt uitgenodigd om zijn "deskundige" mening is onbegrijpelijk. De man begint stilaan een karikatuur van zichzelf te worden.
De snackbar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
Oop houdt van kleine gezellige restaurantjes zegt ie.
Dat is niet aardig tegen de net vertrokken omaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Er staat een paard in de gang
[ afbeelding ]
Ga jij effe wat anders doen intussen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
Verborgen sferische talentenJe zat zeker naar haar tieten te gluren.
Goed hoor, dan laat ik jou en die tieten wel alleen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga jij effe wat anders doen intussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
Avé ofzo.. Oop is iig niet meer..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |