Kijken naar zo'n morsige vent die dagenlang dezelfde kleren draagt? Dat doet toch niemand?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ZOA het volgende:
Misschien kan Opa om 21.30 op ned1 kijken naar van Rossem For President ...
om zijn toch al geweldige imago nog wat aan te scherpen
Oop is niet echt fan van Maarten van Rossemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ZOA het volgende:
Misschien kan Opa om 21.30 op ned1 kijken naar van Rossem For President ...
om zijn toch al geweldige imago nog wat aan te scherpen
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijken naar zo'n morsige vent die dagenlang dezelfde kleren draagt? Dat doet toch niemand?
Daarom kijk ik ook nooit naar de stream.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.
Ik had het over van Rossemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit naar de stream.
En de grap is dat hij zichzelf Amerikadeskundige noemt, terwijl zijn kennis van dat land nauwelijks verder reikt dan die van de gemiddelde krantlezer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morsig is wel het juiste woord voor dat stuk chagrijn. Vind het steeds meer op een maniertje gaan lijken wat die man doet.
Nou idd. Karikatuur is een goede omschrijving.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de grap is dat hij zichzelf Amerikadeskundige noemt, terwijl zijn kennis van dat land nauwelijks verder reikt dan die van de gemiddelde krantlezer.
Dat hij nog in alle programma's wordt uitgenodigd om zijn "deskundige" mening is onbegrijpelijk. De man begint stilaan een karikatuur van zichzelf te worden.
De snackbar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
Oop houdt van kleine gezellige restaurantjes zegt ie.
Dat is niet aardig tegen de net vertrokken omaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Er staat een paard in de gang
[ afbeelding ]
Ga jij effe wat anders doen intussen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
Verborgen sferische talentenJe zat zeker naar haar tieten te gluren.
Goed hoor, dan laat ik jou en die tieten wel alleen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga jij effe wat anders doen intussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
Avé ofzo.. Oop is iig niet meer..
[ afbeelding ]
Meer lol met cholesterol. Maar daar zal-ie wel pillen voor hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar morgen is Oop er weer. En ik mag alvast een tipje van de sluier oplichten:
[ afbeelding ]
Is dit het ontbijt?
ho ho Mummie is een toffe gast hoor.;)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:46 schreef pullup het volgende:
Ik krijg ook het idee dat behalve PB en die mummie hij nu wel ongeveer iedereen van die chat heeft weggewerkt
Waar zeg ik dat dat niet zo is ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ho ho Mummie is een toffe gast hoor.;)
en aan pb mankeert ook niets.;)
Maar dit is mijn bescheiden mening maar.;)
Thx.. jammer dat er nog maar zo weing "toffe gasten" over zijn Sjek, wordt het niet weer es tijd om ergens wat leven in te blazen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
en aan pb mankeert ook niets.;)
Maar dit is mijn bescheiden mening maar.;)
Niet iedereen kan begrijpend lezen Pullup, maar ik snapte je hoor, en ik zit nog heel gesjellig af en toe met opa te sjettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet zo is ?
Maar prima dat je het nog even stelt
Dat is mijn schuld heb opa attent gemaakt op chat van Peter, en gezegd neem ook stream kun je papagaai laten zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef Gert het volgende:
Waarom is opaatje eigenlijk gaan streamen?
En heeft-ie dat zelf voor elkaar gekregen?
Geen idee ik kom er vaak ff aanwaaien, zal eens opletten hoevel er naar de stream kijken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef Gert het volgende:
Hoeveel belangstellenden kijken er dan uren achter elkaar, op een gemiddelde avond?
17/20 actief en 140/150 cumulatief...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef Gert het volgende:
Hoeveel belangstellenden kijken er dan uren achter elkaar, op een gemiddelde avond?
Opa heeft wel eens over de 200 kijkdozen gehad, ja ja Opa, er wordt van hem gehouwe of hij wordt verguist, maar in ieder geval Opa is *HOT*quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
17/20 actief en 140/150 cumulatief...
Ja, als er iemand constant in-en uitlogt, loopt dat lekker op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
17/20 actief en 140/150 cumulatief...
Jij kijkt gewoon altijd op 10 schermen tegelijk. Dat loopt ook op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, als er iemand constant in-en uitlogt, loopt dat lekker op.
Ach, bij Oop op de stream is het altijd gezellig, dus dat dat verslavend werkt is eigenlijk wel logisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef Gert het volgende:
Ik vind die 17 tot 20 man die blijkbaar elke avond uren kijken al heel veel!
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx.. jammer dat er nog maar zo weing "toffe gasten" over zijn![]()
och, tis een kwestie van smaak zullen we maar zeggen ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Muts, er is zelfs al een foto van geplaatst!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu? Spannund man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |