ik denk nog steeds dat hij over een paar maanden ineens toch weer leeft. Ondanks die vijf negersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
De stiefvader van de beste vriend van Opie, die overigens hemelen is.
Nehhhh, tis geen Goede tijden slechte tijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat hij over een paar maanden ineens toch weer leeft. Ondanks die vijf negers
Zoiets zei mootie ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehhhh, tis geen Goede tijden slechte tijden
Bijna hetzelfde. Als het echt koud is en ze gaan dood, koopt-ie gewoon nieuwe.quote:
Quotes graag!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ie door dat we over hem praten en hij doet meteen een manmoedige poging in ieder geval de indruk te wekken er helemaal bij te zijn.
Ik denk dat hij ons het komende half uur gaat vermaken met de ene spitsvondige zinsnede na de andere
Dat is wel tof van hem, ik ken juist mensen waar ik zeker niet overheen stap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
Er zijn een aantal mensen waar hij gewoon overheen stapt als die voor hem neervallen. Wie dat zijn weten wel wel, zegt ie
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is verantwoordelijk voor het buitenzetten van de zakken? Waarom zit die ouwe daar dan nog steeds?
Verricht er daar tenminste toch nog iemand betaalde arbeid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Jian het volgende:
[..], ....... die ouwe zei nog dat ze ervoor betaald kreeg ook!
Als jij voor hem neervalt geeft-ie echt wel mond op mond-beademing hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef mootie het volgende:
Je kunt er beter omheen hobbelen, hoef je je benen ook niet op te tillen.
Buiten dat is het een hoax, opa loopt niet.
Ik wacht wel tot jij langswandelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij voor hem neervalt geeft-ie echt wel mond op mond-beademing hoor.
lekker, na een harinkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |