Ik vind zijn kastanje boltaart met chocolade mousse lekkerder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
We hebben het nu trouwens over de hazelnoottaarten van Maison Kelder uit den Haag!
De hazelnoot-roomtaart wel te verstaan, niet die met crèmequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
We hebben het nu trouwens over de hazelnoottaarten van Maison Kelder uit den Haag!
Nah die hazelnoot gebakjes zijn het lekkerst, vind ik dus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind zijn kastanje boltaart met chocolade mousse lekkerder.
Nah die is minderquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem meer als potentiële Ojabba
[ afbeelding ]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem meer als potentiële Ojabba
[ afbeelding ]
Ow jij wilt ook mee doen fail!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nettie past wel bij hem, toch?![]()
Opa denkt dat je een foto van jezelf hebt geplaatst!quote:
Alleen een bord capucijners met spekquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef Gert het volgende:
Wat een verfrissende ideëen allemaal (!), om wat pit in de streams te krijgen.![]()
Bij de fulminerenflatulerende opa moet ik zelf weleens denken aan Mars Attacks. Zo gek veel make up heb je dan niet eens nodig!
[ afbeelding ]
Wat zal opa een intens gelukkig man zijn, bij het zien van deze gedrochten, als hij weer naar Omaatje kijktquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nettie past wel bij hem, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |