abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117984713
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:47 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

ja, maar wat hebben ze daar nu aan om dat aan te doen als iedereen het toch weet?
Goede vraag, het zal wel zo zijn dat jullie nog altijd denken dat er mensen intrappen.
Vroeger kwamen mijn klasgenootjes ook altijd na de zomer met kijk me broek is van Calvin Klein was 200 gulden in de PC Hoof en dan zei ik iets als lan die dingen hangen bij iedere tent in Kusadasi voor 5 gulden en het logo laat los dus laat je moeder het maar eens naaien _O- :')
pi_117984954
Heb het zelf ook nooit begrepen. Vind het er maar ordinair uitzien en getuigen van weinig klasse. Zijn genoeg Turken die wel stijl hebben though, Marokkanen daarentegen weten gewoon totaal niet hoe ze zich moeten kleden, hun probleem.
pi_117985342
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:32 schreef Alborz het volgende:
Heb het zelf ook nooit begrepen. Vind het er maar ordinair uitzien en getuigen van weinig klasse. Zijn genoeg Turken die wel stijl hebben though, Marokkanen daarentegen weten gewoon totaal niet hoe ze zich moeten kleden, hun probleem.
Marokkanen en hun haar... ook zo'n drama _O-
pi_117985472
Een goede vriend van mij (Turks) die woont ook heel klein en hebben ook niet veel geld te besteden. Maar hebben voor de deur wel één van de mooiste Audi staan en hij krijgt binnekort een fucking mooie BMW. Ik heb het weleens gevraagd hoe dat nou zit.

Die vader zei dit: "Ik werk al heel mijn leven in een fabriek, verdien niet veel maar werk wel hard. Mijn auto is mijn alles, ik wil iets tastbaars hebben waar ik trots op kan zijn. Dat is mijn auto. Het gaat niet om de status, het gaat om wat je graag wilt hebben en dat je iets hebt waar je blij van word".

Ik snap het opzich wel hoor.
AFCA!
  maandag 15 oktober 2012 @ 02:43:14 #105
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_117985654
Boel domme reacties in dit topic. :') "Ik vind merkleding vaak mooier dan merkloze kleding." Smoesje. Je wilt er gewoon bij horen. Ook leuk om te zien hoe de Marokkanen en de Turken weer haantje de voorste zijn om alles te ontkennen, terwijl gewoon duidelijk is dat status een grote rol speelt bij een boel allochtonen. Ook Italianen en Kossovaren/andere oostblokkers geven veel om uiterlijk vertoon en machogedrag. Misschien om een gebrek aan persoonlijkheid/karakter te verhullen?

Makkelijk, bij een groep horen.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
pi_117985760
Niks mis met die kleding mits het merk er niet overduidelijk op staat dat vind ik vaak wat minder.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_117985815
deze net gekocht

wil er toch bij horen

maandag 15 oktober 2012 @ 03:10:10 #108
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117985841
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:05 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
deze net gekocht

wil er toch bij horen

[ afbeelding ]
ja idd anders word je gepest tegenwoordig
Doei!
pi_117985847
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:10 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ja idd anders word je gepest tegenwoordig
:'(
pi_117985853
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
Een goede vriend van mij (Turks) die woont ook heel klein en hebben ook niet veel geld te besteden. Maar hebben voor de deur wel één van de mooiste Audi staan en hij krijgt binnekort een fucking mooie BMW. Ik heb het weleens gevraagd hoe dat nou zit.

Die vader zei dit: "Ik werk al heel mijn leven in een fabriek, verdien niet veel maar werk wel hard. Mijn auto is mijn alles, ik wil iets tastbaars hebben waar ik trots op kan zijn. Dat is mijn auto. Het gaat niet om de status, het gaat om wat je graag wilt hebben en dat je iets hebt waar je blij van word".

Hij had voor dat geld ook een aanbetaling voor een grotere woning kunnen doen, hadden zijn kleinkinderen nog plezier van kunnen hebben, die auto is max 15 jaar nuttig :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 03:14:19 #111
371602 xSouL
kaak dicht
pi_117985856
quote:

Waarom las ik dat stukje van die vader in een Turks-Nederlandse accent? :') :')
pi_117985927
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:14 schreef xSouL het volgende:

[..]

:')
  maandag 15 oktober 2012 @ 05:23:26 #113
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117986153
Hoi, ik ben Bosnisch en onbewust begin ik me steeds meer te kleden als iemand die bij een creatief bureau werkt. Ik ben dan ook een CMD student dus ik word beïnvloed door m'n mede-studenten, docenten en mensen in het veld.

Naast gewone broeken ook nog rode of blauwe, (niet spijkerbroeken, van die hemelblauwe broekbroeken!) blazers en shirts met prints. Huppekee. Je kan mij verder ook moeilijk in een hokje plaatsen, maar da's alleen maar leuk.

Overigens zie ik dat geneuzel over statuswankers en bijbehorende karakterloze kutkleding hier in Rhenen bij m'n neefjes en hun bijbehorende vriendengroep (voornamelijk Nederlanders) evengoed ook. Typetje top 40 muziek luisteraars zonder smaak of interesse in dingen.

Doei!
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 15 oktober 2012 @ 05:40:11 #114
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117986162
Ts is verliefd op Turkse mensen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_117986248
quote:
16s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef pokerstars het volgende:

[..]

:') racist, kon je echt niks beters verzinnen relnichtje ?
alhoewel ik weet met wie ik converseer natuurlijk :') :')
jij discrimineert met bosaap vanwege ik uit een land kom met veel bossen?
  maandag 15 oktober 2012 @ 07:27:04 #116
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117986376
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:14 schreef xSouL het volgende:

[..]

Hee dat had ik ook _O-
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_117986473
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 05:23 schreef Mirel het volgende:
Hoi, ik ben Bosnisch en onbewust begin ik me steeds meer te kleden als iemand die bij een creatief bureau werkt. Ik ben dan ook een CMD student dus ik word beïnvloed door m'n mede-studenten, docenten en mensen in het veld.

Naast gewone broeken ook nog rode of blauwe, (niet spijkerbroeken, van die hemelblauwe broekbroeken!) blazers en shirts met prints. Huppekee. Je kan mij verder ook moeilijk in een hokje plaatsen, maar da's alleen maar leuk.

Overigens zie ik dat geneuzel over statuswankers en bijbehorende karakterloze kutkleding hier in Rhenen bij m'n neefjes en hun bijbehorende vriendengroep (voornamelijk Nederlanders) evengoed ook. Typetje top 40 muziek luisteraars zonder smaak of interesse in dingen.

Doei!
Rode broeken :')
Brrrr
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:22:57 #118
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_117986753
Haha al die gierige kk kazen die niet kunnen handelen dat wij gewoon stilo zijn en klasse hebbe

Natuurlijk koop je beetje spulle met swag en zo, als je in de zomer met de hele familie naar turkije gaat moet je tog late zien dat je succesvol ben. Ik neem ook altijd shirtes van prada en zo voor mn neven mee zijn ze egt blij mee....

En in holland ook gwn beetje stijl kan toch beter dan die nerdjes zonder burberry overhemde en zo

Gwn we late onze hele familie zien dat Allah ons gezegend heeft met zo veel mooie spulle en zoveel kindere in nederland krijg je toch een rijke bijstand voor al mn 7 broertjes en zusjes

groetjes

Mohammed Achmed Badder Hussein
Mijn nieuwe ondertitel
pi_117986872
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2012 07:47 schreef Charcot het volgende:

[..]

Rode broeken :')
Brrrr
Wijnrood.
Run rabbit, run.
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:37:35 #120
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_117986912
Door mensen die dingen kopen die ze zich eigenlijk niet kunnen veroorloven is heel die economische crisis begonnen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:39:23 #121
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_117986930
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:37 schreef ledlamp het volgende:
Door mensen die dingen kopen die ze zich eigenlijk niet kunnen veroorloven is heel die economische crisis begonnen.
Yes I would like to return this margerittaville please
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:40:55 #122
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_117986940
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:39 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Yes I would like to return this margerittaville please
wat ik bedoel is dat Turken en Marokkanen niet de enige zijn die boven hun stand leven. We doen het bijna allemaal maar dan op een andere manier
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:41:51 #123
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_117986951
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:40 schreef ledlamp het volgende:

[..]

wat ik bedoel is dat Turken en Marokkanen niet de enige zijn die boven hun stand leven. We doen het bijna allemaal maar dan op een andere manier
Ja maar Turken en Marokkanen lopen wel altijd de pochen met die standaard dingen die ze allemaal moeten hebben.

Het is als honden tegen een boom pissen om hun territorium af te bakenen, dat hebben Turken en Marokkanen met roze overhemdjes met burberry kraagje en nektasjes
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:44:35 #124
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_117986983
Kijk eens op een willekeurige zondag in Beverwijk , al.die mocro's tassen vol kleding.
Ik ben inmiddels overleden
pi_117986989
Wat me net invalt, gewoon een hersenspinsel, is dat in onze sterk genivelleerde samenleving mensen allemaal grofweg evenveel verdienen. Dat is in die landen minder en dat zit lijkt me ook in het denkpatroon ingebakken.

Dat wil zeggen dat nederlanders weten dat als hun buurman altijd in dure kleding loopt hij er waarschijnlijk iets anders voor moet laten. Dat maakt het allemaal toch weer wat minder :')

Ik kan me voorstellen dat dat in minder genivelleerde culturen minder is. Maar nogmaals, gewoon een hersenspinsel.
pi_117987953
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Obama het volgende:
Ben zelf Marokkaan en draag zelf regelmatig merkkleding gecombineerd met 'normale' kleding.
Eerst het waarom?: ik vind vaak 'normale' kleding minder mooi dan merkkleding. Allemaal tussen je oren? Misschien! maar het zij zo, een combinatie van beide is t mooist.
Het vooroordeel van dat het Marokkanen zijn waarvan de ouders uitkering trekken, klopt gewoon niet. Want de meeste Marokkanen die ken werken gewoon, een oudere (50+ jaar) Marokkaan/Turk uitgezonderd.

Voor de rest bezit ik geen Nike schoenen, gucci-riem of glimmende kledingstukken.
Mijn favoriete merken zijn: Dior, Hugo Boss, Diesel en Replay.

Verder bezit ik absoluut niet namaak/neppe kleding.
Verder moet niemand zeuren vind ik, wat een anderman met zijn geld doet moet een ieder zelf weten.

Ik vraag bepaalde Nederlanders toch ook niet waarom er kleding van VenD of CenA wordt gekocht en niet van de Zeeman?
Dan behoor jij tot de weinige normale Marokkanen. :)
pi_117988124
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:44 schreef Enchanter het volgende:
Kijk eens op een willekeurige zondag in Beverwijk , al.die mocro's tassen vol kleding.
Zal wel weer rasistisch volgens fok! zijn maar ik heb ook altijd de gedachte dat alles wat ze dragen nep is. Vooral als er megagroot Armani of BOSS opstaat.

Vaak heeft dure merkkleding een patroon of kenmerk om te laten zien dat het van hun merk is met een klein logootje en niet overal zo groot dat de nadruk ligt op: 'Ik draag armani of wat dan ook'
pi_117988302
Moh, zie ze ook regelmatig bij de Ralph Lauren-outlet en de Hugo Boss-store in de buurt, daar zie je ze ook met tassen vol legitieme merkkleding rondlopen.

Het idee dat ze allemaal in nepperdjes van vijf euro van de markt in Turkije rondlopen heb ik niet zo, geen idee hoe het met de randstadturken zit maar hier valt dat iig goed mee.

En tsja, kan er niet van wakker liggen. Ze mogen toch zeker zelf kiezen wat ze dragen? En dat het logo (in dit geval dat polo spelende ventje) overal pontificaal staat is ook hun keuze, toch?

Misschien niet mijn stijl, maar het kan slechter.
pi_117989019
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef Obama het volgende:
Ben zelf Marokkaan en draag zelf regelmatig merkkleding gecombineerd met 'normale' kleding.
Eerst het waarom?: ik vind vaak 'normale' kleding minder mooi dan merkkleding. Allemaal tussen je oren? Misschien! maar het zij zo, een combinatie van beide is t mooist.
Het vooroordeel van dat het Marokkanen zijn waarvan de ouders uitkering trekken, klopt gewoon niet. Want de meeste Marokkanen die ken werken gewoon, een oudere (50+ jaar) Marokkaan/Turk uitgezonderd.

Voor de rest bezit ik geen Nike schoenen, gucci-riem of glimmende kledingstukken.
Mijn favoriete merken zijn: Dior, Hugo Boss, Diesel en Replay.

Verder bezit ik absoluut niet namaak/neppe kleding.
Verder moet niemand zeuren vind ik, wat een anderman met zijn geld doet moet een ieder zelf weten.

Ik vraag bepaalde Nederlanders toch ook niet waarom er kleding van VenD of CenA wordt gekocht en niet van de Zeeman?
Niets mis met de Zeeman, koop er wel minstens enkele keren per jaar een kledingstuk. :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:32:21 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_117989078
Vroeger liepen ze altijd rond in TROOP trainingspakken _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_117989276
Ze moeten toch ergens mee pronken. Verder hebben ze niets van waarde bereikt in hun leven :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_117989808
Vroeger werkte er een turk in het bedrijf en had niet meer dan een minimumloon maar reed dus wel in een mercedes, de status die hij daardoor dacht te hebben was voor hem erg belangrijk ook al moest er zelfs op eten bezuinigd worden en alle kinderbijslag bij elkaar geschraapt worden maakte niet uit, hij moest die status tonen, joegoslaven zijn precies hetzelfde trouwens heb ik gemerkt aan een ongeveer gelijk geval.
pi_117990366
Ik vind de reacties van "ze doen het vanwege kleine piemm0l en omdat ze verder niks hebben in dit topic redelijk triest"....

Als ze in dure merkkleding willen lopen, laat ze dan maar, ik erger mij daar niet aan. Mooie bmw's en audis zie ik verder ook graag op de weg. Ik word juist misselijk van fiat panda's, en toyota aigo's. Dat zijn de auto's die zijdelings de sloot in moeten rijden.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:37:12 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117991089
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:58 schreef pinine het volgende:
Vroeger werkte er een turk in het bedrijf en had niet meer dan een minimumloon maar reed dus wel in een mercedes, de status die hij daardoor dacht te hebben was voor hem erg belangrijk ook al moest er zelfs op eten bezuinigd worden en alle kinderbijslag bij elkaar geschraapt worden maakte niet uit, hij moest die status tonen, joegoslaven zijn precies hetzelfde trouwens heb ik gemerkt aan een ongeveer gelijk geval.
Bij ons in de familie niet per se. Passats, kleine Daihatsu's, Mazda's etc. Wat betreft kleding: Ik iig niet, ben een rare studentikoos :P Op een neef na kan ik dat van m'n neven en nichten echter niet zeggen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 15-10-2012 11:42:21 ]
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:06:01 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117992053
Ik ben Nederlander en loop ook liever met armani boss e.d. dan met zeeman kleren.. ik heb t geld er voor dus broodje care?

Overigens is t niet zo dat als t merklogo er groot op staat t dan nep is. Het betreft hier dan vaker de goedkopere lijn van t merk en is bedoeld ter reclame van t merk.

Ideaal dus voor die lui die niet veel te besteden hebben en bang zijn dat niemand ziet dat ze stoere merkkleding dragen :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_117993597
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Mirel het volgende:

[..]

Bij ons in de familie niet per se. Passats, kleine Daihatsu's, Mazda's etc. Wat betreft kleding: Ik iig niet, ben een rare studentikoos :P Op een neef na kan ik dat van m'n neven en nichten echter niet zeggen :P
o.k. er zijn altijd uitzonderingen, de betreffende joegoslaaf is trouwens macedoniër
pi_117993725
Als draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding....
60 HRC
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:31:41 #138
288172 pokerstars
ja, lastig.....
pi_117995267
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 06:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

jij discrimineert met bosaap vanwege ik uit een land kom met veel bossen?
gast :') ga weg man :'). uit welk pauper land kom je dan? bosnie zeker :P
"Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
pi_117996122
Omdat ze ontzettend materialistisch zijn.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:15:24 #140
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_117997104
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:02 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
onzekerheid
Dat is volgens mij het enige juiste antwoord.

Ik heb me die vraag ook wel eens gesteld want het zijn inderdaad altijd turken en Marokkanen die enorme waarde hechten aan het merk auto wat ze rijden en het merk kleding dat ze aanhebben. Ik denk dat het toch vooral onzekerheid is. Het imago hangt blijkbaar heel erg af van wat ze bezitten in plaats van wie ze zijn.

Ik vind dat altijd in en intriest om je eigenwaarde zo te laten afhangen van je auto of schoenen :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:36:30 #141
207863 Obama
Barack Hussein
pi_117997946
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef HardMetal het volgende:
Als draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding....
Wat een trieste reactie...
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:37:23 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_117997990
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat een status hoor, ouders hebben een uitkering in een verpauperd flatje in A'dam West, maar hey, ze hebben wel een dure Woolrich jas en een MBO niveau 2 diploma _O-. Zij genieten echt zo een status _O_!
Inderdaad, status is iets wat je moet verdienen en wat je niet kunt kopen.

Iemand die iets kan wat anderen niet kunnen (bv enorm goed piano kunnen spelen, eerste worden in een wielerwedstrijd.) heeft voor mij een een heel wat hogere status dan iemand die met zijn creditcard een oude mercedes koopt. Dat laatste kan elke debiel, dat eerste moet je goed voor zijn.

Daarnaast valt het inderdaad vaak op dat dat soort lui soms een dure auto hebben maar in een enorme pauperwoning wonen. Bij mij in de straat ook een gast van dik in de 30. Dure BMW 6 serie voor de deur maar hij woont nog bij papa en mama thuis en werkt in een winkel al verkoopmedewerker. Tja :') keuzes he.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:43:57 #143
207863 Obama
Barack Hussein
pi_117998235
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is volgens mij het enige juiste antwoord.

Ik heb me die vraag ook wel eens gesteld want het zijn inderdaad altijd turken en Marokkanen die enorme waarde hechten aan het merk auto wat ze rijden en het merk kleding dat ze aanhebben. Ik denk dat het toch vooral onzekerheid is. Het imago hangt blijkbaar heel erg af van wat ze bezitten in plaats van wie ze zijn.

Ik vind dat altijd in en intriest om je eigenwaarde zo te laten afhangen van je auto of schoenen :')
Ipv die vraag aan jezelf stellen, kun je hem ook aan de turken en marokkanen zelf vragen. Nee ik vind een ander zonder dure spullen niet minderwaardig of een lager eigenwaarde hebben indien die gene goedkope spullen heeft. Niemand vraagt zich toch ook niet af waarom iedereen niet kleurloze kleding draagt. Ik wil niet in een dergelijke samenleving leven. Ik vind het mooi als een mooi bmw voorbij zie rijden en dan ben ik jaloers of Achterdochtig (waar heeft ie het van), nee dan heb ik alleeb maar waardering voor het design.
pi_117998284
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze moeten toch ergens mee pronken. Verder hebben ze niets van waarde bereikt in hun leven :')
Zoals 99,9999999% van de wereld, laten we eerlijk zijn. Elke jan doedel die werkt en een huis heeft denkt maar dat z'n leven zin heeft gehad.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:48:03 #145
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_117998395
quote:

Het is een keuze

Alleen snappen de meeste mensen die keuze niet zo goed :')
Heel je leven klein wonen, nooit eens wat leuks kunnen doen en droog brood eten maar hee, wel een dikke bak voor de deur.

Tja ..
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:58:13 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_117998806
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:43 schreef Obama het volgende:

[..]

Ipv die vraag aan jezelf stellen, kun je hem ook aan de turken en marokkanen zelf vragen. Nee ik vind een ander zonder dure spullen niet minderwaardig of een lager eigenwaarde hebben indien die gene goedkope spullen heeft. Niemand vraagt zich toch ook niet af waarom iedereen niet kleurloze kleding draagt. Ik wil niet in een dergelijke samenleving leven. Ik vind het mooi als een mooi bmw voorbij zie rijden en dan ben ik jaloers of Achterdochtig (waar heeft ie het van), nee dan heb ik alleeb maar waardering voor het design.
Als je in een stad woont waar iedereen ongeveer in een BMW of mercedes (oud of nieuw) rijdt dan waardeer je dat toch minder hoor :') (Rotterdam en omstreken)
Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten waar hij of zij in rijdt maar als er een turk of marokkaan in zit dat WEET je gewoon dat hij die auto maar om 1 reden gekocht heeft.
pi_117998857
Omdat ze dat in Marokko allemaal niet kunnen betalen.
Ура для россии
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:01:01 #148
207863 Obama
Barack Hussein
pi_117998913
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is een keuze

Alleen snappen de meeste mensen die keuze niet zo goed :')
Heel je leven klein wonen, nooit eens wat leuks kunnen doen en droog brood eten maar hee, wel een dikke bak voor de deur.

Tja ..
Je begrijpt natuurlijk dat dit een individueel voorbeeld. Dit komt heel weinig voor. Er rijden meer Marokkanen en turken in normale auto's Dan in dikke auto's. En de meeste Marokkanen en turken gaan gewoon op vakantie, eten goed en etc.
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:01:27 #149
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_117998931
Statussymbolen. ies koeltoer.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:06:40 #150
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_117999136
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Obama het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk dat dit een individueel voorbeeld. Dit komt heel weinig voor. Er rijden meer Marokkanen en turken in normale auto's Dan in dikke auto's. En de meeste Marokkanen en turken gaan gewoon op vakantie, eten goed en etc.
Het probleem is dat de marokkanen die ik ken allemaal net zo zijn.

Negers zie ik bv wel vaak in normale auto's rijden en normale kleding aanhebben. Het is toch wel iets van hun cultuur denk ik zo.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:13:03 #151
207863 Obama
Barack Hussein
pi_118004067
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:40 schreef ledlamp het volgende:

[..]

Dat klopt niet marokkanen en turken Hebben nauwelijks schulden omdat rente in het geloof verboden is. Dus boven hun stand Leven slaat nergens op. Verder kun je niet spreken van de marokkaan/turk wij zijn allemaal individuen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:18:23 #152
207863 Obama
Barack Hussein
pi_118004264
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:41 schreef RuckTape het volgende:

[..]

Dan behoor jij tot de weinige normale Marokkanen. :)
Nee totaal niet ik beweeg me hoogstwaarschijnlijk vaker dan de gemiddelde Nederlander in Marokkaans/turkse kringen (woon in amsterdam-west) en de meeste marokkanen die kleden zich zoals ik. ik denk eerder dat zulke marokkanen eerder opvallen en daardoor jouw aandacht trekken. De Nederlander bestaat niet en dat geldt ook voor de marokkanen. Ik zou het vreselijk vinden als ik wordt beoordeelt vanwege acties/normen/waarden van andere.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:22:11 #153
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_118004405
Iets met een aap en een gouden ring.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:23:34 #154
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_118004455
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Obama het volgende:

[..]

Dat klopt niet marokkanen en turken Hebben nauwelijks schulden omdat rente in het geloof verboden is. Dus boven hun stand Leven slaat nergens op. Verder kun je niet spreken van de marokkaan/turk wij zijn allemaal individuen.
:) ?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_118004762
Dit is een Mediterraan fenomeen, je ziet ook in Italië, Griekenland, Syrië, Libanon enzovoort dat mensen een relatief groot deel van hun geld uitgeven aan zaken als kleding en auto's. Italianen noemen dat verschijnsel bella figura. En waarom? Tja, veel waarde hechten aan het voorkomen, een façade ophouden. Niks mis mee, tot op zekere hoogte. Ik zie het in ieder geval liever dan groepjes autochtone MBO-ers in identieke Chasin'-t-shirts.
Sum es est, sumus estis sunt
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:38:09 #156
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118004950
Dit is geen Vraagbaak [VRB]! :(
pi_118005511
Herkenbaar. In een klein pauperflatje wonen van 1 m2, maar wel een iphone hebben. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:07:28 #158
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118005912
Maar wat is er mis mee :?
Ons wordt hier altijd maar geleerd dat 'eenvoud' het mooiste is en 'less is more '.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg en laat vooral niet blijken dat je goed in de slappe was zit oO<
Calvinistisch gedoe :{w

Andere culturen zitten niet zo vast in die nonsens en kopen wat ze mooi vinden en tonen dat ook.

Wat wij hier 'ordinair en goedkoop 'vinden geldt voor hun helemaal niet.
Het is maar wat je gewend bent, leven en laten leven hoor
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:12:14 #159
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_118006076
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft te maken met status. In bepaalde culturen - niet alleen in de Turkse en Marokkaanse - is status gewoon belangrijk en daarom worden er ook producten gekocht die een zekere luxestatus hebben.
Daarom dragen proleetnegers ook zoveel goud (in hun bek).
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:13:19 #160
351780 Piye
King of Kush
pi_118006109
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef Flow3r het volgende:
Maar wat is er mis mee :?
Ons wordt hier altijd maar geleerd dat 'eenvoud' het mooiste is en 'less is more '.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg en laat vooral niet blijken dat je goed in de slappe was zit oO<
Calvinistisch gedoe :{w

Andere culturen zitten niet zo vast in die nonsens en kopen wat ze mooi vinden en tonen dat ook.

Wat wij hier 'ordinair en goedkoop 'vinden geldt voor hun helemaal niet.
Het is maar wat je gewend bent, leven en laten leven hoor
Ach joh gewoon een gevalletje "doe het zoals ik, anders doe je het fout". Want stel je voor dat je tevreden bent met een huurhuis, maar wel (in jouw ogen) mooie kleren en een leuke auto hebt. Dat kan niet natuurlijk.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_118006558
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
Herkenbaar. In een klein pauperflatje wonen van 1 m2, maar wel een iphone hebben. _O_
Ja want met die abonnementskosten van de iPhone kan je een hypotheek afsluiten voor een vet huis :')
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:26:48 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118006597
waarom zijn jullie zo begaan met waar andere mensen jhun geld aan uit geven? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:26:54 #163
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_118006601
Jammer dat ook mooie auto`s 'verturkt' worden. Alleen la daarom zou ik er niet in willen rijden ondanks dat ik het model wel mooi vindt.
pi_118007048
nie hate kk kaas

swag
pi_118020665
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Saucerian het volgende:

[..]

Daarom dragen proleetnegers ook zoveel goud (in hun bek).
Achteraf was dat nog wel een goede investering ook :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:38:55 #166
351780 Piye
King of Kush
pi_118020796
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Saucerian het volgende:
Jammer dat ook mooie auto`s 'verturkt' worden. Alleen la daarom zou ik er niet in willen rijden ondanks dat ik het model wel mooi vindt.
Dat is pas triest.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:44:40 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_118021181
Omdat ze willen laten zien dat ze nepspul kunnen kopen. Of omdat ze hun 'rijkdom' willen etaleren omdat ze 'da kk bom, ywz!' willen spelen boven anderen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_118021493
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
nie hate kk kaas

[ afbeelding ]
[ [url=http://www.modaitalia.nl/media/catalog/product/cache/
[ [url=http://

swag

Swag is afkorting van superwack broertje;-)
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:11:52 #169
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_118022835
IEs mooi!

pi_118025066
Misschien omdat ze zwakbegaafd zijn, geen diploma, geen normaal werk, gewoon niks.

Hoe moeten ze dan showen en status krijgen? Juist, door dure merkkleding, mooie scooter of auto enz. Maar los van dat zijn het achterlijke low-lifes die niks bereikt hebben in hun leven.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:16:59 #171
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118025207
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:05 schreef BalotelliFan het volgende:
In het buitenland heb je dat soort kleding voor iets meer dan een euro, geloof me ik spreek uit ervaring :D
Dan wel nep/namaak.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:17:55 #172
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_118025232
Neppe kleding dragen en doen alsof je rijk bent :')

Royal Sadness
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_118025374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Neppe kleding dragen en doen alsof je rijk bent :')

Royal Sadness
Vind ik anders wel wat voor jou :')
pi_118026739
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef SchoneZoon het volgende:
Misschien omdat ze zwakbegaafd zijn, geen diploma, geen normaal werk, gewoon niks.

Hoe moeten ze dan showen en status krijgen? Juist, door dure merkkleding, mooie scooter of auto enz. Maar los van dat zijn het achterlijke low-lifes die niks bereikt hebben in hun leven.
Helemaal mee eens ^O^
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:55:38 #175
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028209
Is toch niet zo moeilijk om te bedenken. :') Je hebt de mogelijkheid om wat duurder spul aan te schaffen. Ga je dan als een pauper voor het goedkoopste of voor de stijl, maar wat duurdere spul?

Veel Nederlanders hebben zoiets van, "Als ik maar een auto heb die me van A naar B brengt en als mijn kleding me maar warm houd." Bij veel Turken, die wat meer te besteden hebben gaat het al snel om de kwaliteit en dan kom je simpelweg uit bij Duitse Auto's en de Italiaanse/Amerikaanse kleding merken.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:02:21 #176
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028313
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:58 schreef pinine het volgende:
Je vergeet wel dat veel Turken gewoon allemaal eigendommen hebben in Turkije die zorgen voor inkomen. Denk aan huur van een winkel/huis of zelfs hele landbouw gebieden waar het een en ander op wordt gekweekt.
pi_118028371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 08:55 schreef KrAlex het volgende:
Is toch niet zo moeilijk om te bedenken. :') Je hebt de mogelijkheid om wat duurder spul aan te schaffen. Ga je dan als een pauper voor het goedkoopste of voor de stijl, maar wat duurdere spul?

Veel Nederlanders hebben zoiets van, "Als ik maar een auto heb die me van A naar B brengt en als mijn kleding me maar warm houd." Bij veel Turken, die wat meer te besteden hebben gaat het al snel om de kwaliteit en dan kom je simpelweg uit bij Duitse Auto's en de Italiaanse/Amerikaanse kleding merken.
Jij stelt dus dat Turken gaan voor de (vermeende) kwaliteit van spullen en Hollanders voor levenskwaliteit?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:05:27 #178
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118028379
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
nie hate kk kaas

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

swag
Kijk deze man hosselt je weet gelijk hij is business en succesvol en rolt gewoon met stijl nu nog een bmw erbij of een Audi A3 en mensen denken gelijk je bent helemaal binnen net zo als een zakenman van een jaar of 40 die al 20 jaar keihard werkt op kantoor maar jou lukt het met je fastfoodbijbaan dat is pas hosselen mense!

Aait peace
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:06:01 #179
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:05 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat Turken gaan voor de (vermeende) kwaliteit van spullen en Hollanders voor levenskwaliteit?
In de meeste gevallen wel, maar zo'n soort verschil zie je ook tussen de Duitsers en Nederlanders. In Duitsland rijd iedereen in een dikke bak, maar leven allemaal in een klein kut huisje. In Nederland is dat in de meeste gevallen precies andersom. Een groter huis, maar een wat mindere auto.
pi_118028423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:06 schreef KrAlex het volgende:

[..]

In de meeste gevallen wel, maar zo'n soort verschil zie je ook tussen de Duitsers en Nederlanders. In Duitsland rijd iedereen in een dikke bak, maar leven allemaal in een klein kut huisje. In Nederland is dat in de meeste gevallen precies andersom. Een groter huis, maar een wat mindere auto.
Volgens mij zijn de huizen in Duitsland vergeleken NL zeker niet kleiner, wel vaak iets minder goed onderhouden.
Zowel een grote auto als een huis is in Nederland ook iets duurder vergeleken Duitsland terwijl het inkomen in ons eigen kaasland weer iets lager ligt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:11:43 #181
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118028466
quote:

[..]

In Duitsland zijn auto's weer veel goedkoper toch en het onderhoud ervan dacht ik?
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:13:30 #182
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:11 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

In Duitsland zijn auto's weer veel goedkoper toch en het onderhoud ervan dacht ik?
Tuurlijk speelt dat ook een grote rol, maar de huizen waar veel Nederlanders niet in willen wonen hebben vaak wel een S-klasse of een andere grote bak voor de deur staan.

Wij hebben een aantal kenissen wonen in Duitsland en wanneer die bij ons thuis komen voor een bezoek staan ze toch iedere keer versteld over hoe groot ons huis is. Terwijl het eigenlijk een normale woning met 5 slaapkamers is.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:16:49 #183
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118028555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Tuurlijk speelt dat ook een grote rol, maar de huizen waar veel Nederlanders niet in willen wonen hebben vaak wel een S-klasse of een andere grote bak voor de deur staan.

Wij hebben een aantal kenissen wonen in Duitsland en wanneer die bij ons thuis komen voor een bezoek staan ze toch iedere keer versteld over hoe groot ons huis is. Terwijl het eigenlijk een normale woning met 5 slaapkamers is.
Ja dat is louter compensatiegedrag. Het valt me idd op dat vaak Turken, Marokkanen, Surinamers altijd met z'n 6en in een portiekwoning wonen in echt een buurt waar je niet dood in gevonden wil worden, Rotterdam of zo. En dan een auto voor de deur hebben staan waarvan de onderhoudskosten hoger liggen dan die van het huis zelf _O-

Dat vind ik altijd zo triest. Het past gewoon niet. En je ziet dan ook dat ze het doen om te pochen. Een mooie bmw hebben terwijl je in de Schilderswijk woont. Tsja, voor mij is het niet geloofwaardig.

Ik vind de huizen in Duitsland wel altijd veel groter ogen. En ook veel beter verdeeld en niet zo op elkaar. Ze zijn wel wat ouder en ik vind de kleuren afzichtelijk. Altijd dat lelijke wit of beige. Echt wtf kleuren. Maar voor de rest veel vrijstaand en altijd wel een mooie bmw of audi of mercedes maar dat past er ook bij dat is niet zo zoals dat in Nederland dus
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:19:13 #184
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028596
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:16 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja dat is louter compensatiegedrag. Het valt me idd op dat vaak Turken, Marokkanen, Surinamers altijd met z'n 6en in een portiekwoning wonen in echt een buurt waar je niet dood in gevonden wil worden, Rotterdam of zo. En dan een auto voor de deur hebben staan waarvan de onderhoudskosten hoger liggen dan die van het huis zelf _O-

Dat vind ik altijd zo triest. Het past gewoon niet. En je ziet dan ook dat ze het doen om te pochen. Een mooie bmw hebben terwijl je in de Schilderswijk woont. Tsja, voor mij is het niet geloofwaardig.

Ik vind de huizen in Duitsland wel altijd veel groter ogen. En ook veel beter verdeeld en niet zo op elkaar. Ze zijn wel wat ouder en ik vind de kleuren afzichtelijk. Altijd dat lelijke wit of beige. Echt wtf kleuren. Maar voor de rest veel vrijstaand en altijd wel een mooie bmw of audi of mercedes maar dat past er ook bij dat is niet zo zoals dat in Nederland dus
Gelukkig ken ik geen Turken die met zn 6en in een klein kut huisje wonen. :') Je hebt hier inderdaad een paar wijken waar dat in voor komt, en daar zijn inderdaad veel mensen aanwezig die een kleurtje hebben en een Afrikaanse afkomst hebben.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:19:46 #185
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118028608
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:19 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Gelukkig ken ik geen Turken die met zn 6en in een klein kut huisje wonen. :') Je hebt hier inderdaad een paar wijken waar dat in voor komt, en daar zijn inderdaad veel mensen aanwezig die een kleurtje hebben en een Afrikaanse afkomst hebben.
Ik zei alleen dat het me opvalt dat het vaak zo is. Niet altijd natuurlijk he.

Moet je maar eens op letten. Altijd die grote gezinnen in een kutbuurt waar de bontkraagjes massaal voor je deur blowen, maar wel een dikke auto hebben.
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:21:25 #186
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Iedereen heeft gewoon op bepaalde gebieden een persoonlijke voorkeur.

En ik vind deze citaat eigenlijk wel passen bij dit topic.

quote:
Dress Italian,Drive German,Kiss French,Drink Russian ,Eat Turkish, Love Spanish ,Dream American ,Smoke Cuban ,Dance Latin , ..but in the end - Always be loyal to Yorself..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:21:56 #187
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028656
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Moet je maar eens op letten. Altijd die grote gezinnen in een kutbuurt waar de bontkraagjes massaal voor je deur blowen, maar wel een dikke auto hebben.
Dat soort mensen vermijd ik ook liever hoor. :')
pi_118028782
Kan iemand mij dan ook even uitleggen waarom Nederlanders een fortuin uitgeven in de zomer om in een tent op een camping op de Veluwe te gaan staan in de regen, op een paar meter afstand van elkaar zonder een behoorlijk eigen toilet of wasmachine? :')

Als je arm bent oke maar dit is niet het geval! ook staan zij niet fijn in de natuur maar tussen de andere burgers, en dat terwijl zij op ieder gebied beter af zijn thuis en van huis uit iedere dag met de auto naar een bos ofzo zouden kunnen gaan :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:28:57 #189
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118028787
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand mij dan ook even uitleggen waarom Nederlanders een fortuin uitgeven in de zomer om in een tent op een camping op de Veluwe te gaan staan in de regen, op een paar meter afstand van elkaar zonder een behoorlijk eigen toilet of wasmachine? :')

Als je arm bent oke maar dit is niet het geval! ook staan zijn niet fijn in de natuur maar tussen de andere burgers, en dat terwijl zij op ieder gebied beter af zijn thuis en van huis uit iedere dag met de auto naar een bos ofzo zouden kunnen gaan :')
Dat doen alleen maar tokkies en henk en ingrids.
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:30:06 #190
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028799
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:28 schreef WammesWaggel het volgende:

Als je arm bent oke maar dit is niet het geval! ook staan zij niet fijn in de natuur maar tussen de andere burgers, en dat terwijl zij op ieder gebied beter af zijn thuis en van huis uit iedere dag met de auto naar een bos ofzo zouden kunnen gaan :')
_O- Als je naar een camping gaat in Frankrijk, Spanje of een ander land kan ik het begrijpen, je komt tot rust in de natuur, maar veel mensen gaan gewoon naar een camping dat op loop/fiets afstand ligt van de woning. :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:31:33 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_118028826
lekker op de kemping, met de karrafan achter de astra _O_.

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:32:09 #192
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118028835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
lekker op de kemping, met de karrafan achter de astra Corsa _O_.

:').
^O^
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:34:23 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_118028872
Ik heb Nickelson schoenen, maar ik mag het want ik ben half Oostblokker.
pi_118029144
quote:

[..]

Ik betwijfel of je ooit wel eens in Duitsland bent geweest. :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:57:55 #195
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118029304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:49 schreef RuckTape het volgende:

[..]

Ik betwijfel of je ooit wel eens in Duitsland bent geweest. :')
Meer dan genoeg, woon 20Km van de grens af en kom regelmatig in Gelsenkirchen, Dortmund, Dusseldorf en Frankfurt. :) En twee keer per jaar, onderweg naar Turkije rijd ik door heel Duitsland heen. :)
pi_118030088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef KrAlex het volgende:

[..]
Meer dan genoeg, woon 20Km van de grens af en kom regelmatig in Gelsenkirchen, Dortmund, Dusseldorf en Frankfurt. :) En twee keer per jaar, onderweg naar Turkije rijd ik door heel Duitsland heen. :)
Het merendeel van Duitsland woont erg groot, enkel in de door jou genoemde steden wonen ze wat kleiner gezien daar meer hoogbouw aanwezig is.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:36:10 #197
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118030101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Ga je dan daar pimpen met je bmw? :D
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:37:36 #198
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118030137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ga je dan daar pimpen met je bmw? :D
Denk niet dat het verstandig is om met een 5-serie te pimpen in Duitsland.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:37:49 #199
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118030142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Denk niet dat het verstandig is om met een 5-serie te pimpen in Duitsland.
Nee in Turkije :P
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:39:35 #200
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118030181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Nee in Turkije :P
Ooh, mwa het stadje waar ik vandaan kom bestaat 95% uit Europeanen uit Belgie. En die rijden stuk voor stuk dikkere wagens dan ik. :') Je ziet duidelijk verschil tussen de auto's met een Nederlands kenteken en auto's met een Belgisch kenteken.

Zo zie je maar enkele SUV's met een geel kenteken, in vergelijking met een auto uit Belgie. Die hebben allemaal Q7's en X5'en.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')