Goede vraag, het zal wel zo zijn dat jullie nog altijd denken dat er mensen intrappen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ja, maar wat hebben ze daar nu aan om dat aan te doen als iedereen het toch weet?
Marokkanen en hun haar... ook zo'n dramaquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:32 schreef Alborz het volgende:
Heb het zelf ook nooit begrepen. Vind het er maar ordinair uitzien en getuigen van weinig klasse. Zijn genoeg Turken die wel stijl hebben though, Marokkanen daarentegen weten gewoon totaal niet hoe ze zich moeten kleden, hun probleem.
ja idd anders word je gepest tegenwoordigquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:05 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
deze net gekocht
wil er toch bij horen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja idd anders word je gepest tegenwoordig
Hij had voor dat geld ook een aanbetaling voor een grotere woning kunnen doen, hadden zijn kleinkinderen nog plezier van kunnen hebben, die auto is max 15 jaar nuttigquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
Een goede vriend van mij (Turks) die woont ook heel klein en hebben ook niet veel geld te besteden. Maar hebben voor de deur wel één van de mooiste Audi staan en hij krijgt binnekort een fucking mooie BMW. Ik heb het weleens gevraagd hoe dat nou zit.
Die vader zei dit: "Ik werk al heel mijn leven in een fabriek, verdien niet veel maar werk wel hard. Mijn auto is mijn alles, ik wil iets tastbaars hebben waar ik trots op kan zijn. Dat is mijn auto. Het gaat niet om de status, het gaat om wat je graag wilt hebben en dat je iets hebt waar je blij van word".
Ik snap het opzich wel hoor.
Waarom las ik dat stukje van die vader in een Turks-Nederlandse accent?quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
Een goede vriend van mij (Turks) die woont ook heel klein en hebben ook niet veel geld te besteden. Maar hebben voor de deur wel één van de mooiste Audi staan en hij krijgt binnekort een fucking mooie BMW. Ik heb het weleens gevraagd hoe dat nou zit.
Die vader zei dit: "Ik werk al heel mijn leven in een fabriek, verdien niet veel maar werk wel hard. Mijn auto is mijn alles, ik wil iets tastbaars hebben waar ik trots op kan zijn. Dat is mijn auto. Het gaat niet om de status, het gaat om wat je graag wilt hebben en dat je iets hebt waar je blij van word".
Ik snap het opzich wel hoor.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:14 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarom las ik dat stukje van die vader in een Turks-Nederlandse accent?![]()
jij discrimineert met bosaap vanwege ik uit een land kom met veel bossen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef pokerstars het volgende:
[..]racist, kon je echt niks beters verzinnen relnichtje ?
alhoewel ik weet met wie ik converseer natuurlijk![]()
Hee dat had ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:14 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarom las ik dat stukje van die vader in een Turks-Nederlandse accent?![]()
Rode broekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 05:23 schreef Mirel het volgende:
Hoi, ik ben Bosnisch en onbewust begin ik me steeds meer te kleden als iemand die bij een creatief bureau werkt. Ik ben dan ook een CMD student dus ik word beïnvloed door m'n mede-studenten, docenten en mensen in het veld.
Naast gewone broeken ook nog rode of blauwe, (niet spijkerbroeken, van die hemelblauwe broekbroeken!) blazers en shirts met prints. Huppekee. Je kan mij verder ook moeilijk in een hokje plaatsen, maar da's alleen maar leuk.
Overigens zie ik dat geneuzel over statuswankers en bijbehorende karakterloze kutkleding hier in Rhenen bij m'n neefjes en hun bijbehorende vriendengroep (voornamelijk Nederlanders) evengoed ook. Typetje top 40 muziek luisteraars zonder smaak of interesse in dingen.
Doei!
Yes I would like to return this margerittaville pleasequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:37 schreef ledlamp het volgende:
Door mensen die dingen kopen die ze zich eigenlijk niet kunnen veroorloven is heel die economische crisis begonnen.
wat ik bedoel is dat Turken en Marokkanen niet de enige zijn die boven hun stand leven. We doen het bijna allemaal maar dan op een andere manierquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Yes I would like to return this margerittaville please
Ja maar Turken en Marokkanen lopen wel altijd de pochen met die standaard dingen die ze allemaal moeten hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:40 schreef ledlamp het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat Turken en Marokkanen niet de enige zijn die boven hun stand leven. We doen het bijna allemaal maar dan op een andere manier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |