Juist daarom begrijk ik niet waarom ze zoveel in overduidelijke nep met dikke logo's lopen. Dat haalt je eerder omlaag dan omhoog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Je imago is in die culturen nou eenmaal erg belangrijk
Heb je er zat in DR Congo!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:03 schreef BalotelliFan het volgende:
Klassieke turkse auto [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een status hoor, ouders hebben een uitkering in een verpauperd flatje in A'dam West, maar hey, ze hebben wel een dure Woolrich jas en een MBO niveau 2 diploma. Zij genieten echt zo een status
!
Heb je die bosaap ook weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar tegenwoordig zie ik steeds meer buitelanders die de criminele tijd ingaan
heb het voornamelijk over kinderen die dure kleren hebben enz
in een c&a broek is je piemoltje net zo klein hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef Michielos het volgende:
Niks mis met er goed uitzien. Je ziet nu eenmaal beter uit in LV, Boss, Burberry, Gucci kleding dan in H&M en C&A kleding.. Dat jullie nu zo arm zijn.. tja daar hebben die lui niet veel mee te maken.
Is verder ook geen reden om jaloers te zijn
nee, maar ik heb een hekel aan mensen die anderen veroordelen terwijl ze het zelf simpelweg niet kunnen betalen. Waarom misgunnen en haten? Ik zeg: vette kleren vriend!quote:
Ik discussieer hier niet over penislengte ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in een c&a broek is je piemoltje net zo klein hoor
Wtf ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Hamerke het volgende:
Turken en Marokkanen proberen idd hun imago op te poetsen door het dragen van foute kleding en door het rijden in oude pooierbakken.
Ze voelen zich helemaal geweldig en hebben niet doordat dat iedereen moet lachen om die oude barrels, ze denken dat iedereen het een geweldige auto vindt.
Maar in het land van oorsprong zijn ze immers een ezel gewend,dus een hele verbetering is het natuurlijk wel.
Ze begrijpen ook nooit dat ze altijd aan de kant moeten bij een verkeerscontrole terwijl ze in zo'n nette mooie auto rijden.
De cultuurverschillen zitten er nog diep ingebakken.
Kort maar krachtig, zo moet het.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Wtf ?![]()
So he hoeveel onzin kun je in een berichtje proppen
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |