Misschien moet je wat duidelijker zijn als je zulke vragen stelt. Dat soort dingen ruiken mensen niet, helaas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]?
Ik vraag of hij de TT kan beantwoorden in plaats van alleen over die auto's.
Het gaat dan ook om de status binnen eigen kringen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een status hoor, ouders hebben een uitkering in een verpauperd flatje in A'dam West, maar hey, ze hebben wel een dure Woolrich jas en een MBO niveau 2 diploma. Zij genieten echt zo een status
!
Kunnen ze opscheppen dat ze hun outfits maar één keer dragenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:31 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Na een paar wasbeurten zijn nep producten waak heel erg lelijk geworden en stug.
Ik denk dat hij zelf wel begrijpt wat ik bedoel, maar toch bedankt hè.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien moet je wat duidelijker zijn als je zulke vragen stelt. Dat soort dingen ruiken mensen niet, helaas.
Dan ligt de lat wel heel laagquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de status binnen eigen kringen.
Ikzelf ben niet zo'n Turk en vermijd contact met de omschreven groep mensen zoveel mogelijk. Geen ervaring mee dus, ik kan hooguit meegissen met de rest. De mogelijke redenen zijn al genoemd in het topic lijkt me.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Antwoord jij dan even jongen.
Ik vind Duitse auto's ook geweldig, al zou ik dit soort auto's niet kopen met de intentie om mij rijk voor te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:27 schreef Piye het volgende:
Ik snap trouwens niet wat er mis is met die auto's. Zien er beter uit dan de meeste auto's in het Nederlandse straatbeeld.
[..]
Sorry maar vond het grappig.
Ah, ok. Duidelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ikzelf ben niet zo'n Turk en vermijd contact met de omschreven groep mensen zoveel mogelijk. Geen ervaring mee dus, ik kan hooguit meegissen met de rest. De mogelijke redenen zijn al genoemd in het topic lijkt me.
Tsja zo zal iemand die opgegroeid is met veel geld ook denken wanneer jij denkt mooie nieuwe kleding te hebben gekocht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ligt de lat wel heel laag.
Nou ja rijk voordoen zou ik het ook niet noemen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Ik vind Duitse auto's ook geweldig, al zou ik dit soort auto's niet kopen met de intentie om mij rijk voor te doen.
Nou, ook dat klopt niet helemaal. Veel Marokkanen/Turken vinden bijvoorbeeld Duitse gezinsauto's gewoon lekker rijden en ruim. Uiterlijk is dan heel mooi meegenomen. Franse gezinsauto's hebben al bijvoorbeeld een mindere naam qua kwaliteit en duurzaamheid. Duitsland staat gewoon voor kwaliteit. Leuk voor een dagje uit en lekker shoppen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Ik vind Duitse auto's ook geweldig, al zou ik dit soort auto's niet kopen met de intentie om mij rijk voor te doen.
A8 of een Q7?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef Jellereppe het volgende:
Ken ook een Turk met een vader die een eigen bedrijf had. Hele vermogende Turken. Die zijn voor een Audi gegaan in de prijscategorie ¤ 100.000. Weet de serie niet uit mijn hoofd, maar die zwommen in het geld.
Volgens mij hebben sommigen hier echt een beeld dat Turken en Marokkanen allemaal scheepsladingen kleding meenemen wanneer ze op vakantie zijn geweest.quote:
Echt geen idee. Was een joch die moest van zijn vader voor zijn eigen geld werken en terecht. Zijn vader dwong hem om aan de slag te gaan als vakkenvuller zodat hij de waarde van geld leerde kennen. Topvader.quote:
Daar zijn Nederlanders net zo goed in overigens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sommigen hier echt een beeld dat Turken en Marokkanen allemaal scheepsladingen kleding meenemen wanneer ze op vakantie zijn geweest.Dat ze wat makkelijker zijn met nepmerken betekent niet dat al die shit die ze dragen nep is.
Nu ik er over nadenk, had hij het inderdaad over iets met een Q.quote:
Dat ook inderdaad overal zitten wel mensen tussen die voor een klein prijsje toch het beeld willen scheppen dat iets van een duur merk is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar zijn Nederlanders net zo goed in overigens.
Juist daarom begrijk ik niet waarom ze zoveel in overduidelijke nep met dikke logo's lopen. Dat haalt je eerder omlaag dan omhoog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Je imago is in die culturen nou eenmaal erg belangrijk
Heb je er zat in DR Congo!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:03 schreef BalotelliFan het volgende:
Klassieke turkse auto [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een status hoor, ouders hebben een uitkering in een verpauperd flatje in A'dam West, maar hey, ze hebben wel een dure Woolrich jas en een MBO niveau 2 diploma. Zij genieten echt zo een status
!
Heb je die bosaap ook weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar tegenwoordig zie ik steeds meer buitelanders die de criminele tijd ingaan
heb het voornamelijk over kinderen die dure kleren hebben enz
in een c&a broek is je piemoltje net zo klein hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef Michielos het volgende:
Niks mis met er goed uitzien. Je ziet nu eenmaal beter uit in LV, Boss, Burberry, Gucci kleding dan in H&M en C&A kleding.. Dat jullie nu zo arm zijn.. tja daar hebben die lui niet veel mee te maken.
Is verder ook geen reden om jaloers te zijn
nee, maar ik heb een hekel aan mensen die anderen veroordelen terwijl ze het zelf simpelweg niet kunnen betalen. Waarom misgunnen en haten? Ik zeg: vette kleren vriend!quote:
Ik discussieer hier niet over penislengte ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in een c&a broek is je piemoltje net zo klein hoor
Wtf ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Hamerke het volgende:
Turken en Marokkanen proberen idd hun imago op te poetsen door het dragen van foute kleding en door het rijden in oude pooierbakken.
Ze voelen zich helemaal geweldig en hebben niet doordat dat iedereen moet lachen om die oude barrels, ze denken dat iedereen het een geweldige auto vindt.
Maar in het land van oorsprong zijn ze immers een ezel gewend,dus een hele verbetering is het natuurlijk wel.
Ze begrijpen ook nooit dat ze altijd aan de kant moeten bij een verkeerscontrole terwijl ze in zo'n nette mooie auto rijden.
De cultuurverschillen zitten er nog diep ingebakken.
Kort maar krachtig, zo moet het.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Wtf ?![]()
So he hoeveel onzin kun je in een berichtje proppen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |