Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet Twittertweepen? Moe word ik er van
Ja maar die van jou bewoogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Kan met ieder plaatje he[ afbeelding ]
De postvervuilingquote:
Ik heb het getwittert naar @tvohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.
We komen uit het ei van John, dus hier moeten ze beginnen met het goeie voorbeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.
Nou en? Als Amerika elke kandidaat afschiet, doen ze dat dan hier ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gefipo is zo jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niveau zo verstoor
quote:
Nee, had je de vraag al gesteld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Had ik al antwoord gekregen of Floortje al geweest was?
Is niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Had ik al antwoord gekregen of Floortje al geweest was?
Dan heb je twee rondes met snacks nodigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou weleens een Voice US willen zien MET alle reclames tussendoor, voor de gein, kijken hoe dat is.
Wat een strot hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval even tot de uithaal luisteren straks ajb
Er zijn talloze buitenlandse reacties daaronder die op 'Jesus Christ Superstar' hadden gezocht die vragen wie deze man is die deze rol zo enorm goed zingt. Hallo palingzangert
Was 't maar waar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou en? Als Amerika elke kandidaat afschiet, doen ze dat dan hier ook
Dan wordt je waarschijnlijk knettergekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou weleens een Voice US willen zien MET alle reclames tussendoor, voor de gein, kijken hoe dat is.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wordt je waarschijnlijk knettergek
Ducktape nodig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin in te storten, de beuk erin, nog een half uur
Ik vond het best meevallen, eigenlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wordt je waarschijnlijk knettergek
Ik ook, ik hou niet van die riedeltjes in de hoogte en het Kinderen voor Kinderen geluid.quote:
Doorstomen, niet hangen, neus omhoog en BLAZEN.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Echt he?quote:
Geen Gypsies?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
HALLOOOOOOOOOOO ZIJN ER WE NOG??????????????quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Ik wil niet in slaap vallen, ik wil niet in slaap vallen...
Ik blaas hem door, Ceequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Doorstomen, niet hangen, neus omhoog en BLAZEN.
Dat is het al de hele avond. Wat een nummerkeuzes zegquote:
Ik denk niet dat ze vanavond komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
Komt Floortje nog, of is het van 2 coaches vanavond en zit Floortje daar niet bij?
Live is hij ook erg goed, ooh echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
Die gast kan me een partij zingen...
En nu neemt Herman van Veen een nummer op met de 3Js.
Ben ik zó benieuwd naar
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat die aandachtshoer aan de zijlijn zichzelf nu terugziet en dr ogen uit de kop schaamt
Floortje zit bij Roel. Dus misschien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
Komt Floortje nog, of is het van 2 coaches vanavond en zit Floortje daar niet bij?
Huh huh huh?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOO ZIJN ER WE NOG??????????????
quote:
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Floortje zit bij Roel. Dus misschien.
Ik kan Herman van Veen niet uitstaan, ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind het vreselijk. Dat nummer Toveren bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Live is hij ook erg goed, ooh echt?
Herman van Veen heeft ook al zo'n prachtige stem, wat een held is dat
In de ring?quote:
Ik denk volgende weekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
Ja wakker toch?quote:
Herman is het idool van Dulles, al zijn hele leven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Live is hij ook erg goed, ooh echt?
Herman van Veen heeft ook al zo'n prachtige stem, wat een held is dat
ZO klein gezongenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Herman van Veen niet uitstaan, ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind het vreselijk. Dat nummer Toveren bijvoorbeeld
Ben aantal jaar geleden naar een theatervoorstelling van hem geweest, was echt erg leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Herman van Veen niet uitstaan, ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind het vreselijk. Dat nummer Toveren bijvoorbeeld
Dat zou inslaan als een bomquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop zo dat Eyelar wordt weggestuurd als ik in de zaal zit
D'r pa ook, daarom is ie er nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Volgens mij wordt Eeyore ook helemaal schijtziek van d'r moeder.
nee die vindt het zelf ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Volgens mij wordt Eeyore ook helemaal schijtziek van d'r moeder.
Oh dit wist ik allemaal niet joh! Wat leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Herman is het idool van Dulles, al zijn hele leven.
En nu heeft ie het voor elkaar dat ze samen gaan zingen
Wist je dat de 3Js het nummer Watermensen ooit voor Herman hebben geschreven?
Hij heeft het nooit gekregen en toen hebben ze het zelf maar opgenomen
Tijd geleden werd dat liedje een stukje gebruikt voor een tvprogramma. Dat was wel irritant ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis dat soort dingen gelukkig.quote:
Ga je daar naar toe? Doe Maar is tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat gebeurt woensdag bij Symphonica in Rosso![]()
Is dat haar vaderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
Maar het is niet eens haar moeder, volgens mij.
Zo lekkah Sky Radioquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
Wat een gezapige, uitgekauwde liedjes hebben ze weer gevonden zeg. Lekker beperkt ook zodat ze alleen maar kunnen krijsen op plaatsen waar niet gekrijst hoort te worden.
Misschien zit iedereen haar uit te lachen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
Als zelfs een figuur als Tiffany Alvord een youtubehit kan worden...._!
jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je daar naar toe? Doe Maar is tofOuwe mannen nu dat wel
De Rinus onder The Voice-kandidaten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen haar uit te lachen.
Dat is zeker zo, het is net een liveversie van Sky. Dus moet er ook een keer Euphoria gezongen gaan wordenquote:
Luister jij ook naar Sky Radio?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef Cee het volgende:
Nee wacht, ik ben voor geen van beiden, mijn sessie in de auto klonk gisteren beter.
Op mute, jaquote:
uhhhh ik weet wel wie het is, maar ik ken hem niet echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tof! Wat vind je van dat nummer met Gers?
Nog even en ze steekt per ongeluk een van dr vingers in haar neusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Dat handje bij die microfoon van die gele.
ja en wat een slecht geluid komt er uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
Wat houd de gele dr mic raar vast joh.
Piempje van Marco in gedachte denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
Handgebaartjes zijn hip bij meisjes van 16.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze ook in de videoclips. Is cool!
Iewlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Piempje van Marco in gedachte denk ik
Welke zender kijk je? Dan kijk ik ook!quote:
ik zie anders geen pincetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Piempje van Marco in gedachte denk ik
Die zender met pincode gok ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke zender kijk je? Dan kijk ik ook!
Zij is de molquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Misschien is ze wel geheime tekens aan het seinen. Iets met het getal '3'.
Heh?quote:
WWE op TVquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die het kunnen hebben. Mannetje in het pak van Big bird bv
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die het kunnen hebben. Mannetje in het pak van Big bird bv
Pantyhosequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gedeeltelijk wel, beiden bagger, maar wie was het minst bagger?
Rooiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bel ze maar: http://www.dutchdredging.nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa.... mag hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan we er zo nog uit met een goeie battle?
Mijn kindje Gerrie moet straksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan we er zo nog uit met een goeie battle?
maar toch nemen we afscheid van jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh je hebt gigantische sprongen gemaakt sinds de blaind audissions
Die naam doet het hem, ik loop al warmquote:
Om dr in de battle af te voerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Cee het volgende:
Als ze, met d'r slechte gekweel, al gigantische sprongen heeft gemaakt sinds de auditie, waarom hebben ze dan überhaupt voor haar gekozen?
Dat is wel een zekerheid jaquote:
mijn bierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heeft die meid die doorgaat wel, een reet
Dat is al jaren bekend dat Leona Lewis wonquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Kort? Ja
Rood? Mja
Pittig? Jawel!
Kapsel Jazeker!
Ja, dat is tof en handig enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Damn net twee slechten waarvan er een doorgaat
Nu twee goeden tegen elkaar en er moet er een naar huis
Whahhahahahahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Kort? Ja
Rood? Mja
Pittig? Jawel!
Kapsel Jazeker!
De Steal-optie a la voice USA zou nu wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Damn net twee slechten waarvan er een doorgaat
Nu twee goeden tegen elkaar en er moet er een naar huis
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De Steal-optie a la voice USA zou nu wel leuk zijn.
ja die zou nu van pas komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De Steal-optie a la voice USA zou nu wel leuk zijn.
Dan klagen de mensen thuis dat het geen eerlijke battle was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een muts ben je dan als coach, he. Ik zou de beste tegen de slechtste zetten
Bij Voice US zetten ze ook steeds 2 goede tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een muts ben je dan als coach, he. Ik zou de beste tegen de slechtste zetten
Dit is haar eerste keer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Mogen ze volgens mij niet van Zjon de Molquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
De afvaller van een battle mag door de overige 3 coaches nog weggekaapt worden. Per coach mogen er 2 afvallers in de battle-ronde ge'steal'd worden.quote:
Oh ok tnxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Degene die afvalt mag door een van de andere coaches ingepikt worden.
dit, smoesjes!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze is al zielig door een neusverkoudheid. Zieliepielie spelen
Jij ook dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
De afvaller van een battle mag door de overige 3 coaches nog weggekaapt worden. Per coach mogen er 2 afvallers in de battle-ronde ge'steal'd worden.
hmmm, waarom hier niet zou je zeggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
De afvaller van een battle mag door de overige 3 coaches nog weggekaapt worden. Per coach mogen er 2 afvallers in de battle-ronde ge'steal'd worden.
OOk van Trijntjequote:
Naar huis, onder de wolquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
alvast excuses inbouwen mocht het tegenvallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
Omdat kaas van een koe komt. Behalve geitenkaas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm, waarom hier niet zou je zeggen
Eerst uitproberen zeker bij de US versie? Het is wel een beetje ongemakkelijk als er niemand "steelt" trouwensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm, waarom hier niet zou je zeggen
Na de battle kunnen de andere coaches de afgevallen kandidaat stelen voor hun eigen team door als eerste op de knop te drukken.quote:
Het is ook Adje in een nieuwe rolquote:
dat is haar handelsmerkquote:
Maar dan hebben ze toch geen even aantal meer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Na de battle kunnen de andere coaches de afgevallen kandidaat stelen voor hun eigen team door als eerste op de knop te drukken.
Ieder 2 erbijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch geen even aantal meer?
Of moeten ze er dan eentje inleveren daarvoor in de plaats?
*duwt* ga jij maar...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |