Charly was/is ook van musicals. Volgens mij heeft hij niet aan een talentenjacht meegedaan buiten The Voice.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij van Idols en van musicals?
Was Charly ook van een talentenjacht?
Ja dat wil ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
neu, zo'n dood zou ik voor tekenen. Niets lijden, gewoon boem, opeens gone. Beste ooit.
Ja, Marco is ook van de diskriminasiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat spontaan ook, dit duel, 2 donkere
Wat maakt dat uit. Daarnet stonden er 2 blonde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat spontaan ook, dit duel, 2 donkere
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Cee
Vanaf 1.00 ongeveer Dulles. WTF. Wat goed.
Ja dat is ook net zo flauw, en daarvoor 2 brunettesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Daarnet stonden er 2 blonde.
What's new?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Aad?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Omri is m'n favoriet, op de tweede plek heb ik die boer met dat geruite blousje
Johannes ofzo, of iets in die richtingquote:
Hhjaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Johannes ofzo, of iets in die richting
Bij reclame over chocopops heb je ook alleen bruine mensen. Dat staat gewoon leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook net zo flauw, en daarvoor 2 brunettes
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]Veel te veel mensen weten veel te weinig van de vocale kwaliteiten van Dulles. Ze kunnen niet voorbij het ongewassen haar en de Volendamsheid kijken.
ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
Alsof ie de onderbroek van z'n oma om z'n kop heeft gewikkeld.
ja dat zou ik echt leuk hebben gevondenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tom Jones is tof! Dus dat nummer dan ook
Dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Omri moet door, anders ben ik echt over niemand meer enthousiast dit seizoen
quote:
Op de seconde gelijkquote:
Mja, ik heb ook niet echt iemand waarvan ik zeg: die MOET winnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Omri moet door, anders ben ik echt over niemand meer enthousiast dit seizoen
wel een hele leuke meid, maar ze slist tijdens het zingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Kelita is volgens mij zo'n vrolijk vogeltje
oh? Doet me niet veelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Ah dit klinkt stukken beter dan alles hiervoor
Nee, die mag alleen nog C1000 en KFCquote:
Precies, dit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Hij heeft zo'n enorm toffe uitstraling.
Lekker veel attitude maar toch sympathiek en shiny.
C1000 ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die mag alleen nog C1000 en KFC
Ook zo lekker laidback op een bepaalde manier, ik hou ervan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Hij heeft zo'n enorm toffe uitstraling.
Lekker veel attitude maar toch sympathiek en shiny.
Een of andere supermarkt iig.quote:
Ik zag laatst zijn lelijke kop op een folder voor woninginrichting.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die mag alleen nog C1000 en KFC
Een echt battlenummer. Keihard man!quote:
Elke keer als ik die naam alleen al leesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dattes ja.... Samen met Aliyah
Hij was voor het schilderwerk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag laatst zijn lelijke kop op een folder voor woninginrichting.
Nou, die bekende van mij is ook een donkere en die zit ook bij Marcoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
Ook weer typisch trouwens om de twee donkere kandidaten tegen elkaar te zetten.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik tip Omri misschien toch wel als winnaar als ik dit zo hoor.
Rastisch gewoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
Ook weer typisch trouwens om de twee donkere kandidaten tegen elkaar te zetten.
Ja, die. Aliyahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dattes ja.... Samen met Aliyah
Wat? oh wacht, er is iets op tv.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Wowwwww dit was echt fijn om naar te luisteren
Die komt nog volgens mij...quote:
Omri tegen Jaymz was veel toffer geweestquote:
gmta enzulksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zei dit dus net tegen mijn vriend.
Was Christus ook al palingzanger?quote:
Heeft ie nog een andere donkere om tegen hem te zetten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Omri tegen Jaymz was veel toffer geweest
Dan had Omri alsnog gewonnen maar dan had die chick niet hoeven zingen dat ze een vent is.
Hou op, nu moet ik straks alle Jesus Christ clipjes van Dulles gaan kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nieuwe musical, Jesus Christ Palingzanger.
Tuurlijk, hij kon toch alles?quote:
Oh, ik dacht dat dit de gedoodverfde schreeuwbattle zou zijn. Ik wacht in spanning af, dan.quote:
Simon Zealotes door Kees Tol. Ik lig alweer dubbel bij de gedachte.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op, nu moet ik straks alle Jesus Christ clipjes van Dulles gaan kijken![]()
Nergens heeft ie ooit zó goed gezongen als in JCS.
Oh, dan scheelt dat weer een trip naar Bethlehem. Volendam it is!quote:
Vergeet de glansrollen van Nick en Simon nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Simon Zealotes door Kees Tol. Ik lig alweer dubbel bij de gedachte.
Filmpje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Simon Zealotes door Kees Tol. Ik lig alweer dubbel bij de gedachte.
Uhuhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ie nog een andere donkere om tegen hem te zetten?
Met Vodafone!quote:
Geen idee.quote:
Dan kan ze invallen bij de reclames voor Scapino!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
Anneloes ...? Is dat geen liedje van Rinus?
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
Wel goedkoop slechte schoenenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ze invallen bij de reclames voor Scapino!
Beetje jammerquote:
quote:
dus ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Cee het volgende:
"Van voor mijn tijd."
Executie, meteen. The Beatles waren ook van voor mijn tijd maar die ken ik toch ook.
Anneloes, met je poes onder de douche, ojeeojeeoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
Maar ze deed het wel geweldig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij the Voice US was er eentje die nog nooit van Message in a Bottle had gehoord
Die moet per direct kapotquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij the Voice US was er eentje die nog nooit van Message in a Bottle had gehoord
Wie riep het, die rooie of andere?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Cee het volgende:
"Van voor mijn tijd."
Executie, meteen. The Beatles waren ook van voor mijn tijd maar die ken ik toch ook.
Zal wel de eerste link bij google zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Sheryl Crow? Dafuque, daar is het nummer toch niet van?
Eeyore.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie riep het, die rooie of andere?
Message in a what?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zij dat ook zongquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Sheryl Crow? Dafuque, daar is het nummer toch niet van?
Die ander, Eyelar. Maar die rooie wist het ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie riep het, die rooie of andere?
Dat is volgens mij ook wel een pienter ding, die Eyelarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef livelink het volgende:
Die ander, Eyelar. Maar die rooie wist het ook niet, hoor.
Nee, ik moest ook even zoeken. Schijnbaar heeft ze het op een regenachtige zondag ook gezongenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zij dat ook zong
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Cee het volgende:
"Van voor mijn tijd."
Maar die gebruikte in ieder geval niet het debiele "Het is van voor mijn tijd" excuus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef livelink het volgende:
Die ander, Eyelar. Maar die rooie wist het ook niet, hoor.
quote:
Passen me nietquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken anders wel een D, maar die heeft whisky in zijn UI
Like duhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, die montage heeft ook een voorkeur voor Eyelar
Heb je Dulles wel eens in zijn rol daar horen zingen?quote:
Nee, ik ga zo eens luisteren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je Dulles wel eens in zijn rol daar horen zingen?
Dan weet je echt niet wat je hoort
Ik hevigquote:
Jameson Irish hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is mijn 'ik drink JD' UI, en aangezien ik dat nu drink...
Datquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Die stem van die rooie vind ik tien keer prettiger.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat het niveau vanavond beter was dan dit
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Die stem van die rooie vind ik tien keer prettiger.
je hebt Lloyd gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat het niveau vanavond beter was dan dit
eyelar in een Kut of Hollandquote:
In elk geval even tot de uithaal luisteren straks ajbquote:
Ja, eens...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef ThaRickah het volgende:
Vind het maar een saaie aflevering..
Kapsones-moedersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie is die arrogante teut die met Eyelar mee is?
Maak daar maar seizoen van...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef ThaRickah het volgende:
Vind het maar een saaie aflevering..
Terug naar iran en doekje omquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos moeder heeft ook de mening klaar
Been there, done thatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb geen vast merk. Ik probeer verschillende merken
Doe maarquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef fratsman het volgende:
Mijn god wijf. Als je in eigen land was gebleven hadden ze er een tafellaken overheen getrokken.
Wat zei die moeder dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
"Ze is mooier, jonger, ze is gewoon beter, klaar."
Krijg de vinkentering.
Kunnen we dat niet Twittertweepen? Moe word ik er vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
Boredom... EN stop eens met die spoilers RTL
Nee, denk de moeder van die jongen, want haar eigen moeder ziet er ehm... zeg maar compleet anders uit.quote:
Als ik iets met twitter zou doen welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet Twittertweepen? Moe word ik er van
Johannes?quote:
Die verpest het grandioos voor d'r dochter bij eventuele televoters zeg, dat ze dat zelf niet door heeftquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Niets van "Ze zingt beter" of desnoods "Ze straalt meer uit op het podium". Nee, looks en leeftijd, daar is die tang trots op. Nou mams, newsflash, ook jouw kind wordt oud en rimpelig, net als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |