ik kom en ga vermoedelijk, koters moeten zo naar bed, en de vrouw des huizes komt straks ook terug en wil misschien ook VOH kiekenquote:
inderdaadquote:
Wacht op die uithaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
Nicola klinkt echt een stuk beter.
Nee, dat is essentieel voor het houden van de toonhoogte, zo doet Mariah Carey dat ook altijd, heeft ze gezien op de televisie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus haal dat linkerwijf weg met haar hand![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gebruikt ze vast goed voor andere handelingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus haal dat linkerwijf weg met haar hand![]()
![]()
Die kan tenminste zingen, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is essentieel voor het houden van de toonhoogte, zo doet Mariah Carey dat ook altijd, heeft ze gezien op de televisie!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef fratsman het volgende:
Er is maar één goeie Duitse band!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Mariah Harey dacht ook te kunnen acteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is essentieel voor het houden van de toonhoogte, zo doet Mariah Carey dat ook altijd, heeft ze gezien op de televisie!
Welkequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meisje dat meedeed aan Xfactor...
Ah, van die naam krijg ik jeuk, en die gebaartjes nog meer. Tjuusquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef fratsman het volgende:
Er is maar één goeie Duitse band!Tss. DIt is beste band ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Marco zegt ook altijd eerst 'kijken' en dan pas komt het 'luisteren' aan bod.Het begint bijna Keithbakkeriaanse vormen aan te nemen.
Alleen voor je heimeldepeimelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Als MArco het fijn vindt is het niks
Dat is de beste Duitse band als ik serieus reageer.quote:
Deed mee in een groepje... xcited..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke? Want volgens mij bedoelen we wel dezelfde
dus dit, zodat zijn piempie weer lekker kan gaan steigerenquote:
Marco kijkt vaak met eem lichaamsdeel dat geen ogen heeftquote:
Komt door die kloppende Duitse helm van hemquote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Gordon werkte vorig seizoen met Angela toch?
Nee volgend seizoen pas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef ThaRickah het volgende:
Kunnen andere coaches geen talenten stelen die niet door zijn? Zoals in de Amerikaanse versie
Nee, waarschijnlijk in seizoen 4 welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef ThaRickah het volgende:
Kunnen andere coaches geen talenten stelen die niet door zijn? Zoals in de Amerikaanse versie
Nee, zou mooie toevoeging zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef ThaRickah het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt door die kloppende Duitse helm van hem
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef ThaRickah het volgende:
dat wel maar ik vind haar serieus wat van haar weg hebben.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
Nicola was die hele irritante in dat voorfilmpje bij de auditie toch?
Ik vind haar nu hartstikke leuk
Ze heeft inderdaad de Montreal uitstraling, lijkt ze best opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind 'r tof. Ze doet me denken aan Miss Montreal alhoewel ik die dan weer niet tof vind.
weet ik, maar zou een mooie toevoeging zijn, net als ze bijvoorbeeld beide deelnemers kunnen wegsturen bij een slechte battle en beiden door bij geen goede battle.quote:
quote:
Haha..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem zo bij Ansj passen
Dat wel maar ze zien er echt veel ouder uit vooral die van 16quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan die vriendinnen merk je dat wel.
Klopt. Is het ook wel het type voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij was Nicola ook al in Real Life te zien
Nee, ik bedoel; spoiler-alertquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Is het ook wel het type voor.
Ik denk ook dat ze wel redelijk ver zal komen.
dat zit er dik inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Ron gaat toch wel door.
Gaan ze straks weer hééeel moeilijk doen en uiteindelijk Ron tóch door
OH NOESquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe hij zou beter bij Roel passen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb die kleine jongen nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet
Waar trekken ze die nou vandaan?
Ik vind 'm leuk. Hij was tof destijds bij Paul de Leeuw. En hij isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
ben ik de enige die M.B wel leuk vind>
Ik durf er geld op in te zetten dat die nog wel langs komt dit seizoenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
Echt, die liedjeskeuze. Kom op, doe eens wat origineels. En niet nog eens Adele straks he. VERDAMMT MAL!
Misschien is het zo'n jongen die ze uit die laatste minuut van het programma halen, in fastforward, wat ze elke week tenenkrommend doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet
Waar trekken ze die nou vandaan?
Bublé past niet echt bij Ron...
quote:
Marco bedoel je? Ik vind Marco ook leuk hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
ben ik de enige die M.B wel leuk vind>
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Trijntje hou je bek, je kunt ht zelf niet eens
eplipsquote:
Dat moet haast welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het zo'n jongen die ze uit die laatste minuut van het programma halen, in fastforward, wat ze elke week tenenkrommend doen
Vind ik ook. Die hoooome uithaal van die andere was vervelend om te horen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze moeten gewoon eerlijk zijn: Ron is gewoon beter. Punt.
Neeeeeeee Michael Bubbléquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
![]()
[..]
Marco bedoel je? Ik vind Marco ook leuk hoorZit hier wel over zijn piempie te praten enzo, maar verder vind ik hem tof
Die zuipt te veel.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Tjeerd Oosterhuis is ook gewoon Trijntje zonder pruik.
Iemand anders die hier die mini ooit heeft horen zingen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet haast wel
Want ik kan hem me echt niet herinneren.
het is toch zo,ik vind het net zo'n irritante kutzangeres als Mariah Carreyquote:
Idols, geen X-Factor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Injetta het volgende:
De hoeveelste talentenjacht is dit nu voor die Ron Link?
Ik dacht de X-factor, OP zoek naar xxxxx en nu dit?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Marco bedoel je? Ik vind Marco ook leuk hoorZit hier wel over zijn piempie te praten enzo, maar verder vind ik hem tof
Oh, die komt vast ook nog wel langs.quote:
Oh, ja.. Idols..quote:
Het is niet zo. Het is jouw mening. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is toch zo,ik vind het net zo'n irritante kutzangeres als Mariah Carrey
oooh hahaha, nou die MB vind ik echtquote:
Hij heeft al zo'n strak gezicht, hij moet iets minder stylen, wordt teveel een popje...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik kan zó niet tegen het kapsel van Ron
Te vaak mijn naam nu gehoord. Kappen nou!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik kan zó niet tegen het kapsel van Ron
TZAZIKIquote:
dat is waar en toch is het zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is niet zo. Het is jouw mening. Dat is wat anders
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
Oh, mini heeft Sorti al in z'n naam zitten.
Nee, podiumervaringquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef vencodark het volgende:
Ron staat er ook veel beter bij. Uitstraling.
Daarom kijkt ze er zelf ook de hele tijd naar.quote:
heeeeeeee moet jij niet gamen?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kijkt ze er zelf ook de hele tijd naar.
Minder diep met zo'n wattenstaafje gaanquote:
oh, is dat hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minder diep met zo'n wattenstaafje gaan
oempa loempa?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Waar doet Souvlaki me qua uiterlijk nou aan denken?
Zet er eens een bril op! Nana Moespoerie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Aan die obers in een Grieks restaurant?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Dit. Er werd niet echt geknokt om elkaar af te troeven.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet er eens een bril op! Nana Moespoerie.
Alsof je met dit nummer kan battlenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit. Er werd niet echt geknokt om elkaar af te troeven.
Het was een beetje fliedeldiewedoeneenliedjezijnwealklaar.
Misschien zijn Tarzan en Souvlaki wel een beetje verliefdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit. Er werd niet echt geknokt om elkaar af te troeven.
Het was een beetje fliedeldiewedoeneenliedjezijnwealklaar.
OOK een leuk nummer voor een battle trouwens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien zijn Tarzan en Souvlaki wel een beetje verliefd
oooow okquote:
Dat wist ze niet hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Pheno het volgende:
Als ie al te jong was, waarom heb je hem dan gekozen Trijn?
THIS IS SPARTA!quote:
Er zijn er ook zat die op een Nederlandse school hebben gezeten en nog steeds niet Nederlands klinken hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Injetta het volgende:
Hij heeft op een Amerikaanse school gezeten? En nu hebben ze allemaal commentaar op zijn uitspraak
Denktuwelllllllllllllquote:
Lekker voor hem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was ook de gedoodverfde winnaar die geen winnaar werd
Nee, dat was Kelvin die dat zeiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie fahrenheit zei
Het gekke is, dat ze dat bij Voice US dus OOK doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
En dan zie je dat laatste en vraag je je af: waarom zet je twee sterke tegen elkaar als je uit zoveel kneuzen kan kiezen
Daarom, Bosch voor al het schuurwerk, ook voor de hoekjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
sowwww dat voorstukje, dat deed echt zeer....
Er is niets zo naar als tegen de onderkant van een toon aanschuren
Te gelikt, te musical. Ben benieuwd hoe lang mensen hem ook door laten gaan in de live-shows. Charly was nog leuk en los enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef ato het volgende:
Ik vond deze battle niet zo goed eigenlijk. Ron vind ik ook ergens irritant, hij heeft wel een mooie stem. Maar ergens irriteert hij mij..
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik zo ingewikkeld, ik heb het drie keer gelezen maar ik begrijp het nog steeds neit helemaal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te gelikt, te musical. Ben benieuwd hoe lang mensen hem ook door laten gaan in de live-shows. Charly was nog leuk en los enzo.
Feijenoord dat voor staat? Dat kan niet hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Hey, waarom speelt feyenoord vandaag in het oranje?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom, Bosch voor al het schuurwerk, ook voor de hoekjes.
Is hij van Idols en van musicals?quote:
Ja en mijn oma is dood. Dus?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Hey, waarom speelt feyenoord vandaag in het oranje?
truequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Feijenoord dat voor staat? Dat kan niet he
neu, zo'n dood zou ik voor tekenen. Niets lijden, gewoon boem, opeens gone. Beste ooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |