ik kom en ga vermoedelijk, koters moeten zo naar bed, en de vrouw des huizes komt straks ook terug en wil misschien ook VOH kiekenquote:
inderdaadquote:
Wacht op die uithaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
Nicola klinkt echt een stuk beter.
Nee, dat is essentieel voor het houden van de toonhoogte, zo doet Mariah Carey dat ook altijd, heeft ze gezien op de televisie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus haal dat linkerwijf weg met haar hand![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gebruikt ze vast goed voor andere handelingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus haal dat linkerwijf weg met haar hand![]()
![]()
Die kan tenminste zingen, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is essentieel voor het houden van de toonhoogte, zo doet Mariah Carey dat ook altijd, heeft ze gezien op de televisie!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef fratsman het volgende:
Er is maar één goeie Duitse band!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Mariah Harey dacht ook te kunnen acteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is essentieel voor het houden van de toonhoogte, zo doet Mariah Carey dat ook altijd, heeft ze gezien op de televisie!
Welkequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meisje dat meedeed aan Xfactor...
Ah, van die naam krijg ik jeuk, en die gebaartjes nog meer. Tjuusquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef fratsman het volgende:
Er is maar één goeie Duitse band!Tss. DIt is beste band ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Marco zegt ook altijd eerst 'kijken' en dan pas komt het 'luisteren' aan bod.Het begint bijna Keithbakkeriaanse vormen aan te nemen.
Alleen voor je heimeldepeimelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Als MArco het fijn vindt is het niks
Dat is de beste Duitse band als ik serieus reageer.quote:
Deed mee in een groepje... xcited..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke? Want volgens mij bedoelen we wel dezelfde
dus dit, zodat zijn piempie weer lekker kan gaan steigerenquote:
Marco kijkt vaak met eem lichaamsdeel dat geen ogen heeftquote:
Komt door die kloppende Duitse helm van hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |